Niet als het in de supermarkt isquote:Op maandag 8 december 2014 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Gister boog ze gewoon voorover, dat is toch duidelijk genoeg?
Ga leren, schavuitquote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk moeten leren maar al je tijd verdoen in op internet zoeken naar een toffe vakantie voor in betere tijden.
Toch maar eens overwegenquote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen dus.
[..]
Precies.![]()
Ook geen afwijzingen meer.
Er is geen aangifte gedaan?quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben twee keer verkracht, beide mannen zijn daar niet bijster veel op aangekeken door hun (of onze/mijn) omgeving. Ken ook iemand die ervan werd beschuldigd maar waarvan sowieso al niemand het geloofde.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat in andere omgevingen compleet andres is.
bij jonge meiden is een op de vijf aangiftes ongeveer ws vals (12 tot 18) bij volwassen vrouwen veel minder. Geen idee hoeveel.quote:Op maandag 8 december 2014 12:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ik heb het ook over mijzelf. En laat het nu juist het punt zijn dat ik mij afvroeg hoe vaak dat dus voorkomt.
Ja, alleen is het nuanceverschil dat een vrouw zich bij herhaaldelijk lastig vallen op zo'n manier onveiliger zal voelen dan een man.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef Godshand het volgende:
Is het dan ook seksueel geweld als je als man door dames in je kont wordt geknepen? Mij herhaaldelijk overkomen, al sinds ik puber was. Soms gemeen hard, dames kennen hun nagels niet, dus dan kijk je geirriteerd om en staan ze daar in een groepje te giechelen. Om minuutje later weer te doen!
Ik zeg er zelden wat van, maar als je er wat van zou zeggen stel je je als man natuurlijk aan
Tsja dat is dan weer stom. Dan komt er ook geen onderzoek en veroordeling.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-world_hypothesisquote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben twee keer verkracht, beide mannen zijn daar niet bijster veel op aangekeken door hun (of onze/mijn) omgeving. Ken ook iemand die ervan werd beschuldigd maar waarvan sowieso al niemand het geloofde.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat in andere omgevingen compleet andres is.
niet als ze zich omdraait en die man staat met z'n vrienden te giebelenquote:Op maandag 8 december 2014 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nuanceverschil dat een vrouw zich bij herhaaldelijk lastig vallen op zo'n manier onveiliger zal voelen dan een man.
Tsja onveilig zal ik mij niet door voelen nee..quote:Op maandag 8 december 2014 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nuanceverschil dat een vrouw zich bij herhaaldelijk lastig vallen op zo'n manier onveiliger zal voelen dan een man.
waarom is dat stom? Ik wilde dat gewoon niet. Hoewel ik van de laatste keer soms wel spijt heb..quote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja dat is dan weer stom. Dan komt er ook geen onderzoek en veroordeling.
ik weet hetquote:Op maandag 8 december 2014 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-world_hypothesis
Mensen vinden het makkelijker te geloven dat een slachtoffer van verkrachting het er zelf naar gemaakt heeft, op wat voor manier dan ook. Helaas.
nee zeggen moet gewoon genoeg zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
Vind het onzin dat een man er maar rekening mee moet houden dat wij vrouwen zwakke wezens zijn die mogelijk niet durven te protesteren.
Verkrachting is een strafbaar feit. Zo zou die het dan alsnog kunnen makkelijker kunnen herhalen met het idee: "Ze vond het wel prima volgens mij" .quote:Op maandag 8 december 2014 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is dat stom? Ik wilde dat gewoon niet. Hoewel ik van de laatste keer soms wel spijt heb..
Dan moet je eens in de omgeving van een goede vriend van mij komen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Precies, ze moet iets gezegd of gedaan hebben waaruit blijkt dat ze niet wil.quote:Op maandag 8 december 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee zeggen moet gewoon genoeg zijn.
Je hoeft wmb geen rekening te houden met iemand die gewoon meedoet terwijl ze niet wil.
(Of t moet in n scheve verhouding zijn, leraar/leerling ofzo)
dus het is een verplichting min of meer? Aangifte doen?quote:Op maandag 8 december 2014 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verkrachting is een strafbaar feit. Zo zou die het dan alsnog kunnen makkelijker kunnen herhalen met het idee: "Ze vond het wel prima volgens mij" .
Je moest eens weten. Kijk eens op Tumblr.quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef Barbusse het volgende:
Godver, even lezen en ik durf bijna geen vrouw meer aan te raken zo
En al wat gevonden?quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk moeten leren maar al je tijd verdoen in op internet zoeken naar een toffe vakantie voor in betere tijden.
quote:Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Kijk eens op Tumblr.
Vrouwen aankijken? Rape.
Een vrouw vermoorden in een computerspel? Rape
Een vrouw mee uitvragen? Rape
dat klopt, ik wilde maar aangeven dat het lang niet altijd zo is dat je leven verwoest wordt door n (al dan niet valse) beschuldiging oid. Ik denk dat mensen daar meer bang voor zijn dan dat t ook echt gebeurt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je eens in de omgeving van een goede vriend van mij komen.En dat zeg ik niet omdat ik je niet begrijp want ook dat gebeurd ja. Maar het kan beide kanten opgaan.
die tweedequote:Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen aankijken? Rape.
Ik zit te denken aan een wandelvakantie met een groep. Ben alleen een beetje bang dat ik dan in een groep met allemaal oude mensen komquote:
Aangifte of een andere manier van straffen. Je kan ook een bevriende bodybuilder vragen langs te gaan. Minder officieel, even effectiefquote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus het is een verplichting min of meer? Aangifte doen?
ik wil wel meequote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een wandelvakantie met een groep. Ben alleen een beetje bang dat ik dan in een groep met allemaal oude mensen kom
Oh ik zie dat dat inderdaad recentelijk veranderd is.quote:Op maandag 8 december 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
Een gedwongen tongzoen heeft een tijdje als verkrachting gegolden.
Damnit, dat betekent dat ik een cel mag delen met Hannibal Lecter dusquote:Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen aankijken? Rape.
quote:Op maandag 8 december 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Even knabbeltjes halen voor vanavond. Weet nog niet wat, maar lekker zal het zijn.
Wie heeft die nonsens geschreven?quote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een grapje maakte.
[ afbeelding ]
Die kans is wel aanwezig denk ik jaquote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een wandelvakantie met een groep. Ben alleen een beetje bang dat ik dan in een groep met allemaal oude mensen kom
Je mag dan ook geen kaartspelletjes meer winnen van een vrouw, that involves overpowering a womanquote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom moet je dus vrouwen altijd laten winnenquote:Op maandag 8 december 2014 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag dan ook geen kaartspelletjes meer winnen van een vrouw, that involves overpowering a woman
Had ik niet moeten lezen dit, heb er ook meteen zin inquote:Op maandag 8 december 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Even knabbeltjes halen voor vanavond. Weet nog niet wat, maar lekker zal het zijn.
Ene Patricia zo te zien.quote:Op maandag 8 december 2014 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie heeft die nonsens geschreven?
Fuck dat, ze kiest er zelf voor om mee te doenquote:Op maandag 8 december 2014 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom moet je dus vrouwen altijd laten winnen
waarom dan precies? Kans op herhaling?quote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aangifte of een andere manier van straffen. Je kan ook een bevriende bodybuilder vragen langs te gaan. Minder officieel, even effectief
Figures.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You foul rapist.quote:Op maandag 8 december 2014 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck dat, ze kiest er zelf voor om mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |