Onwaarschijnlijke helden zijn de beste heldenquote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, en ik dacht met Toni en Saviola goede spitsen in huis te hebben. Maar die 2 schoppen geen deuk in een pakje boter en nu is mn 3e spits op dreef
Kheb 'm in sommige games voor 2/3 miljoen kunnen binnenharkenquote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
Zal even kijken of ik die kan gebruiken/haalbaar is. Ik had aan het begin ergens gratis die Mirko Livaja opgepikt voor reserve op AML, die kwam ik 2 maanden later tegen bij mijn onder 20En toen nog 2 maanden later bleek daar ook nog Jorginho te zitten á 9 miljoen. Derp.
Oh heb momenteel maar 500k ofzoquote:Op maandag 8 december 2014 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb 'm in sommige games voor 2/3 miljoen kunnen binnenharkenAML, AMC, AMR, doet het overal prima
Morgen eens naar kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
On loan proberen, met optie tot koop, mocht je in de zomer meer kneten hebben
Best hoog nog, de derde of vierde. Feyenoord zat er niet in geloof ikquote:Op maandag 8 december 2014 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil iemand even kijken in welke European League Twente zit in die database? Ik zag Utreg nl. in Tier 10 en ben benieuwd
Zulke databases vind ik ook gewoon het leukste, flikker alles bij mekaar en succes ermee
Ga ik ff naar kijken, bedankt! Meer tips zijn welkom, net nog wel fierro gestrikt!quote:Op maandag 8 december 2014 12:11 schreef Binamin het volgende:
Dennis Praet - Is in iedere FM echt een chille speler, niet te duur, lekker stabiel. Presteert altijd lekker. Ik weet niet precies hoe die na 3 seizoenen is....
Jordan Obitaquote:Op maandag 8 december 2014 12:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga ik ff naar kijken, bedankt! Meer tips zijn welkom, net nog wel fierro gestrikt!
Hervin Lozano - rechtsbuitenquote:Op maandag 8 december 2014 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
Iemand nog tips voor aankopen? Zit in seizoen 3 voorbereiding met PSV en heb 60 mil maar iedere speler waar ik naar informeer kost 30 mil of meer ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderschatting = Dodelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Eerste knockout Europa League: Club Brugge. Dat kon slechter
Uit; 'Dat kon slechter' .quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik ze onderschat?
Wut, ik had ze in groep 7 ofzo verwachtquote:Op maandag 8 december 2014 11:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Best hoog nog, de derde of vierde. Feyenoord zat er niet in geloof ik
Ik had ook Juventus of Atletico Madrid kunnen loten. Ik kan toch blij zijn hun te ontlopen, zonder Brugge te onderschatten?quote:
Misschien dat ik er daarom nog niet aan begonnen ben, de groepsindeling lijkt me bijna telkens per land een aantal gedaan te zijn. Zo zijn er teams in groep 4 die in groep 10 horen, maar ook teams die in groep 10 zitten en best aardig mee konden doen bovenaan. En teams waar ik nog nooit van gehoord had, en ik volg het spelletje toch aardig.quote:Op maandag 8 december 2014 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wut, ik had ze in groep 7 ofzo verwacht
Ach, er is altijd de editor hequote:Op maandag 8 december 2014 16:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien dat ik er daarom nog niet aan begonnen ben, de groepsindeling lijkt me bijna telkens per land een aantal gedaan te zijn. Zo zijn er teams in groep 4 die in groep 10 horen, maar ook teams die in groep 10 zitten en best aardig mee konden doen bovenaan. En teams waar ik nog nooit van gehoord had, en ik volg het spelletje toch aardig.
Hij was ontevreden over zijn speeltijd, maar nu heeft ie weer speeltijd, dus is hij tevreden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik heel lang over nadenken... en ik snap 'm nog steeds niet![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij was ontevreden over zijn speeltijd, maar nu heeft ie weer speeltijd, dus is hij tevreden.
Echter, mocht het weer voorkomen dat hij op de bank mag beginnen, dan wil ie 'm peren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke speeltijd
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Dan snap ik er werkelijk de ballen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke speeltijd![]()
Balanta, Zivkovic, Tielemans?quote:Op maandag 8 december 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuwe game met Liverpool gestart meteen maar wat standaardaankoopjes gedaan
Balanta, Mammana, Kampl, Odegaard, Begovicquote:Op maandag 8 december 2014 18:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Balanta, Zivkovic, Tielemans?
Beetje jammer van Sakho dat.quote:Op maandag 8 december 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balanta, Mammana, Kampl, Odegaard, Begovic
Mammana is verhuurd dit jaar en ik had nog een CV nodig (had er maar 3). En concurrentie is altijd goedquote:
Chuba Akpom is de naamquote:Op maandag 8 december 2014 18:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ga dit topic breken.
Zivkovic is prut
Welke spelert?quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Mn bestuur accepteert een teringlaag bod op mijn eerste keeper, ivm gebrekkige financiën
Versterken, promoveren, en omhoog blijvenquote:Op maandag 8 december 2014 18:47 schreef Jirdo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, gedegradeerd, zoals verwacht. Voor het eerst in tien jaar FM. In ieder geval geen laatste geëindigd. Het lijkt er op dat ik mag blijven van het bestuur. Alleen nu krijg ik ineens 25 miljoen transferbudget voor het komende seizoenHadden ze me dat aan het begin van dit seizoen maar gegeven.
Als je naar je competitiescherm gaat, zie je bij 'rules' (of het nederlandse equivalent daarvan) de regels mbt promotie/degradatiequote:Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in de league 2? plek 1, 2 en 3 promoveer je rechtstreeks of?
FA geeft een enorm zak geld aan de clubs die degraderen uit PL, dat kan de TB verklarenquote:Op maandag 8 december 2014 18:47 schreef Jirdo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, gedegradeerd, zoals verwacht. Voor het eerst in tien jaar FM. In ieder geval geen laatste geëindigd. Het lijkt er op dat ik mag blijven van het bestuur. Alleen nu krijg ik ineens 25 miljoen transferbudget voor het komende seizoenHadden ze me dat aan het begin van dit seizoen maar gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |