quote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon sowieso uit van nee, zelfs als ze ja zegt
niet iedereen durft te slaan, niet iedereen wordt boos ook.quote:Op maandag 8 december 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon je naaldhak in zijn ballen trappen, dan is het pas echt een duidelijke nee
Verstandig.quote:Op maandag 8 december 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het ook over de gevallen waarbij er wel sprake is geweest van toestemming, maar de dame in kwestie achteraf besluit dat dat toch niet zo was.
Maar ik ga voortaan wel mondeling en schriftelijk (in drievoud) toestemming vragen met een notarieel contract.
dan heb je dus de verkeerde vrouw getroffen, zo vaak komt dat nou ook weer niet voor.quote:Op maandag 8 december 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het ook over de gevallen waarbij er wel sprake is geweest van toestemming, maar de dame in kwestie achteraf besluit dat dat toch niet zo was.
Maar ik ga voortaan wel mondeling en schriftelijk (in drievoud) toestemming vragen met een notarieel contract.
Niet nodig hoor, maar als je beter zou opletten wordt er net heel kort door de bocht gezegd dat je toestemming moet vragen.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon sowieso uit van nee, zelfs als ze ja zegt
Is wel eens gebeurd ja, haha.quote:Op maandag 8 december 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon je naaldhak in zijn ballen trappen, dan is het pas echt een duidelijke nee
Geen grap. Te vaak al gezien nu dat ze ja zeggen maar nee bedoelen.quote:
nee, dat hoeft niet, als ze meedoet, mag je er vanuit gaan dat ze wel wil. Als ze nee zegt, zou he er vanuit moeten gaan dat ze niet wil.quote:Op maandag 8 december 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, maar als je beter zou opletten wordt er net heel kort door de bocht gezegd dat je toestemming moet vragen.
In omgevingen van mensen is dat toch anders dan heb je te maken met oordelen van mensen en minder objectieve blikken op een situatie.quote:Op maandag 8 december 2014 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zeg echt nergens dat elke man achterlijk is.
Er is een vaag grijs gebied, en dan heb je écht niet zomaar het stempel verkrachter hoor, dat wordt schromelijk overdreven volgens mij (ervaring)
Ik ken het van die chick die ik eerder dus gedate heb. Zei dat ze nog wel wilde afspreken, maar heb haar nu haast 2 weken niet meer gesprokenquote:Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grap. Te vaak al gezien nu dat ze ja zeggen maar nee bedoelen.
Gewoon uitgaan van nee, makkelijker voor iedereen.
Die geef jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tja, blijft vrij kansloos zulke dingen. Zo'n gast zal wel dronken zijn of iets gebruikt hebben. Tenminste dat gebruiken ze dan vaak als excuusquote:Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Jelia het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd ja, haha.
Sterker nog: Kerel wilde eens met me op de vuist gaan.
Herhaaldelijk mij in m'n kont knijpen en ondanks dat ik hem 3x toe had gewaarschuwd doorgaan, ja dan kan je een klap in je face verwachten.
Gelukkig hielden z'n maten hem tegen. Maar Hoe stoer ben je dan?
Gewoon nooit meer seks toch.quote:Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grap. Te vaak al gezien nu dat ze ja zeggen maar nee bedoelen.
Gewoon uitgaan van nee, makkelijker voor iedereen.
Ja want ik heb het ook over mijzelf. En laat het nu juist het punt zijn dat ik mij afvroeg hoe vaak dat dus voorkomt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je dus de verkeerde vrouw getroffen, zo vaak komt dat nou ook weer niet voor.
Ja, zulke dingen dus.quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het van die chick die ik eerder dus gedate heb. Zei dat ze nog wel wilde afspreken, maar heb haar nu haast 2 weken niet meer gesproken
Precies.quote:
Gister boog ze gewoon voorover, dat is toch duidelijk genoeg?quote:Op maandag 8 december 2014 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon een simpele "Wil je?" volstaat toch best. Is ook niet een instant ladyboner-killer.
ik ben twee keer verkracht, beide mannen zijn daar niet bijster veel op aangekeken door hun (of onze/mijn) omgeving. Ken ook iemand die ervan werd beschuldigd maar waarvan sowieso al niemand het geloofde.quote:Op maandag 8 december 2014 12:26 schreef aeque het volgende:
[..]
In omgevingen van mensen is dat toch anders dan heb je te maken met oordelen van mensen en minder objectieve blikken op een situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |