quote:
Voor 35 euro wil ik speelgoed waar iig langer dan 10 minuten mee te spelen is.quote:
Alle waar naar z'n geld.quote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hou toch op met die achterlijke reacties, van wat had je dan gedacht voor dat geld.
Dus volgens jullie mag het allemaal rotzooi zijn als het wat minder kost.
Het hoort gewoon goed te werken, anders horen ze het niet te verkopen.
Zie je het voor je: koop je een goedkope nieuwe auto en die begint spontaan uit elkaar te lazeren.
Eigen schuld zeker?
hahaha kneusquote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hou toch op met die achterlijke reacties, van wat had je dan gedacht voor dat geld.
Zie je het voor je: koop je een goedkope nieuwe auto en die begint spontaan uit elkaar te lazeren.
Eigen schuld zeker?
Dat alles snel afbreekt, komt dat doordat het echt bagger is of omdat jij 'm niet kan besturen?quote:Op maandag 8 december 2014 11:22 schreef FoXje het volgende:
[..]
Voor 35 euro wil ik speelgoed waar iig langer dan 10 minuten mee te spelen is.
Stuur dat kreng terug dan op basis van wet koop op afstand.quote:Op maandag 8 december 2014 11:22 schreef FoXje het volgende:
[..]
Voor 35 euro wil ik speelgoed waar iig langer dan 10 minuten mee te spelen is.
quote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eigen schuld zeker?
Sorry, het is echt bagger. Dat ding laten hoveren is er echt niet bij.quote:Op maandag 8 december 2014 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat alles snel afbreekt, komt dat doordat het echt bagger is of omdat jij 'm niet kan besturen?
Eerlijk antwoord aub.
Doe eens linkje naar het betreffende apparaat.quote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sorry, het is echt bagger. Dat ding laten hoveren is er echt niet bij.
Als dat stabiel kon voor ¤35 was het redelijk wereldnieuws...quote:Op maandag 8 december 2014 11:24 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sorry, het is echt bagger. Dat ding laten hoveren is er echt niet bij.
Props breken af omdat het ding niet stabiel te houden is, en daardoor botst ie tegen de muur.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef SpecialK het volgende:
Terug brengen naar de winkel. Als propellers er af breken dan lijkt het mij dat het gewoon defect is en in de EU zijn bedrijven verplicht defecte spullen terug te nemen binnen een x-tijd van aankoop.
Het is gewoon een kut apparaat.quote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb ook zo'n ding en om die stabiel te kunnen houden moet je urenlang oefenen. Als je verwacht dat je dat binnen 10 minuten onder de knie hebt, heb je jezelf niet goed geïnformeerd.
Ja maar dit was er wel een van ¤35. Die hoort gewoon alles volautomatisch te kunnen doen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:28 schreef mstx het volgende:
Ik heb ook zo'n ding en om die stabiel te kunnen houden moet je urenlang oefenen. Als je verwacht dat je dat binnen 10 minuten onder de knie hebt, heb je jezelf niet goed geïnformeerd.
Je hebt er maar 10 minuten plezier van omdat je 'm stuk hebt gevlogen dus?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef FoXje het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit dat een drone van 1000 euro wel een gyro heeft. Ik koop 'iets' voor 35 euro, en als we daar maar 10 minuten plezier van hebben, dan is het een miskoop. Of het nou vliegt, rijdt, of wat dan ook.
En wat zeiden ze?quote:Op maandag 8 december 2014 11:17 schreef Syntos het volgende:
Heb je zelf al contact opgenomen met Bol/verkoper met een duidelijke uitleg wat er mis mee is?
Je kan gewoon niet vliegenquote:
Haha jou visie op de wereld is letterlijk kinderlijk geweldigquote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef FoXje het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit dat een drone van 1000 euro wel een gyro heeft. Ik koop 'iets' voor 35 euro, en als we daar maar 10 minuten plezier van hebben, dan is het een miskoop. Of het nou vliegt, rijdt, of wat dan ook.
Daar kan je ook nog eens propellerbeschermers bij kopen, TS.quote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon deze kopen dan
http://www.amazon.com/DJI(...)amera/dp/B00J8JLOA4/
Dan moet je niet oefenen in een afgesloten ruimte. In een weiland heb je vrij weinig muren om tegenaan te botsen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef FoXje het volgende:
[..]
Props breken af omdat het ding niet stabiel te houden is, en daardoor botst ie tegen de muur.
Dus als je je nieuwe auto binnen 10 minuten tegen de muur plat rij omdat je geen rijbewijs en ervaring hebt is het ook een miskoop?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef FoXje het volgende:
als we daar maar 10 minuten plezier van hebben, dan is het een miskoop.
Weet je het zeker?quote:Op maandag 8 december 2014 11:26 schreef SpecialK het volgende:
Terug brengen naar de winkel. Als propellers er af breken dan lijkt het mij dat het gewoon defect is en in de EU zijn bedrijven verplicht defecte spullen terug te nemen binnen een x-tijd van aankoop.
Nu ben ik wel behoorlijk afgezeken zeg, zo!quote:Op maandag 8 december 2014 11:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha jou visie op de wereld is letterlijk kinderlijk geweldig
Dan nog breken props af als ze op de grond komenquote:Op maandag 8 december 2014 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan moet je niet oefenen in een afgesloten ruimte. In een weiland heb je vrij weinig muren om tegenaan te botsen.
Ja. Maar als je iets zelf kapot maakt dan geldt dat niet natuurlijk.quote:
Nouja volgens jou mag ik mijn 3D vliegtuig ook terugbrengen omdat ik er niet 3D mee kan vliegenquote:Op maandag 8 december 2014 11:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel behoorlijk afgezeken zeg, zo!
Volgens mij zit je er naast. Heb je een bron?quote:Op maandag 8 december 2014 11:34 schreef SpecialK het volgende:
Ja. Maar als je iets zelf kapot maakt dan geldt dat niet natuurlijk.
Of je filtert er gewoon de serieuze reactie eruitquote:Op maandag 8 december 2014 11:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel behoorlijk afgezeken zeg, zo!
http://europa.eu/youreuro(...)rantees/index_nl.htmquote:Op maandag 8 december 2014 11:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er naast. Heb je een bron?
Waar wil je je op beroepen dan? Bol.com is overigens niet de leverancier, zij faciliteren louter de verkoop.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef FoXje het volgende:
Maar heb ik juridisch gezien een poot om op te staan, of gewoon pech ?
Wie is "we"?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef FoXje het volgende:
Die is het ja.In een andere kleur.quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef jogy het volgende:
Is het deze: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ne/9200000035541483/ ?
Handleiding is onbegrijpelijk Engels.quote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Jovatov het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er op die doos/in de handleiding niet stond dat je het in een grote open ruimte moet doen.
Als je dan toch tegen muren bent aangebotst was dat toch echt je eigen domme fout...
Speelduur : 30 minutenquote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef jogy het volgende:
Is het deze: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ne/9200000035541483/ ?
Heb je het zelf gelezen? Verder niet zo van belang, maar je conclusie is voor Nederland in elk geval onjuist.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
http://europa.eu/youreuro(...)rantees/index_nl.htm
dat hele 'topraiders' merk is wel een obscuur iets moet ik zeggenquote:
Leg uit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je het zelf gelezen? Verder niet zo van belang, maar je conclusie is voor Nederland in elk geval onjuist.
Wil je echt antwoord op die vraag? Of is er een andere reden waarom je stelselmatig de relevante reacties hierboven negeert en alleen ingaat op de mensen die je afzeiken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef FoXje het volgende:
Maar heb ik juridisch gezien een poot om op te staan, of gewoon pech ?
Waarom verwijdert een modje de niet relevante reacties dan niet? Ik zie door de bomen het bos niet.quote:Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Wil je echt antwoord op die vraag? Of is er een andere reden waarom je stelselmatig de relevante reacties hierboven negeert en alleen ingaat op de mensen die je afzeiken?
En voor jou ook: alsjeblieftquote:Op maandag 8 december 2014 11:48 schreef FoXje het volgende:
Waarom verwijdert een modje de niet relevante reacties dan niet? Ik zie door de bomen het bos niet.
Dit is toch weer een andere ...quote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie een jongetje van 8 die het blijkbaar wel kan zonder te crashen
Ok. Als ik dit zo lees dan strookt dat precies met mijn verwachtingen. Leg eens uit hoe ik er naast zit dan? Ik heb een beetje het gevoel dat wel langs elkaar heen praten (lees: jij hebt niet zo goed begrepen wat ik typte en nu probeer je je egotje te redden)quote:
Ik zou bij Bol.com beginnen. Als je daar niet goed zit, hoor je het vanzelf welquote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef FoXje het volgende:
[..]
Goed ik zal een mail sturen met mijn uitleg. Moet ik dan bij bol.com of de derde partij zijn? Bestelling is via bol.com gelopen, maar dus geleverd door derde partij.
Ik gok dat je bij bol punt com moet zijn zoals ik het nu lees.quote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef FoXje het volgende:
[..]
Goed ik zal een mail sturen met mijn uitleg. Moet ik dan bij bol.com of de derde partij zijn? Bestelling is via bol.com gelopen, maar dus geleverd door derde partij.
Seriouslyquote:Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok. Als ik dit zo lees dan strookt dat precies met mijn verwachtingen. Leg eens uit hoe ik er naast zit dan? Ik heb een beetje het gevoel dat wel langs elkaar heen praten (lees: jij hebt niet zo goed begrepen wat ik typte en nu probeer je je egotje te redden)
Wacht.. dus dit gaat allemaal over "per se je geld terug krijgen"?quote:Op maandag 8 december 2014 11:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Seriously
Jij zegt dat landen in de EU verplicht zijn een product terug te nemen als het binnen x na aankoop stuk gaat. En ik post een link met info over de Nederlandse situatie. Je hebt in NL recht op garantie, op een goed werkend product. En dus niet op 'het is stuk, ik breng het terug, krijg mijn geld terug, want daar heb ik recht op'.
Daar gaat het precies om: ze moeten het helemaal niet terugnemenquote:Op maandag 8 december 2014 11:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wacht.. dus dit gaat allemaal over "per se je geld terug krijgen"?
Wie had het over geld terug krijgen dan? Ik zei "ze moeten het product terugnemen". Wat de vervolgstappen zijn liet ik open.
Jij hebt dus de foutieve conclusie getrokken dat "terugnemen" per se "permanent terugnemen" is dus. Met andere woorden je zoekt gewoon naar iets om over te zeiken. Betwetertje.quote:Op maandag 8 december 2014 11:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Daar gaat het precies om: ze moeten het helemaal niet terugnemen
Je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 8 december 2014 11:58 schreef SpecialK het volgende:
Jij hebt dus de foutieve conclusie getrokken dat "terugnemen" per se "permanent terugnemen" is dus. Met andere woorden je zoekt gewoon naar iets om over te zeiken. Betwetertje.
Volgende keer dat je gaat zeiken over iemands post zou ik als ik jou was minder vaag zijn in je bewoordingen. Het was totaal niet duidelijk wat het nou wat aan mijn statement dat jou dwars zat en ik heb eigenlijk het gevoel dat je dat expres doet. Ga eens eventjes wat nuttigers met je leven doen dan dit kansloze getrol.quote:
Kan je ook normaal doen in plaats van meteen te gaan bashen?quote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef SpecialK het volgende:
Volgende keer dat je gaat zeiken over iemands post zou ik als ik jou was minder vaag zijn in je bewoordingen. Het was totaal niet duidelijk wat het nou wat aan mijn statement dat jou dwars zat en ik heb eigenlijk het gevoel dat je dat expres doet. Ga eens eventjes wat nuttigers met je leven doen dan dit kansloze getrol.
Toevallig dat dat wel precies de reacties zijn waar je wél op reageert.quote:Op maandag 8 december 2014 11:48 schreef FoXje het volgende:
[..]
Waarom verwijdert een modje de niet relevante reacties dan niet? Ik zie door de bomen het bos niet.
Kan ik zelf nutteloze posts verwijderen dan? Ook slaat je auto vergelijking nergens op. Deze klopt wel:quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Toevallig dat dat wel precies de reacties zijn waar je wél op reageert.Dus je kunt ze wel degelijk vinden. Grappig ook dat je naar een modje wijst die het moet oplossen voor je. Jij kunt niet vliegen, ding stuk, jouw schuld, maar een ander moet het voor je oplossen.
Als jij een auto uit de showroom weg rijdt en je crasht hem 400 meter verder omdat je er niet mee kunt omgaan, breng je hem dan ook terug naar de dealer zo van het is een kutding of kun jij gewoon niet autorijden?
Waar staat dat de drone niet werkt?quote:Op maandag 8 december 2014 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eigen schuld zeker?
Nee, maar wat je WEL kunt is niet op de in jouw ogen nutteloze posts reageren, wat nou net is wat je wél doet, en daarna klaagt dat je de normale posts niet kunt vinden want je ziet door de bomen het bos niet meer. Grappig, als je nou net op de ANDERE posts dan waar jij de hele tijd op reageert reageert, dan gaat het prima.quote:Op maandag 8 december 2014 12:36 schreef FoXje het volgende:
[..]
Kan ik zelf nutteloze posts verwijderen dan? Ook slaat je auto vergelijking nergens op. Deze klopt wel:
Ik koop een auto, kan er niet mee sturen omdat er speling zit op de wielen en het stuur, en na 100 meter rijden breekt de achteras af.
Dan had je hem terug moeten sturen voordat je hem helemaal sloopte.quote:Op maandag 8 december 2014 12:36 schreef FoXje het volgende:
Ik koop een auto, kan er niet mee sturen omdat er speling zit op de wielen en het stuur, en na 100 meter rijden breekt de achteras af.
Iemand een mongool noemen is natuurlijk wel een goed voorbeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar wat je WEL kunt is niet op de in jouw ogen nutteloze posts reageren, wat nou net is wat je wél doet, en daarna klaagt dat je de normale posts niet kunt vinden want je ziet door de bomen het bos niet meer. Grappig, als je nou net op de ANDERE posts dan waar jij de hele tijd op reageert reageert, dan gaat het prima.
Nee die klopt ook niet, want als jij verwacht dat jij voor 35 euro een BMW koopt die super is, dan ben je niet al te snugger. Het ding kost 35 euro. Jij haalt 'm uit de doos en moet dan al constateren dat t niet zon heel geweldig ding is. Dan heb je er 10 min mee gespeeld wat dus betekent dat ie de eerste 9 minuten niet stuk was, maar ook niet reageerde zoals jij verwacht had.
Dan kun je inderdaad stug doorgaan met het risico dat het mis gaat, maar ALS het dan mis gaat dan is dat niet meer de schuld van het ding zelf, want ja, wat verwacht je dan voor 35 euro, maar het is wel de schuld van jezelf.
Als er, in jouw vergelijking, speling zit in de wielen en het stuur, dan ben je natuurlijk een beetje een mongool als je dan vooral door gaat met autorijden, want ja
Hij is nog niet helemaal gesloopt. We zijn ook gestopt met gebruik. Ik vind dat je voor 35 euro wel iets mag verwachten dat langer dan 10 minuten werkt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dan had je hem terug moeten sturen voordat je hem helemaal sloopte.
Als je met een van ¤350 tegen een muur aan vliegt werkt hij ook niet veel langer dan tien minuten.quote:Op maandag 8 december 2014 12:43 schreef FoXje het volgende:
Ik vind dat je voor 35 euro wel iets mag verwachten dat langer dan 10 minuten werkt.
Maar die kun je waarschijnlijk wel besturen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als je met een van ¤350 tegen een muur aan vliegt werkt hij ook niet veel langer dan tien minuten.
Hetgeen al meerdere users je duidelijk proberen te maken is dat je zo'n ding buiten had moeten gebruiken om het onder de knie te krijgen. Als je er dan vervolgens goed mee kunt vliegen kun je het eens binnen uitproberen.quote:Op maandag 8 december 2014 12:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal gesloopt. We zijn ook gestopt met gebruik. Ik vind dat je voor 35 euro wel iets mag verwachten dat langer dan 10 minuten werkt.
Ja, vooral daar op reageren, want dat is makkelijker dan op de rest van mijn post inhoudelijk te moeten reageren, dat snap ik wel. Want ja, je zag door de bomen het bos niet meer en zo hequote:Op maandag 8 december 2014 12:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
Iemand een mongool noemen is natuurlijk wel een goed voorbeeld.
Ja want de rest van je post slaat ook nergens opquote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, vooral daar op reageren, want dat is makkelijker dan op de rest van mijn post inhoudelijk te moeten reageren, dat snap ik wel. Want ja, je zag door de bomen het bos niet meer en zo he
Oh jawel hoor, maar dat komt jou niet zo goed uit, want jij wil dat het een kutding is, want dan kun je met het vingertje wijzen naar iets/iemand anders dan naar jezelf, in plaats van te moeten accepteren dat je veel te veel verwacht hebt voor een drone die maar 35 euro gekost heeft en dat het ding stuk is omdat je hem stuk gemaakt hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:52 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja want de rest van je post slaat ook nergens op
Maar 35 euro? Als ik het op straat vindt dan raap ik het op. Ben jij toevallig de drone verkoper dat je zo boos bent?quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat komt jou niet zo goed uit, want jij wil dat het een kutding is, want dan kun je met het vingertje wijzen naar iets/iemand anders dan naar jezelf, in plaats van te moeten accepteren dat je veel te veel verwacht hebt voor een drone die maar 35 euro gekost heeft en dat het ding stuk is omdat je hem stuk gemaakt hebt.
Ja, 'maar 35 euro' ja. Ja, ik raap het op ja, omdat het als absoluut bedrag best aardig is. Maar als relatief bedrag, in de zin dat je voor die 35 euro een drone terug krijgt, is het natuurlijk heel erg weinig om er iets van te verwachten.quote:Op maandag 8 december 2014 13:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Maar 35 euro? Als ik het op straat vindt dan raap ik het op. Ben jij toevallig de drone verkoper dat je zo boos bent?
Nou heb je me echt hoor. +1.quote:Op maandag 8 december 2014 13:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ik ben ook niet de drone (ver)koper die dacht voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.
Neuh, dat hoef ik ook niet. Je hebt het al zwaar genoeg met de wel hele 35 euro's voor een drone die je nu niks hebben opgeleverd.quote:
Lijkt me sterk, bol.com communiceert vrij duidelijk dat de bestelling via een externe partij verloopt.quote:Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik gok dat je bij bol punt com moet zijn zoals ik het nu lees.
TS heeft gewoon een drone gekocht uit het allerlaagste segment, goedkoop is duurkoop.quote:Op maandag 8 december 2014 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
Maar TS, vertel nou eens stap voor stap wat je met die drone hebt gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |