Is niet zomaar gesloten.quote:Op maandag 8 december 2014 15:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ga potverdorie niet weer stemmen. Heb ik in dat vorige al gedaan, die zomaar gesloten is
Is dat niet de aandachtshoer van dit jaar?quote:
Wat is het verschil?quote:Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat niet de aandachtshoer van dit jaar?
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUSquote:Op maandag 8 december 2014 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
Is dat niet de aandachtshoer van dit jaar?
Maar dan maakt maar een iemand kans? Voor mij is Tatjana Simic een soort troll met basic fit gedoe.quote:
Het is fout, maar toch geil. Dit kan een aandachtshoer zijn. Hoeft niet per se.quote:Op maandag 8 december 2014 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar dan maakt maar een iemand kans? Voor mij is Tatjana Simic een soort troll met basic fit gedoe.
Wie Mapima stemt mogen ze van mij zijn penis ontnemen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is fout, maar toch geil. Dit kan een aandachtshoer zijn. Hoeft niet per se.
Lang verhaal kort, je ego wilt winnen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil eerst even kwijt dat ik de winnaar ben van ''Beste user'' in de eerste editie van deze KLB-verkiezingen 2014. ik ben daar uiteraard erg blij om, en ik weet zeker dat ik de tweede editie ook in mijn pocket heb!
als iemand anders dan ik wint in desen editie vind ik het alleen maar eerlijk dat er nog een sudden death komt: winnaar eerste editie(ik) tegen winnaar tweede editie(waarschijnlijk Fylax). dan kunnen de mensen nogmaals stemmen op wie de ECHTE top user van KLB nou is.
ook wil ik even zeggen dat ik de nieuwe regels erg kinderachtig vindt. waarom zou ik niet op mezelf mogen stemmen als ik dé beste kandidaat ben voor meest geliefde user? ook het niet mogen wijzigen van mijn nominaties vind ik een erg slecht idee. wat als ik perongeluk iemand ben vergeten te nomineren?
beetje amateuristisch allemaal, maar ja, ik moet het er maar mee doen.
dat, en ik wil mijn moeder trots maken.quote:Op maandag 8 december 2014 16:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, je ego wilt winnen?
Je bent te irrelevant en zal absoluut geen schijn van kans maken in de echte nominatiequote:Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil eerst even kwijt dat ik de winnaar ben van ''Beste user'' in de eerste editie van deze KLB-verkiezingen 2014. ik ben daar uiteraard erg blij om, en ik weet zeker dat ik de tweede editie ook in mijn pocket heb!
als iemand anders dan ik wint in desen editie vind ik het alleen maar eerlijk dat er nog een sudden death komt: winnaar eerste editie(ik) tegen winnaar tweede editie(waarschijnlijk Fylax). dan kunnen de mensen nogmaals stemmen op wie de ECHTE top user van KLB nou is.
ook wil ik even zeggen dat ik de nieuwe regels erg kinderachtig vindt. waarom zou ik niet op mezelf mogen stemmen als ik dé beste kandidaat ben voor meest geliefde user? ook het niet mogen wijzigen van mijn nominaties vind ik een erg slecht idee. wat als ik perongeluk iemand ben vergeten te nomineren?
beetje amateuristisch allemaal, maar ja, ik moet het er maar mee doen.
Je kan lezen, als je de regel niet snapt omdat je hem te moeilijk vindt, dan wil ik je gerust nomineren voor "Ze willen me besodeflikkeren"quote:Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
ook wil ik even zeggen dat ik de nieuwe regels erg kinderachtig vindt. waarom zou ik niet op mezelf mogen stemmen als ik dé beste kandidaat ben voor meest geliefde user?
Hoi Nieuwe Nier.quote:ik wil eerst even kwijt dat ik de winnaar ben van ''Beste user'' in de eerste editie van deze KLB-verkiezingen 2014. ik ben daar uiteraard erg blij om, en ik weet zeker dat ik de tweede editie ook in mijn pocket heb!
Maak dan een mooie tekening voor haar.quote:Op maandag 8 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat, en ik wil mijn moeder trots maken.
mijn tekenkunsten zijn kkslecht en dat zegt mijn moeder dan ookquote:Op maandag 8 december 2014 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maak dan een mooie tekening voor haar.
Succes.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
wanneer ik de tweede editie ook win vind ik dat ik jullie je excuses moeten aanbieden
Dat is een soort motivatie voor hugecooll en Netsplitter.quote:Op maandag 8 december 2014 16:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom is er eigenlijk een categorie voor mods? Die kan je Frank ook gewoon zo geven zonder stemmen.
JE MOEST QUOTEN PIK. STAAT ER 2 KEER.quote:
Wat moest ik quoten?quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JE MOEST QUOTEN PIK. STAAT ER 2 KEER.
echt niet, die mang deelt teveel bans uitquote:Op maandag 8 december 2014 16:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom is er eigenlijk een categorie voor mods? Die kan je Frank ook gewoon zo geven zonder stemmen.
Kom maar langs om hem af te snijden dan. Mijn stem krijgt ze/hij/hetquote:Op maandag 8 december 2014 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie Mapima stemt mogen ze van mij zijn penis ontnemen.
Zo beter?quote:Op maandag 8 december 2014 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat lijstje uit de op. NIET KOPIEREN, QUOTEN.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:21 schreef Kingstown het volgende:
KLB die een normale- en uitgebreide OP kan maken die ook nog fatsoenlijk leesbaar is.
Noem mij eens 3 users op die dit soort OP's kunnen maken.quote:
Nee. Kan jij niet lezen ofzo?quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef Copthorne het volgende:
Mag je ook categorieėn leeg laten? Ik vind trolls bijv. doorgaans niet irritant.
Plaats nog 3 van zulke topics Tjerry.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Kingstown het volgende:
Noem mij eens 3 users op die dit soort OP's kunnen maken.
KLB / Action: De grootste en kleinste in prijzen
Ik moet je wel nageven dat jij als enige fatsoenlijk gequote hebt in het stem topic.quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
voor iedereen waar ik op heb gestemd: het enige wat ik vraag is een stem voor mij voor meest geliefde user.
dank je.
Ik wacht wel even totdat jij met je 3 users komt die dat ook kunnen. Dan praten we verder.quote:Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
Plaats nog 3 van zulke topics Tjerry.
Nog steeds crewbash uiteraard.quote:Op maandag 8 december 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Mag je ook mods en admins nomineren voor de negatieve prijzen of is dat nog steeds crewbash?
dat is hoe ik rol toch.quote:Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik moet je wel nageven dat jij als enige fatsoenlijk gequote hebt in het stem topic.
gewoon doen, heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 16:31 schreef Copthorne het volgende:
Mag je ook mods en admins nomineren voor de negatieve prijzen of is dat nog steeds crewbash?
Dan slaan de verkiezingen nergens op. Moet ik iemand gaan nomineren die ik totaal niet irritant vind.quote:
ik vind hoink eigenlijk best wel irritant tegen jou bezig. je weet wat je te doen staat.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan slaan de verkiezingen nergens op. Moet ik iemand gaan nomineren die ik totaal niet irritant vind.
Dan stem je niet. Een troll is een troll. Je kan je toch wel inleven in wie er irritant zou kunnen zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
Dan slaan de verkiezingen nergens op. Moet ik iemand gaan nomineren die ik totaal niet irritant vind.
Bij een moderator op FOK! of welk ander internetforum dan ook moet ik altijd denken aan een gozer van in de 30 met heel veel puisten en pukkels, lijkbleek, heftig transpirerend, met een dikke bril die zelfs in Noord-Korea nog niet modieus overkomt, met een vieze slobbertrui van het kaliber Spekman met vlekken erin van koffie en pizza en een zolderkamer die volgestouwd is met half-defekte elektronica, pizzadozen, koffieprut, snoep en chips.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog steeds crewbash uiteraard.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij een moderator op FOK! of welk ander internetforum dan ook moet ik altijd denken aan een gozer van in de 30 met heel veel puisten en pukkels, lijkbleek, heftig transpirerend, met een dikke bril die zelfs in Noord-Korea nog niet modieus overkomt, met een vieze slobbertrui van het kaliber Spekman met vlekken erin van koffie en pizza en een zolderkamer die volgestouwd is met half-defekte elektronica, pizzadozen, koffieprut, snoep en chips.
De vraag is: klopt dit?
KLB / Ontwerpfout in de mensquote:Op maandag 8 december 2014 16:31 schreef Kingstown het volgende:
Ik wacht wel even totdat jij met je 3 users komt die dat ook kunnen. Dan praten we verder.
Bijna.quote:Op maandag 8 december 2014 16:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bij een moderator op FOK! of welk ander internetforum dan ook moet ik altijd denken aan een gozer van in de 30 met heel veel puisten en pukkels, lijkbleek, heftig transpirerend, met een dikke bril die zelfs in Noord-Korea nog niet modieus overkomt, met een vieze slobbertrui van het kaliber Spekman met vlekken erin van koffie en pizza en een zolderkamer die volgestouwd is met half-defekte elektronica, pizzadozen, koffieprut, snoep en chips.
De vraag is: klopt dit?
Eigenlijk ziet elke FOK!ker er ongeveer zo uit, we moeten deze pijnlijke waarheid onder ogen zien, broeders.quote:
Ik kan het nog veranderen hoorquote:Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
is dat een inside joke? mij emphatisch noemen
![]()
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".quote:
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."quote:
Hier maak je jezelf niet erg geliefd mee.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoi PuurLouter, als je mij als meest geliefde user nomineert zou ik dat erg fijn vinden.
dus je hebt liever mensen die je negeren?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hier maak je jezelf niet erg geliefd mee.
was er maar een categorie voor ''Grootste klootzak'', had jij ckertjes gewonnenquote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".
Hij gaat daar niet over.quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?
dat zou ik uiteraard een goed plan vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik jou nou bij Meest geliefde user invul?
Pleng die tranen maar, ik heb dorst. jam jamquote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was er maar een categorie voor ''Grootste klootzak'', had jij ckertjes gewonnen
Dus ik moet dermann voor de sneue onzekere kneus award nomineren?quote:Op maandag 8 december 2014 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie jij wil, zolang je maar onthoud: "Fokkertjes die vragen zijn sneue onzekere kneusjes die het verdienen te worden overgeslagen."
ik kijk idd ook south parkquote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pleng die tranen maar, ik heb dorst. jam jam
ik zie dat je een nieuwe user bent. wie denk je wel dat je bent om de legendarische Der_Mann te beledigen, snotaap?quote:Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dus ik moet dermann voor de sneue onzekere kneus award nomineren?
Ik snap deze nominatie niet.quote:Ze proberen me te besodeflikkeren!
Dit snap ik ook niet, kan iemand uitleg geven?quote:De Tatjana Simic
Ze proberen me te besodeflikkeren!: is een domme kutquote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik snap deze nominatie niet.
[..]
Dit snap ik ook niet, kan iemand uitleg geven?
De uitleg staat in de OPquote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik snap deze nominatie niet.
[..]
Fake it till you make it werkt niet zolang mensen het ook door hebben dat je faket.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik zie dat je een nieuwe user bent. wie denk je wel dat je bent om de legendarische Der_Mann te beledigen, snotaap?
Tatjana is superfout, maar knettjertje geil. Dus je kan een aandachtshoer nomineren, of een domme kut die wel lekker is. Of een boii die alleen met zijn gainz bezig is.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar er zijn geen vrouwen op FOK!, alleen trollen die het grappig vinden te doen alsof. Moet ik zo'n troll nomineren dan?quote:Op maandag 8 december 2014 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ze proberen me te besodeflikkeren!: is een domme kut
De Tatjana Simic: zou je anaal vernederen
Ja. Godverdomme en ik maar denken dat je slim was.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar er zijn geen vrouwen op FOK!, alleen trollen die het grappig vinden te doen alsof. Moet ik zo'n troll nomineren dan?
Stemmuhn.quote:
ik fake het, idd. daarom heb ik de eerste editie KLB-verkiezingen 2014 gewonnen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef hoink581 het volgende:
Fake it till you make it werkt niet zolang mensen het ook door hebben dat je faket.
Mot je stoempen, irritant flikkertje dat je er bent.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik fake het, idd. daarom heb ik de eerste editie KLB-verkiezingen 2014 gewonnen.
Persoonlijk heb ik me laatst geėrgerd aan een admin die het in een filmpje op YouTube over omgangsvormen heeft en die me recentelijk verbaal aanviel op dit forum, omdat een paar topics haar niet bevielen. Maar haar noemen kan niet bij deze Noord-Koreaanse verkiezingen, want dan heb je een ban aan je broek voor crewbash.quote:Op maandag 8 december 2014 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan stem je niet. Een troll is een troll. Je kan je toch wel inleven in wie er irritant zou kunnen zijn.
zo praat je toch niet tegen de, door het volk gestemde, beste user van heul KLB?quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mot je stoempen, irritant flikkertje dat je er bent.
Je kan ook een man nomineren.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar er zijn geen vrouwen op FOK!, alleen trollen die het grappig vinden te doen alsof. Moet ik zo'n troll nomineren dan?
Niet zo flauw zeiken en dan nomineer je haar gewoon. Vervolgens neem je de consequenties voor wat ze zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Copthorne het volgende:
Persoonlijk heb ik me laatst geėrgerd aan een admin die het in een filmpje op YouTube over omgangsvormen heeft en die me recentelijk verbaal aanviel op dit forum, omdat een paar topics haar niet bevielen. Maar haar noemen kan niet bij deze Noord-Koreaanse verkiezingen, want dan heb je een ban aan je broek voor crewbash.
waar is de lekkerste man en lekkerste vrouw? dat is namelijk anders dan tatjana omschrijving en waar is de slimste user?quote:Op maandag 8 december 2014 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS
Mag deze aub gestickied worden?
Ben je bang dat je nu "lekkerste vrouw" mislooptquote:Op maandag 8 december 2014 16:51 schreef madeliefff het volgende:
waar is de lekkerste man en lekkerste vrouw? dat is namelijk anders dan tatjana omschrijving en waar is de slimste user?
Ik ben net wakker en het espresso-apparaat is stuk, moet nog even de slaap uit mijn ogen wrijven en dan reeds dergelijke ingrijpende beslissingen nemen die van wereldbelang zijn en wellicht een aankomende wereldoorlog kunnen voorkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja. Godverdomme en ik maar denken dat je slim was.
[..]
Stemmuhn.
Ken je niet lezen godverdomme. Of ben je van plan de rest van het lijstje later in te vullen?quote:
volledig mee eens.quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en het espresso-apparaat is stuk, moet nog even de slaap uit mijn ogen wrijven en dan reeds dergelijke ingrijpende beslissingen nemen die van wereldbelang zijn en wellicht een aankomende wereldoorlog kunnen voorkomen.
Zoals er op Jalta, op de Krim destijds ook met bazen onder elkaar de toekomst uitgedacht en gepland werd, zo zal deze gebruikersnominatie wereldvrede bezegelen of een grote oorlog aanwakkeren.
Het is zaak derhalve alles goed te overdenken.
Mijn stem heb je.quote:Op maandag 8 december 2014 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volledig mee eens.
stem op mij voor meest geliefde user, dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |