Wie is "we"?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef FoXje het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit dat een drone van 1000 euro wel een gyro heeft. Ik koop 'iets' voor 35 euro, en als we daar maar 10 minuten plezier van hebben, dan is het een miskoop. Of het nou vliegt, rijdt, of wat dan ook.
Die is het ja.In een andere kleur.quote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef jogy het volgende:
Is het deze: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ne/9200000035541483/ ?
Handleiding is onbegrijpelijk Engels.quote:Op maandag 8 december 2014 11:41 schreef Jovatov het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er op die doos/in de handleiding niet stond dat je het in een grote open ruimte moet doen.
Als je dan toch tegen muren bent aangebotst was dat toch echt je eigen domme fout...
Speelduur : 30 minutenquote:Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef jogy het volgende:
Is het deze: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ne/9200000035541483/ ?
Heb je het zelf gelezen? Verder niet zo van belang, maar je conclusie is voor Nederland in elk geval onjuist.quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
http://europa.eu/youreuro(...)rantees/index_nl.htm
dat hele 'topraiders' merk is wel een obscuur iets moet ik zeggenquote:
Leg uit.quote:Op maandag 8 december 2014 11:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb je het zelf gelezen? Verder niet zo van belang, maar je conclusie is voor Nederland in elk geval onjuist.
Wil je echt antwoord op die vraag? Of is er een andere reden waarom je stelselmatig de relevante reacties hierboven negeert en alleen ingaat op de mensen die je afzeiken?quote:Op maandag 8 december 2014 11:37 schreef FoXje het volgende:
Maar heb ik juridisch gezien een poot om op te staan, of gewoon pech ?
Waarom verwijdert een modje de niet relevante reacties dan niet? Ik zie door de bomen het bos niet.quote:Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Wil je echt antwoord op die vraag? Of is er een andere reden waarom je stelselmatig de relevante reacties hierboven negeert en alleen ingaat op de mensen die je afzeiken?
En voor jou ook: alsjeblieftquote:Op maandag 8 december 2014 11:48 schreef FoXje het volgende:
Waarom verwijdert een modje de niet relevante reacties dan niet? Ik zie door de bomen het bos niet.
Dit is toch weer een andere ...quote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie een jongetje van 8 die het blijkbaar wel kan zonder te crashen
Ok. Als ik dit zo lees dan strookt dat precies met mijn verwachtingen. Leg eens uit hoe ik er naast zit dan? Ik heb een beetje het gevoel dat wel langs elkaar heen praten (lees: jij hebt niet zo goed begrepen wat ik typte en nu probeer je je egotje te redden)quote:
Ik zou bij Bol.com beginnen. Als je daar niet goed zit, hoor je het vanzelf welquote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef FoXje het volgende:
[..]
Goed ik zal een mail sturen met mijn uitleg. Moet ik dan bij bol.com of de derde partij zijn? Bestelling is via bol.com gelopen, maar dus geleverd door derde partij.
Ik gok dat je bij bol punt com moet zijn zoals ik het nu lees.quote:Op maandag 8 december 2014 11:50 schreef FoXje het volgende:
[..]
Goed ik zal een mail sturen met mijn uitleg. Moet ik dan bij bol.com of de derde partij zijn? Bestelling is via bol.com gelopen, maar dus geleverd door derde partij.
Seriouslyquote:Op maandag 8 december 2014 11:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok. Als ik dit zo lees dan strookt dat precies met mijn verwachtingen. Leg eens uit hoe ik er naast zit dan? Ik heb een beetje het gevoel dat wel langs elkaar heen praten (lees: jij hebt niet zo goed begrepen wat ik typte en nu probeer je je egotje te redden)
Wacht.. dus dit gaat allemaal over "per se je geld terug krijgen"?quote:Op maandag 8 december 2014 11:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Seriously
Jij zegt dat landen in de EU verplicht zijn een product terug te nemen als het binnen x na aankoop stuk gaat. En ik post een link met info over de Nederlandse situatie. Je hebt in NL recht op garantie, op een goed werkend product. En dus niet op 'het is stuk, ik breng het terug, krijg mijn geld terug, want daar heb ik recht op'.
Daar gaat het precies om: ze moeten het helemaal niet terugnemenquote:Op maandag 8 december 2014 11:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wacht.. dus dit gaat allemaal over "per se je geld terug krijgen"?
Wie had het over geld terug krijgen dan? Ik zei "ze moeten het product terugnemen". Wat de vervolgstappen zijn liet ik open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |