Onwaarschijnlijke helden zijn de beste heldenquote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, en ik dacht met Toni en Saviola goede spitsen in huis te hebben. Maar die 2 schoppen geen deuk in een pakje boter en nu is mn 3e spits op dreef
Kheb 'm in sommige games voor 2/3 miljoen kunnen binnenharkenquote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
Zal even kijken of ik die kan gebruiken/haalbaar is. Ik had aan het begin ergens gratis die Mirko Livaja opgepikt voor reserve op AML, die kwam ik 2 maanden later tegen bij mijn onder 20En toen nog 2 maanden later bleek daar ook nog Jorginho te zitten á 9 miljoen. Derp.
Oh heb momenteel maar 500k ofzoquote:Op maandag 8 december 2014 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb 'm in sommige games voor 2/3 miljoen kunnen binnenharkenAML, AMC, AMR, doet het overal prima
Morgen eens naar kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
On loan proberen, met optie tot koop, mocht je in de zomer meer kneten hebben
Best hoog nog, de derde of vierde. Feyenoord zat er niet in geloof ikquote:Op maandag 8 december 2014 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil iemand even kijken in welke European League Twente zit in die database? Ik zag Utreg nl. in Tier 10 en ben benieuwd
Zulke databases vind ik ook gewoon het leukste, flikker alles bij mekaar en succes ermee
Ga ik ff naar kijken, bedankt! Meer tips zijn welkom, net nog wel fierro gestrikt!quote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef Binamin het volgende:
Dennis Praet - Is in iedere FM echt een chille speler, niet te duur, lekker stabiel. Presteert altijd lekker. Ik weet niet precies hoe die na 3 seizoenen is....
Jordan Obitaquote:Op maandag 8 december 2014 12:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga ik ff naar kijken, bedankt! Meer tips zijn welkom, net nog wel fierro gestrikt!
Hervin Lozano - rechtsbuitenquote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog tips voor aankopen? Zit in seizoen 3 voorbereiding met PSV en heb 60 mil maar iedere speler waar ik naar informeer kost 30 mil of meer ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderschatting = Dodelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Eerste knockout Europa League: Club Brugge. Dat kon slechter
Uit; 'Dat kon slechter' .quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik ze onderschat?
Wut, ik had ze in groep 7 ofzo verwachtquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Best hoog nog, de derde of vierde. Feyenoord zat er niet in geloof ik
Ik had ook Juventus of Atletico Madrid kunnen loten. Ik kan toch blij zijn hun te ontlopen, zonder Brugge te onderschatten?quote:
Misschien dat ik er daarom nog niet aan begonnen ben, de groepsindeling lijkt me bijna telkens per land een aantal gedaan te zijn. Zo zijn er teams in groep 4 die in groep 10 horen, maar ook teams die in groep 10 zitten en best aardig mee konden doen bovenaan. En teams waar ik nog nooit van gehoord had, en ik volg het spelletje toch aardig.quote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wut, ik had ze in groep 7 ofzo verwacht
Ach, er is altijd de editor hequote:Op maandag 8 december 2014 16:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien dat ik er daarom nog niet aan begonnen ben, de groepsindeling lijkt me bijna telkens per land een aantal gedaan te zijn. Zo zijn er teams in groep 4 die in groep 10 horen, maar ook teams die in groep 10 zitten en best aardig mee konden doen bovenaan. En teams waar ik nog nooit van gehoord had, en ik volg het spelletje toch aardig.
Hij was ontevreden over zijn speeltijd, maar nu heeft ie weer speeltijd, dus is hij tevreden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik heel lang over nadenken... en ik snap 'm nog steeds niet![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij was ontevreden over zijn speeltijd, maar nu heeft ie weer speeltijd, dus is hij tevreden.
Echter, mocht het weer voorkomen dat hij op de bank mag beginnen, dan wil ie 'm peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke speeltijd
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Dan snap ik er werkelijk de ballen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke speeltijd![]()
Balanta, Zivkovic, Tielemans?quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuwe game met Liverpool gestart meteen maar wat standaardaankoopjes gedaan
Balanta, Mammana, Kampl, Odegaard, Begovicquote:Op maandag 8 december 2014 18:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Balanta, Zivkovic, Tielemans?
Beetje jammer van Sakho dat.quote:Op maandag 8 december 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balanta, Mammana, Kampl, Odegaard, Begovic
Mammana is verhuurd dit jaar en ik had nog een CV nodig (had er maar 3). En concurrentie is altijd goedquote:
Chuba Akpom is de naamquote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga dit topic breken.
Zivkovic is prut
Welke spelert?quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Mn bestuur accepteert een teringlaag bod op mijn eerste keeper, ivm gebrekkige financiën
Versterken, promoveren, en omhoog blijvenquote:Op maandag 8 december 2014 18:47 schreef Jirdo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, gedegradeerd, zoals verwacht. Voor het eerst in tien jaar FM. In ieder geval geen laatste geëindigd. Het lijkt er op dat ik mag blijven van het bestuur. Alleen nu krijg ik ineens 25 miljoen transferbudget voor het komende seizoenHadden ze me dat aan het begin van dit seizoen maar gegeven.
Als je naar je competitiescherm gaat, zie je bij 'rules' (of het nederlandse equivalent daarvan) de regels mbt promotie/degradatiequote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in de league 2? plek 1, 2 en 3 promoveer je rechtstreeks of?
FA geeft een enorm zak geld aan de clubs die degraderen uit PL, dat kan de TB verklarenquote:Op maandag 8 december 2014 18:47 schreef Jirdo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, gedegradeerd, zoals verwacht. Voor het eerst in tien jaar FM. In ieder geval geen laatste geëindigd. Het lijkt er op dat ik mag blijven van het bestuur. Alleen nu krijg ik ineens 25 miljoen transferbudget voor het komende seizoenHadden ze me dat aan het begin van dit seizoen maar gegeven.
Weinig rendement en je geeft makkelijk goals weg. Wat voor tactiek speel je?quote:Op maandag 8 december 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste Merseyside derby, wat een topshow![]()
[ afbeelding ]
Nog niet helemaal ingespeeld natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weinig rendement en je geeft makkelijk goals weg. Wat voor tactiek speel je?
Punt naar achteren spelen als je Gerrard nog gebruikt. Die krijgt het toch helemaal niet belopen met een tweemansmiddenveld joh.quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal ingespeeld natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel punt naar voren om Coutinho te laten renderen juistquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Punt naar achteren spelen als je Gerrard nog gebruikt. Die krijgt het toch helemaal niet belopen met een tweemansmiddenveld joh.
Coutinho lekker op links gooienquote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel punt naar voren om Coutinho te laten renderen juist
En Gerrard doet het prima tot nu toe. De twee wedstrijden daarvoor hield ik de 0 juist.
Daar heb ik Sterling al. En moet Sturridge en Balobaas ook nog kwijt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Coutinho lekker op links gooien
quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die spelers ook altijd zo lekker puberaal![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar. Sturridge is zo blessuregevoelig als de pestquote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik Sterling al. En moet Sturridge en Balobaas ook nog kwijt.
Suso doet het ook goed.
Best veel mogelijkheden voorin. Lallana nog niet gespeeld (geblesseerd en nog geen ritme).quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wacht maar. Sturridge is zo blessuregevoelig als de pest(Ik heb ook een LFC-game)
Ik speel met Gerrard/Lucas op DMF, dan Allen/Hendo als ball winning op CM, en een advanced playmaker, dat is meestal Coutinho (ik heb 'm omgetrained tot CM), in de toppers is dat nu net hendo, en speel ik met gerrard - hendo - allen samen.
Links: Coutinho, lallana, of aankoop (depay), punt, Balotelli, Sterling op rechts. (zie vorig topic)
Sowieso is het het beste om OF Sturridge OF Balotelli te lozen na het eerste seizoen. Je krijgt dan namelijkquote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best veel mogelijkheden voorin. Lallana nog niet gespeeld (geblesseerd en nog geen ritme).
Ik heb Kampl gekocht, Depay moest alweer 60 miljoen kosten
Ik zal kijken hoe ze het doen. Balotelli scoort wel nu bij mij maar kwestie van tijd voor hij weer rebels gaat doenquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sowieso is het het beste om OF Sturridge OF Balotelli te lozen na het eerste seizoen. Je krijgt dan namelijkDivock Origi
en dat is een eindbaas pur sang. Als je met 1 spits speelt, is dat gewoon teveel van het goede. Aangezien Sturridge het niet voor elkaar kreeg om langer dan vijf wedstrijden aan een stuk in uh, een stuk te blijven, die maar verkocht. 27 miljoen naar Tottenham dacht ik.
Ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al heb ik meestal wel gewoon 3 spitsen in mijn team, ook al speel ik maar met 1 spits.
Dat kan ook. Maar eerst maar zien hoe ik het eerste seizoen doorkomquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ookMaar de derde spits is dan vaak een jonkie. Sturridge/Balotelli/Origi in dit geval, dan gaat de persoon die het minst speelt gegarandeerd zeuren en problemen opleveren. Daarom heb ik dan twee vaste spitsen, en een aankomend talent. OF eventuele wingers die in geval van nood in de spits kunnen
Lekkerquote:Op maandag 8 december 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel mooie CL poule trouwens.
FC Barcelona
Paris Saint Germain
Liverpool
Anderlecht
Knap dat je er nog 20 miljoen voor krijgtquote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar eerst maar zien hoe ik het eerste seizoen doorkom.
Ik zal wel dik verlies maken, wat een salariskosten heeft dat Liverpool. Zo'n dramaspeler als Johnson verdiende al 7 miljoen
( voor 20 miljoen verkocht aan Spurs). Zelfs Touré in het tweede pakte 4,5 miljoen
Zal mij wel niet gaan lukken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb met Liverpool trouwens het eerste seizoen de CL gewonnen
Bayern, Real Madrid en Atletico in de knockout-fases. Krijg ik Galatasaray in de finale
Landstitel net misgelopenquote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij wel niet gaan lukken.
Ik zou al heel tevreden zijn met de landstitel. Dat is namelijk langer geleden voor Liverpool dan de CL
Ja hij had nog één jaar contract en kan er helemaal niks vanquote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Knap dat je er nog 20 miljoen voor krijgtFlanagan gaat trouwens echt een baas worden.
Overigens is Manquillo ook redelijk. Twee jaar huren (nog niet kopen! dan kan ie gaan miepen over meer loon enzo, als loanplayer doet ie dat nietquote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij had nog één jaar contract en kan er helemaal niks van![]()
Flanagan bij mij vaste basisspeler ja
Ik begin nu wel redelijk goed, maar kwestie van tijd voordat ik weer in een dip kom.quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Landstitel net misgelopenvolgend seizoen maar proberen.
Huh.quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Overigens is Manquillo ook redelijk. Twee jaar huren (nog niet kopen! dan kan ie gaan miepen over meer loon enzo, als loanplayer doet ie dat niet) en dan voor die rotte 5 miljoen kopen. Heb je tenminste dekking daar
Je hebt een koop-clausule, voor iets van 5/6 miljoen dacht ik. Ik vond 'm prima als backup.quote:Op maandag 8 december 2014 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begin nu wel redelijk goed, maar kwestie van tijd voordat ik weer in een dip kom.
Dus denk niet dat ik kampioen ga worden meteen. Ach doelstelling is toch plaatsing voor EL
[..]
Huh.
Denk niet dat ik Manquillo ga kopen hoor. Sowieso andere rechtsback fixen dan.
Maar dat geld kan ik ook steken in een rechtsback die beter is dan Flanagan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt een koop-clausule, voor iets van 5/6 miljoen dacht ik. Ik vond 'm prima als backup.
De eerste twee/drie jaar zijn er geen betere Engelse rechtsbacks te koop (dan moet je al hopen op een gen) dan Jon Flanagan, en Flanagan wordt gewoon echt heel, heel goed.quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat geld kan ik ook steken in een rechtsback die beter is dan Flanagan.
Dan word je weer beter als team hea
Klopt wel. Maar je kan altijd goede talenten voor achter de hand halen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De eerste twee/drie jaar zijn er geen betere Engelse rechtsbacks te koop (dan moet je al hopen op een gen) dan Jon Flanagan, en Flanagan wordt gewoon echt heel, heel goed.
Dan kan je een sloot buitenlanders halen, maar Flanagan is een jeugdproduct, en als hij het niveau haalt, haalt hij het niveau. Mijn focus ligt op jonkies kopen, en begeleiden. Talentvolle Engelsmannen zijn al schaars. Zuinig omspringen met degene die je hebt
Nja, laat ik het zo stellen. Ik vind de eerste drie jaar de rechtsbackpositie niet de positie waar ik mijn geld in moest investerenquote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar je kan altijd goede talenten voor achter de hand halen.
Goed bezig jijquote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zal wel weer bij 4-0 blijven
Ik vind de verdediging juist het minpunt. In de aanval en middenveld zit het nog wel redelijk volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, laat ik het zo stellen. Ik vind de eerste drie jaar de rechtsbackpositie niet de positie waar ik mijn geld in moest investerenFlanagan deed het prima, Manquillo als degelijke backup. Maja. 17 miljoen coaches in dit land he
Ja, verdediging. Centraal. Ik ben gaan spelen met Sakho - Howedes, Balanta als backup (en Lovren liep nog rond als 4e CB)quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging juist het minpunt. In de aanval en middenveld zit het nog wel redelijk volgens mij.
Mijn verdediging centraal is nu wel goed met Sakho-Balanta.quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, verdediging. Centraal. Ik ben gaan spelen met Sakho - Howedes, Balanta als backup (en Lovren liep nog rond als 4e CB)
Moreno en Flanagan vind ik prima. Ik heb er de CL mee gewonnen in ieder geval
Een echte DMF kan er wel bij. bijvoorbeeld.
Whahaha wtf Depayquote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Kutspel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nations league is dat nieuwe interland dingetje. Ik heb die cup dus gewoon gewonnen en nu krijg ik dit gezeik
Hij is al 4x gestopt..elke keer weer kunnen overtuigen dat hij terugkomt. Nu ook gelukkig. Slaat nergens op..hij speelt echt altijd. Misschien is hij niet blij dat hij linksbuiten staat en bij PSV in de spits..meer kan ik niet bedenken. Maar ook zo dom dat de KNVB nu boos op me is nadat ik die cup winquote:
Sterling.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn verdediging centraal is nu wel goed met Sakho-Balanta.
Ik ga volgend seizoen wel een CM halen als vervanger Gerrard en Lucas Leiva.
En misschien nog een echte top rechtsbuiten, maar die kosten veel geld
Je hebt sowieso altijd de grootste problemen als je dit jaar een prijs wint, dat kloptquote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is al 4x gestopt..elke keer weer kunnen overtuigen dat hij terugkomt. Nu ook gelukkig. Slaat nergens op..hij speelt echt altijd. Misschien is hij niet blij dat hij linksbuiten staat en bij PSV in de spits..meer kan ik niet bedenken. Maar ook zo dom dat de KNVB nu boos op me is nadat ik die cup win
Sterling komt bij mij dus op linksbuitenquote:Op maandag 8 december 2014 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sterling.
En ik ben zo'n autist, ik moet een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts. Twee linkspoten centraal, dat krijg ik niet gehosselt
Gaat lekkerquote:Op maandag 8 december 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na 1 minuut al een rode kaart voor Gerrard tegen Manchester City_________!
Sterling kan ik altijd nog afwisselen. Geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2014 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat lekker
Naja ik laat het Sterling links/rechts-verhaal maar schietenIk denk dat hij beter is op rechts. (En linksbuitens zijn makkelijker te kopen dan rechtsbuitens
)
Ik had depay als eerste signing (20 miljoen dacht ik). Dan is de keuze snel gemaakt op welke flank je Sterling zetquote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterling kan ik altijd nog afwisselen. Geen probleem.
Lallana kan ook nog op rechts. En Coutinho en Suso dus. En heb Kampl gekocht die een rechtsbuiten isquote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had depay als eerste signing (20 miljoen dacht ik). Dan is de keuze snel gemaakt op welke flank je Sterling zet
Ik heb Suso ook meteen verkocht, want ik had cash nodigquote:Op maandag 8 december 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lallana kan ook nog op rechts. En Coutinho en Suso dus. En heb Kampl gekocht die een rechtsbuiten is
Doet het bij mij juist goedquote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb Suso ook meteen verkocht, want ik had cash nodig
Johnson, Toure, Borini, elke reserve die ik verkocht kreegquote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het bij mij juist goed![]()
Heb alleen Johnson en Touré weggedaan. Scheelt toch al 11 miljoen salaris op jaarbasis
Borini wou niet weg bij mijquote:Op maandag 8 december 2014 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Johnson, Toure, Borini, elke reserve die ik verkocht kreeg
Paar keer bewust ruzie met 'm gecreëerdquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Borini wou niet weg bij mij![]()
Snap ik ook wel met het salaris wat hij hier vangt.
Muah ik laat hem eerst wel wat wedstrijden meepikken in de eerste seizoenshelft, misschien dat er dan nog wat geinteresseerden voor hem komen in de winter.quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Paar keer bewust ruzie met 'm gecreëerd
Zou dat willenquote:Op maandag 8 december 2014 20:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens mag ik over Liverpool praten. Ik kom er meerdere keren per jaar
Heb ook een clubkaartquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, er is altijd de editor he
Das kutquote:Op maandag 8 december 2014 20:30 schreef Jirdo het volgende:
Ik had een seizoen geleden een best wel goede keeper transfervrij aangetrokken toen ik nog niet wist dat ik naar de Premier League zou promoveren. Dus ik had hem een relegation release clause van 0 euro gegeven, omdat ik dacht dat ik toch nooit uit de Championship zou degraderen. Maar nu was die clausule dus meegenomen naar de PL, en gaat ie nu gratis weg. Hij had een waarde van 7,5 miljoen.
Sure. Wat is je budget en in welk jaar zit je?quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef Scorensor het volgende:
viergever ___________!:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rood krijgen in de 4e minuut tegen shaktar in de cl en die wedstrijd moest ik winnen. boilesen was geblesseerd dus ik moest wel!
0-3 de gehakt molen in gegaan![]()
![]()
is er wel een goede linksback te krijgen?
Braziliaan Para is op te pikken voor zo'n 5 miljoen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef Scorensor het volgende:
viergever ___________!:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rood krijgen in de 4e minuut tegen shaktar in de cl en die wedstrijd moest ik winnen. boilesen was geblesseerd dus ik moest wel!
0-3 de gehakt molen in gegaan![]()
![]()
is er wel een goede linksback te krijgen?
die is pas 1 ster, en viergever is opzich niet slecht, alleeen die agressie....quote:Op maandag 8 december 2014 20:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Braziliaan Para is op te pikken voor zo'n 5 miljoen.
Waarom niet Riedewald gebruiken??
Ja maar als je hem niet gebruikt wordt hij ook niet veel beter.quote:Op maandag 8 december 2014 20:47 schreef Scorensor het volgende:
[..]
die is pas 1 ster, en viergever is opzich niet slecht, alleeen die agressie....
Jonathan Silva?quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef Scorensor het volgende:
jaar 2014/2015 heb zoon 8 mil budget over, zit in november dus zou goed uitkomen als ik hem in de winterstop zou kunnen halen
Ligt beetje aan de situatie. Ik heb 'm voor paar miljoen gezien, ik heb 'm ook voor 50 miljoen gezienquote:Op maandag 8 december 2014 20:50 schreef Scorensor het volgende:
[..]
is die voor zo goedkoop te halen?
Ik ben trots op mijn mede-LLM'erquote:Op maandag 8 december 2014 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een gat kunnen slaanStelletje bazen
Pff, het staat hier echt al jaren op de planning om een bezoekje te brengen aan mijn tweede clubje (naast NAC), maar het komt er maar niet vanquote:Op maandag 8 december 2014 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ook een clubkaartals je beetje je best doet, is een weekendje Liverpool, inclusief vlucht en kaartje voor wedstrijd onder de 250 te houden.
Klinkt goed.quote:Op maandag 8 december 2014 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ook een clubkaartals je beetje je best doet, is een weekendje Liverpool, inclusief vlucht en kaartje voor wedstrijd onder de 250 te houden.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga dit topic breken.
Zivkovic is prut
Nja knap lastig. In ieder geval, via de officiele site. Via van die schemerige resellers kan het altijd wel. Als je ooit, op ruime tijd vantevoren, weet dat je tijd/geld hebt, kan je me een PM sturen, kan ik evt kaarten voor je kopen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef Alovenac het volgende:
Pff, het staat hier echt al jaren op de planning om een bezoekje te brengen aan mijn tweede clubje (naast NAC), maar het komt er maar niet van. Losse kaarten zijn ook niet heel makkelijk te krijgen toch?
Zak jij ff in een bakkie pleurquote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is de stad Liverpool niet zo boeiend toch?
ivm werk en andere omstandigheden is het er nooit van gekomen, maar staat voor komend jaar echt op de planning. Dan moet het gewoon. Mocht ik gaan, zal ik dit inderdaad ruim vantevoren in plannen ivm werk enzoquote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja knap lastig. In ieder geval, via de officiele site. Via van die schemerige resellers kan het altijd wel. Als je ooit, op ruime tijd vantevoren, weet dat je tijd/geld hebt, kan je me een PM sturen, kan ik evt kaarten voor je kopen.
Hoe de neuk speel je hahaquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pot, drie doelpunten achterstaan en toch nog winnen. Zelfs nog drie goals afgekeurd wegens buitenspel.
Dit is de eerste pot die zo gespeeld wordt. Of er moet onlangs een update geweest zijn die m'n tactiek verknald heeft..quote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe de neuk speel je hahadas wel heel onstabiel.
freak incident. Kan gebeurenquote:Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dit is de eerste pot die zo gespeeld wordt. Of er moet onlangs een update geweest zijn die m'n tactiek verknald heeft..
[ afbeelding ]
Je speelt met Ajax?quote:Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef Alovenac het volgende:
Titelkansen kunnen ook weer de kast in. Heb nog niet naar de uitslagen van de concurrenten gekeken, maar sta in eigen huis binnen het uur met 0-4 achter tegen AZ.
quote:
Tried and tested met LFC (Met depay op links) en Ajaxquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
De tactiek!
Allereerst: De opstelling (overigens zul je screenshots van Tranmere en LFC door elkaar zien. Toen ik met deze post begon was ik bezig met Tranmere, daarna ben ik even verder gegaan in mijn LFC-game. Maar beide ploegen gebruiken exact dezelfde tactiek
[ afbeelding ]
Let even niet op de namen aub. Deze opstelling is verre van ideaal, maar ik heb nogal een blessuregolf (Lallana is b.v. echt geen Raumdeuter)
Team instructions:
[ afbeelding ]
Onderbouwing tactiek:
Ik heb bewust geen player instructions! In de lagere divisies werkt dat in mijn mening beter. Aangezien je in de lagere divisies met ontiegelijke beunhazen aan het spelen bent, niet teveel instructies meegeven. Je geeft ze een rol, als ze zich goed aan die rol houden mag je jezelf al gelukkig prijzen. So far heb ik het echter ook niet nodig in de Premier League, dus geen klachten.
Player roles (met uitleg)
Keeper - gewoon, keepers. Die flap moet ballen tegenhouden.
LB en RB: ingesteld als full back, met rol attacking. Spelers met loopvermogen is het belangrijkst hier.
De twee centrale verdedigers gewoon centrale verdedigers met rol defend. Wederom geen franjes. Die bal naar voren als het moet.
Verdedigend middenvelder: Anchor man. Je hebt flink aanvallende backs, die CB's kunnen wel wat hulp gebruiken.
LCM: Ball winning midfielder. Zie anchor mandat middenveld moet stabiel zijn.
RCM: advanced playmaker. Deze moet een leuke pass + inzicht hebben als het even kan
AML: Winger, met rol support. Als je een echt zwakke ploeg hebt, of tegen een grotere ploeg speelt, kan je die omzetten naar defensive winger zelfs.
AMR: Deraumdeuter
. Een winger die goed kan afmaken, of gewoon een spits. De raumdeuter is niks meer en niks minder dan een afmaker, maar dan op de flanken ipv in de punt. Daarom ook dat versterkte middenveld, verwacht van deze speler niks qua meeverdedigen.
Spits: Valse nummer 9. Dit heeft 2 redenen. Als de spits wat wegzakt om de bal te ontvangen heeft de verdediging van de tegenstander 2 keuzes: doordekken, of vrij laten. Laten ze hem vrij, kan hij de bal ontvangen, en op de verdedigers afrennen. Dekt er ene door, creert dat ruimte voor de Raumdeuter om naar binnen te trekken. 1 doorsteek later en je hebt een goal
Wat dit principe van op rechts een raumdeuter en op links een winger op support/defensive winger eigenlijk doet is dat bij aanval je 4-3-3 speelt, want die defensive winger gaat gewoon mee vooruit, maar in verdedigend opzicht trekt die winger zich echter terug het middenveld op, waardoor je formatie meer op 4-4-2 gaat lijken, en defensief wat meer solide is. Ook voor die defensive winger is loopvermogen wel fijn
Duurde bij mij ongeveer 10 wedstrijden voordat ze aan de tactiek gewend waren, maar werkte perfect daarna
De tactiek in actie!
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, in verdedigende situaties wordt deze opstelling meer een 4-4-2. De defensive winger (in het gele rondje) trekt zich terug richting middenveld, en de playmaker (oranje rondje) trekt naar rechts op de ruimte op te vullen van de raumdeuter (nummer 57)
[ afbeelding ]
Bij aanval echter, verandert het echt in een 4-3-3, waarbij de centrale spits vaak iets verder terug staat tov de wingers. (De verdedigers zijn de blauwe rondjes., middenveld geel, aanval rood) De backs staan erg hoog, het middenveld is meestal vrij compact. Kijk ook waar de AMR staat. Randje buitenspel, meer als een echte afmaker.
[ afbeelding ]
In de omschakeling gebeurt het ook vaak dat de AMR (de Raumdeuter) alleen voorin hangt, en de nummer 9 zich terug laat zakken. Zie onderstaand plaatje. Wederom valt op dat de linkerwinger helemaal terug mee aan het verdedigen is. De spits is ook teruggezakt naar het middenveld. De Raumdeuter staat echter in de rug van zijn directe verdediger, te loeren op een counterkans.
De rode pijlen geven zijn mogelijke looplijnen hier aan. De rechtsback (groen omcirkeld) staat op het punt de bal te onderscheppen. Die heeft twee logische afspeelmogelijkheden: De teruggezakte nummer 9 (of de nummer 6 vlak naast de nummer 9), of in een keer de bal doorvegen naar de raumdeuter. (de groene pijlen dus)
De spits (of nummer 6) kunnen in dit geval dan de bal wederom de diepte inspelen voor de raumdeuter om in te rennen. (de blauwe pijl). De verdedigers van de tegenstander zijn nog richting mijn helft aan het lopen, de raumdeuter is de enige die richting goal vd tegenstander loopt. Als de pass komt, is hij vrij. In dit geval koos de rechtsback voor de spits, en die gaf de pass op de raumdeuter, maar die knalde hem de stratosfeer in. Dat kan ook gebeuren
Mochten mensen interesse hebben, hier heb ik de tactiek online gezet.
http://www.filedropper.com/4-3-3vanillekwark
Bedenk wel: Dit is geen wondermiddel. Als je moraal kut is, je vorm slecht, zal deze tactiek alleen je niet redden. Spelers moeten ook wennen aan de tactiek (dat gaat overigens sneller als je al een 4-3-3 variant spelt momenteel)
Echter, na die wenperiode, bleek dit de tactiek te zijn die me van onderaan naar bovenaan heeft gekregenHoop dat jullie er wat aan hebben, en sta uiteraard open voor feedback
Thanks, maar vind het toch leuker om met een eigen taktiek succes te halenquote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Tried and tested met LFC (Met depay op links) en AjaxZou ook voor PSV moeten werken
Begrijpbaarquote:Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Thanks, maar vind het toch leuker om met een eigen taktiek succes te halen. Komend seizoen even investeren in de verdediging en dat wat tweaken en dan moet het een stuk beter gaan lopen.
Normaal gesproken Isimat met Bruma achterin. Maar Isimat veel geschorst, waardoor het nog wel eens wat rouleert. Willems en Arias willen nog wel eens een foutje maken.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BegrijpbaarJe zou er toch de selectie voor moeten hebben. Idd misschien wat meer solide achterin.
Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovicquote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Normaal gesproken Isimat met Bruma achterin. Maar Isimat veel geschorst, waardoor het nog wel eens wat rouleert. Willems en Arias willen nog wel eens een foutje maken.
Linssen is veel geblesseerd de laatste tijd, scoort toch altijd wel wat op AML en dan Depay op AMC. Nu dus noodgedwongen met Depay op AML en Maher AMC (aangezien ik vind dat Wijnaldum in deze selectie meer rendement haalt uit zijn positie op MC). Voor komend seizoen maar eens investeren in een goede VR, creatieve MC en evt. nog een degelijke spits achter Luuk de Jong. Locadia presteert echt 0,0 sinds mijn definitieve keuze op De Jong is gevallen.
4-2-3-1 werk niet helemaal lekker in deze versie merk ik. 4-2-4 of 4-1-2-2-1 werkt een stuk beter.quote:Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal ingespeeld natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zak jij ff in een bakkie pleur
Prachtige stad. Niet prachtig op z'n Parijs-prachtig. Maar veel cultuur, hele open bevolking (ga ergens in een kroeg zitten en twee tellen later heb je vijf nieuwe vrienden), je kunt er prima shoppen (Liverpool One)
Ooh in mijn Ajax game werkt dat ook wel goed hoor. Lekker veel scoren.quote:Op maandag 8 december 2014 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
4-2-3-1 werk niet helemaal lekker in deze versie merk ik. 4-2-4 of 4-1-2-2-1 werkt een stuk beter.
Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh in mijn Ajax game werkt dat ook wel goed hoor. Lekker veel scoren.
Europees verloor ik net met 6-3 van PSGquote:Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten.
Tegen topploegen mis je die DMF denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten.
Ik heb heel veel kansen nodig om tot scoren te komen Europees. Terwijl ze aan de andere kant als zoete appeltjes vallen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees verloor ik net met 6-3 van PSG
Wel met 2-1 bij Barca gewonnen
Ik denk het wel ja. Helaas heb ik geen speler die daar lekker uit de voeten kan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tegen topploegen mis je die DMF denk ik.
wat is een DMF?quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tegen topploegen mis je die DMF denk ik.
Dat gaat bij mij dus juist andersom.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb heel veel kansen nodig om tot scoren te komen Europees. Terwijl ze aan de andere kant als zoete appeltjes vallen.
Echt jongen, hoe jij dit voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 8 december 2014 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier gaat het overigens ook prima
[ afbeelding ]
Nou ja, derde seizoen premier league ondertussen hequote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Echt jongen, hoe jij dit voor elkaar krijgt.
4-2-3-1, ik heb het geprobeerd. Ik kreeg het niet aan de praatquote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké nu krijg ik echt absurd veel goals tegen
Aanvallend gaat het dan wel weer meer dan prima.quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
4-2-3-1, ik heb het geprobeerd. Ik kreeg het niet aan de praat
Ja okequote:Op maandag 8 december 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvallend gaat het dan wel weer meer dan prima.
same here, 1-1 tegen dordrecht uit. met mijn sterkste opstelling.quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
4-2-3-1, ik heb het geprobeerd. Ik kreeg het niet aan de praat
Ja goh, maar ik heb ook liever 5-4 winnen dan 1-0quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja okeMaar Ik heb liever 1-0 dan 4-4
Ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja goh, maar ik heb ook liever 5-4 winnen dan 1-0
Och kom. Iedereen die hier met Ajax speelt noemt het hier te makkelijk, en jij kunt niet winnen van Dordrecht. Dat ligt toch echt aan jou dan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Scorensor het volgende:
[..]
same here, 1-1 tegen dordrecht uit. met mijn sterkste opstelling.
heb het een beetje gehad met dit spel, hoe ongrealistisch kan je het maken.
ben je ajax en kans je net eens vatsoenlijk dekken/bal afpakken
maar als dordrecht zijnde pak je elke bal van mijn aanvallers af en elke voorzet komt aand.
gebeurt de laatste 4 duels nu al te vaak.
dan vraag ik me zwaar af wat ik dan wel niet verkeerd doe.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Och kom. Iedereen die hier met Ajax speelt noemt het hier te makkelijk, en jij kunt niet winnen van Dordrecht. Dat ligt toch echt aan jou dan.
Meh ik heb met Ajax ook wel eens verloren van NAC en Willem II hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Och kom. Iedereen die hier met Ajax speelt noemt het hier te makkelijk, en jij kunt niet winnen van Dordrecht. Dat ligt toch echt aan jou dan.
Ik wil dominant zijn. Vier tegengoals is niet dominant. 1-0 winst en je geeft geen kans weg. Daar hou ik van. Als dat 7-0 is ben ik uiteraard meer tevreden, maar ik hou niet van tegengoals.quote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet?
Juist leuk man als je veel scoort.
Ja het gaat dan ook niet om individuele wedstrijden. Het gaat om een heel seizoen. Ook in het echt zitten er af en toe debiele resultaten tussen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh ik heb met Ajax ook wel eens verloren van NAC en Willem II hoor.
Heb ik wel vaker gelezen hier
Ik hou van veel goals scorenquote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil dominant zijn. Vier tegengoals is niet dominant. 1-0 winst en je geeft geen kans weg. Daar hou ik van. Als dat 7-0 is ben ik uiteraard meer tevreden, maar ik hou niet van tegengoals.
Download puush, upload hij het automatischquote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Scorensor het volgende:
waar uploaden jullie je screens dan kan ik het laten zien
Ik hou van prijzenquote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van veel goals scoren. Dat mijn spelers geile statistieken hebben aan het eind van het seizoen
ow ben al een te lange tijd niet op FOK! geweestquote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Download puush, upload hij het automatisch
Als mijn spelers individueel goed presteren zijn ze ook weer beter te verkopen natuurlijk. Zodat ik meer betere spelers kan halen, waarmee ze wel in deze tactiek het goed gaan doen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hou van prijzenals team. Ik heb zelden een topscorer bijvoorbeeld. Wel vaak de titel (Tranmere ff erbuiten gelaten, dat is uiteraard een uitzondering, omdat die van de league two komt)
quote:Op maandag 8 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mijn spelers individueel goed presteren zijn ze ook weer beter te verkopen natuurlijk. Zodat ik meer betere spelers kan halen, waarmee ze wel in deze tactiek het goed gaan doen.
Nee dat is om een zo goed mogelijk team samen te stellen. Dat ze mijn tactiek aankunnenquote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]![]()
Sorry, nee, we delen niet dezelfde voetbalvisie. Individueel succes is een resultaat, geen doel. Als mijn team goed draait, kan het daardoor voorkomen dat een van mijn spelers een individuele prijs wint. Maar dat is toch niet het voornaamste doel joh.
Je tactiek wordt bepaald door je team.quote:Op maandag 8 december 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is om een zo goed mogelijk team samen te stellen. Dat ze mijn tactiek aankunnen
Verdediging hoort ook bij voetbal hoorquote:Op maandag 8 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik creeer genoeg kansen, alleen elke kans van de tegenpartij zit er in
Ik als Nederlander laat dat altijd maar een beetje versloffenquote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verdediging hoort ook bij voetbal hoor
quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik als Nederlander laat dat altijd maar een beetje versloffen
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Download puush, upload hij het automatisch
Toch maar een VM?quote:Op maandag 8 december 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik creeer genoeg kansen, alleen elke kans van de tegenpartij zit er in
Zit ik al bijna opquote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
22 tegengoals. Not bad voor een ploeg in mijn positie
Jezus christquote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ik al bijna op![]()
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens een tactiek met een VM in elkaar draaien.quote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch maar een VM?
Ik zet vrij druk hoog waarbij bijna ieder speler mee moet doen, lange koppers achterin plus meevoetballende keeper die uitkomt
Dan moet je toch 's achter je oren gaan krabbenquote:Op maandag 8 december 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ik al bijna op![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het even testen met een VM nu.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je toch 's achter je oren gaan krabbenDie DMF is toch wel belangrijk voor de balans.
Ligt ook aan je manier waarop natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga het even testen met een VM nu.
Benieuwd hoe het gaat dan.
Qua spelersrollen veranderd er niet veel.quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ligt ook aan je manier waarop natuurlijk
Ja gast. Het is een kant-en-klare oplossing om screenshots online te krijgen. Zo niet, kan 2 tellen googlen je sites als http://nl.tinypic.com/ en http://postimage.org/ opleveren om images te uploaden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef Scorensor het volgende:
[..]
en waarom zou ik dat willen downloaden
Nja, ik speel met een anchor man en een ball winning midfielderquote:Op maandag 8 december 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua spelersrollen veranderd er niet veel.
Als ik de plaatjes zou kunnen zien, zou ik ergens komen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Scorensor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie heeft de verlichtende conclusie waarom dit niet werkt?
en op fm 13 en 14 wel
Dat doe ik sowieso. Ook veel druk naar voren zetten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, ik speel met een anchor man en een ball winning midfielderMaar ik speel wel des nederlands. Over de grond, combinerend.
Misschien teveel?quote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook veel druk naar voren zetten.
dan zou dit moeten werken, is gewoon een goede opstellingquote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik de plaatjes zou kunnen zien, zou ik ergens komen.
Al kan ik je het antwoord nu al geven:
De match engine verandert elke editie. Wat in de ene versie werkt, hoeft niet per se in de andere te werken
Meh dat regel ik niet met balkje, dus het is of veel druk zetten of niet. En met dat druk zetten dwing ik balbezit en kansen af.quote:
Vind jij. Het spel is het er niet mee eens.quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Scorensor het volgende:
[..]
dan zou dit moeten werken, is gewoon een goede opstelling
wat kan ik nog meer over tactiek laten zien? dit is alles wat daaronder valtquote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind jij. Het spel is het er niet mee eens.
Overigens zie ik -niks- in je screenshots over tactiek. Alleen over spelers, namen. Wat is je -tactiek-?! hoe speel je? Moet ik naar de namen kijken en zeggen: JA Scorensor, dit is een goede tactiek?
Teaminstructiesquote:Op maandag 8 december 2014 23:14 schreef Scorensor het volgende:
[..]
wat kan ik nog meer over tactiek laten zien? dit is alles wat daaronder valt
Ach dan heb je het ergste gehad.quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik speel met Colchester in the Championship, maar dat is nog niet makkelijk zeg. Poeh. Speel ik ook nog eens tegen Leicester, Sunderland en Fulham uit. Geen goed begin zeg maar.
Sorry dacht dat die wat anders bedoelde.quote:
Ja nogal wiedes. Je team kan toch nergens aan wennen, als je elke wedstrijd iets anders van ze vraagt. Stel gewoon team instructions in die gewoon standaard goed bij je team passen. Als je dan 1 of 2 wijzigingen per wedstrijd doorvoert, sure. Maar je team moet toch in een bepaalde 'groove' komen joh.quote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Scorensor het volgende:
[..]
Sorry dacht dat die wat anders bedoelde.
ik doe mijn teaminstructies altijd per tegenstander instellen voorafgaand aan de wedstrijd
Sorry dat ik zo geirriteerd overkom, maar met dezelfde opstelling en instructie's aan het begin van het seizoen won ik 4-0 regelmatig. en nu verlies ik bijna van dordrecht, kan toch niet
1 punt in 5 wedstrijden en die moeten nog komen. Ik zie het somber in.quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan heb je het ergste gehad.
wist niet dat het zoon inpakt zou hebben, heb het de afgelopen 2 jaar zo gedaanquote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes. Je team kan toch nergens aan wennen, als je elke wedstrijd iets anders van ze vraagt. Stel gewoon team instructions in die gewoon standaard goed bij je team passen. Als je dan 1 of 2 wijzigingen per wedstrijd doorvoert, sure. Maar je team moet toch in een bepaalde 'groove' komen joh.
Nou ja, de match engine krijgt wijzigingen, verbeteringen. Wat in FM2005 werkte, werkt nu echt niet meer. Als je telkens hetzelfde wil spelen, speel dan gewoon een oude versiequote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Scorensor het volgende:
[..]
wist niet dat het zoon inpakt zou hebben, heb het de afgelopen 2 jaar zo gedaan![]()
Inpaktquote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Scorensor het volgende:
[..]
wist niet dat het zoon inpakt zou hebben, heb het de afgelopen 2 jaar zo gedaan![]()
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Scorensor het volgende:
krijg lekker wat jullie. ik vraag gewoon om wat advies. en jullie reageren zo, triest
Zal ik je anders uitleggen wat spelersrollen zijn? FM2005 had die nietquote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Scorensor het volgende:
krijg lekker wat jullie. ik vraag gewoon om wat advies. en jullie reageren zo, triest
quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een verschil dat puntje naar voren of puntje naar achteren maakt
[ afbeelding ]
Jammer dat je zo reageert. Dit heeft een enorme inpakt op mijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Scorensor het volgende:
zoon user zien we niet snel meer hierquote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat je zo reageert. Dit heeft een enorme inpakt op mijn gemoedstoestand.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een verschil dat puntje naar voren of puntje naar achteren maakt
[ afbeelding ]
Harshquote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Colchester 1 - Cardiff 0. Colchester 0 afgekeurde doelpunten - Cardiff 4 afgekeurde doelpunten.
Je hoort mij niet klagen.quote:
Hardop lachen hierquote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat je zo reageert. Dit heeft een enorme inpakt op mijn gemoedstoestand.
Van R. Madrid ?? Hier gehuurd met Shrewburyquote:
Ah, Raúl de Tomásquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Van R. Madrid ?? Hier gehuurd met Shrewbury
Jahquote:
Standaard actie. 1 Januari, kijken voor free transfersquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jah
Ik zag trouwens iedereen klagen over 4231 maar hier werkt het echt fantastisch in de League 2
Zit nu halverwege december. Morgen maar eens de transfermarkt op en zoeken naar leuke spelers die ik transfervrij op kan pikken.
Jij nog tips welke spelers je transfervrij hebt gehaald na het 1e jaar met Tranmere?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Standaard actie. 1 Januari, kijken voor free transfers
Nja, nutteloos eerlijk gezegd. Ligt teveel aan de situatiequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij nog tips welke spelers je transfervrij hebt gehaald na het 1e jaar met Tranmere?
Ik heb gewoon wat Chelsea jeugdspelers opgepikt die het verrassend goed doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij nog tips welke spelers je transfervrij hebt gehaald na het 1e jaar met Tranmere?
Jij bent ook in de League 2 begonnen met colchester of niet? Heb ik volgens mij net nog billenkoek gegeven, of was dat een andere club..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat Chelsea jeugdspelers opgepikt die het verrassend goed doen.
Colchester is league one. Een van de weinige teams zonder schuld. Daar was ik naar op zoek. Ernstig matige selectie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij bent ook in de League 2 begonnen met colchester of niet? Heb ik volgens mij net nog billenkoek gegeven, of was dat een andere club..
Ben wel benieuwd dat als ik promoveer of ik nog betere spelers kan huren dan ik nu heb want bij de verslagen van die spelers wordt al aangegeven dat ze voor elke ploeg in de Championship een goede speler zouden zijnen dat terwijl ik dus in de league 2 zit
Dat heb je al snel. League Two/One vind ik een pot nat. Championship is lastiger, want daar zitten de rijkere ploegen. Afhankelijk van je free transfers promoveer je daar direct, of hang je daar 2/3 seizoenen. Eenmaal stabiel in de PL is het wachten tot je genoeg geld hebt voor de CL-plekkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jij bent ook in de League 2 begonnen met colchester of niet? Heb ik volgens mij net nog billenkoek gegeven, of was dat een andere club..
Ben wel benieuwd dat als ik promoveer of ik nog betere spelers kan huren dan ik nu heb want bij de verslagen van die spelers wordt al aangegeven dat ze voor elke ploeg in de Championship een goede speler zouden zijnen dat terwijl ik dus in de league 2 zit
Baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
10 punten los2-1 gewonnen van Juve zelfs
Of je moet, net als Colchester, 0 middelen hebben. Dan kun je als enige free transfers wat Chelsea jeugdspelers halen. Het helpt als er een sugardaddy zit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb je al snel. League Two/One vind ik een pot nat. Championship is lastiger, want daar zitten de rijkere ploegen. Afhankelijk van je free transfers promoveer je daar direct, of hang je daar 2/3 seizoenen. Eenmaal stabiel in de PL is het wachten tot je genoeg geld hebt voor de CL-plekken
FM1972, toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Baas
Ik heb zelf echt niks met de serie a
Laatste game die ik heb gespeeld was met Parma toen Bojinov daar nog de grote man was![]()
Wanneer is dat geweest, FM 08 of zo
Tranmere had echt geen sugardaddy hoor?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of je moet, net als Colchester, 0 middelen hebben. Dan kun je als enige free transfers wat Chelsea jeugdspelers halen. Het helpt als er een sugardaddy zit.
Maar ik zit inmiddels in de Championship en heb nog geen middelen. Gans nichts.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tranmere had echt geen sugardaddy hoor?0 transferbudget, 8.000 wagebudget vrij was normaal in league two/one voor me hoor
Ja ik heb in 2 bekerwedstrijden al 2 league 1 clubs overtuigend uitgeschakeld, waren nog uitwedstrijden ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb je al snel. League Two/One vind ik een pot nat. Championship is lastiger, want daar zitten de rijkere ploegen. Afhankelijk van je free transfers promoveer je daar direct, of hang je daar 2/3 seizoenen. Eenmaal stabiel in de PL is het wachten tot je genoeg geld hebt voor de CL-plekken
Ik speel graag in de Serie A. Enige waar ik nooit mijn draai kan vinden is in Spanje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Baas
Laatste game die ik heb gespeeld was met Parma toen Bojinov daar nog de grote man was![]()
Het is wel echt wazig hoor met al die huur en deelconstructiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Baas
Dat begint pas in de Premier Leaguequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ik zit inmiddels in de Championship en heb nog geen middelen. Gans nichts.
Hoe verder je komt in het spel, hoe minder dat voorkomt toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is wel echt wazig hoor met al die huur en deelconstructies
Maar ik kan daardoor ook niets gratis oppikken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat begint pas in de Premier League
Dit is wel in het Engels, maar hier kun je enorm veel info weghalen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Scorensor het volgende:
naja, veel verkopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar ik kan daardoor ook niets gratis oppikken.
Niemand wil mijn spelers. Veel talenten die op 3,5 tot 5 sterren zitten. Maar die zitten nu nog allemaal op 1,5 of 2 sterren. Dat is gewoon te licht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
naja, veel verkopen, beter gratis aantrekken
dat werkte voor mij.
Ja lijkt me wel. Nu heb je al die deals die IRL ook gedaan zijn, dat zal wel minder worden als de AI het regelt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe verder je komt in het spel, hoe minder dat voorkomt toch?
Ik heb in FM 14 niet 1 game gehad in het buitenlandquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik speel graag in de Serie A. Enige waar ik nooit mijn draai kan vinden is in Spanje.
In mijn vorige game was Berardi na 1 jaar volledig eigendom van Sassuolo..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel. Nu heb je al die deals die IRL ook gedaan zijn, dat zal wel minder worden als de AI het regelt.
Een goede inpakt op het moraalquote:
Wie is die Victoria?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere seizoensopener
[ afbeelding ]
Wedstrijd ervoor was de JC schaal:
[ afbeelding ]
Echt ziek
Wonderkid Maikyquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wonderkid Maiky
[ afbeelding ]
Kan geen bal passen, maar daar merk ik vooralsnog weinig van.
HET BELEIDquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Passing 4.. en dat uit de jeugdopleiding van Ajax?
gebruik je hem als spits of linksbuiten ? Is bij mij in fm14 uitgegroeid tot Spaans international.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Van R. Madrid ?? Hier gehuurd met Shrewbury
Als spits. Heeft nu 11 x gescoord in 16 wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gebruik je hem als spits of linksbuiten ? Is bij mij in fm14 uitgegroeid tot Spaans international.
Met wat voor tactiek speel je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
WTF, 3e wedstrijd op rij waarin hij er 4 maakt nu
[ afbeelding ]
Nou, die twee hebben toch meteen een goede inpakt gemaakt op je presteren danquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als spits. Heeft nu 11 x gescoord in 16 wedstrijden.
Op links heb ik Akpom van Arsenal wat eigenlijk ook een spits is, hij is mijn topscorer met 12 goals
Is Sporting zo goed dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Helaas, vrij kansloze bedoeling tegen Sporting
[ afbeelding ]
Gelukkig gaat het in de league een stuk beter
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Misschien een offday ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is Sporting zo goed dan?
Als ik jouw selectie zie zou Sporting toch geen probleem moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |