In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
8.3/10quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, welk cijfer geven jullie de show?
Terugkijken waard?
Nee, zoals altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terugkijken waard?
3.0quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terugkijken waard?
Nee, dat is die gozer van Lucky Lettersquote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat Victor Reinier is.
Nee, dat is Victor Reinier.quote:
Jij schrijft hun mening hoger aan dan het mijne?quote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot hij op Uitzending Gemist staat dus.
[..]
[..]
Oh dan laat ik 'm schieten.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Victor Reinier.
Ik dacht dat je refereerde aan een geweldig topic op FOK, maar blijkbaar mis je dit stukje historie waardoor mijn plaatje nu nutteloos is geworden.
GC / Wie is deze man?
Veel leesplezier.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Oh jeetje, wat zijn sommige mensen hier dom.. Kan je honderd keer zeggen dat de TS de linker bedoeld, maar iedereen noemt Victor.. xD Omg hahaha
quote:Daarom hebben we Orlando Engelaar gebracht. Hij is een speler die de bal sneller naar links of rechts kan verleggen, of spelers aan de buitenkant in stelling kan brengen.
Snap ik ook wel, Engelaar is een geweldig spelverdeler. Zal niet lang duren voor hij basis staatquote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Lateavondvermaak.
Waarom Schreuder Engelaar inbracht.
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom hebben we Orlando Engelaar gebracht. Hij is een speler die de bal sneller naar links of rechts kan verleggen, of spelers aan de buitenkant in stelling kan brengen.
Waarom niet gewoon de blonde?quote:Op zondag 7 december 2014 23:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de jaren 70/80 noemden ze volgens mij iedereen met blond haar 'Witte'
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.quote:
Haha, René is zo'n dom gansje.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.
Dat moet een bijzondere droom geweest zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.
Dat moet toch wel een lekker gevoel zijn. Geen inhoudelijke mening hebben maar iedereen bashen en afkraken.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg jammet idd. Ik weet dat hij het wel kan.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een lekker gevoel zijn. Geen inhoudelijke mening hebben maar iedereen bashen en afkraken.
Sjoerd zal wel een half uur gaan ratelen over NACquote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk
Sjoerd Mossou
Ruud Gullit
Mulder zal er ook wel weer zitten...
Van Marwijk. Mossou. Skip.quote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk
Sjoerd Mossou
Ruud Gullit
Mulder zal er ook wel weer zitten...
Je hoeft niet zo te schreeuwen.. :Squote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN JULLIE ER OOK ZO'N ZIN IN JONGONS!??! BEN ECHT VET BENIEUWD NAAR DE ONGENUANCEERDE MENINGEN VAN GULLIT EN VAN MARWIJK
HEEEEEEEEEEEE WAT ZEG JE NOUquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN JULLIE ER OOK ZO'N ZIN IN JONGONS!??! BEN ECHT VET BENIEUWD NAAR DE ONGENUANCEERDE MENINGEN VAN GULLIT EN VAN MARWIJK
Aardige gast, schrijft leuke stukjes. Komt alleen niet echt lekker uit de verf bij SV. Bij FC onder Ons is die beter.quote:
Bingo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert ''Dat heb ik eerder al gezegd'' van Marwijk.
Zo dat was snelquote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert ''Dat heb ik eerder al gezegd'' van Marwijk.
Zou beter zijn ja. Wordt toch nooit meer wat...quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Mulder: ''Het Nederlands voetbal moet afgeschaft worden.''
Projecteer je gevoel over ADO alsjeblieft niet op de Eredivisie.quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou beter zijn ja. Wordt toch nooit meer wat...
Dat denk ik ook elke week.quote:
terechtquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Mulder: ''Het Nederlands voetbal moet afgeschaft worden.''
Jij denkt dat een Nederlandse club nog kans maakt op de eindzege in de CL?quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Projecteer je gevoel over ADO alsjeblieft niet op de Eredivisie.
Dat is het nieuwe dingetje waar ze het over moeten hebben nu Guus niet afgezeken kan worden.quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig, het gaat weer over die conferentie.
Ik snap niet wat de presentator van Ter land ter zee en in der lucht daar moet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef Caland het volgende:
Sjek wou ook uitgenodigd worden, griezel.
Ik verheug me nu al over de gebruikelijke clichéproblemen die gaan worden 'benoemd'.quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe dingetje waar ze het over moeten hebben nu Guus niet afgezeken kan worden.
OJC Rosmalenquote:
Het roept zelfs een bepaalde ziekte bij mij op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het kijken naar Twente een enorme kwelling. Een nog grotere kwelling dan Vitesse - FC Twente.
Haha, het is Borvenquote:
Ik word zelfs suïcidaal van het kijken naar FC Twente.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het roept zelfs een bepaalde ziekte bij mij op.
Doping.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
Oh je moet gewoon zeggen tegen spitsen dat ze moeten scoren dus? WAAROM GEBEURT DIT NIET IN NEDERLAND EN IN HET BUITENLAND WEL!??!!?
Smørven ook niet.quote:
Is tegen elke Nederlandse club toch?quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Als je tegen Ajax druk zet en er bovenop zit vanaf de eerste minuut win je makkelijk van ze.
Zimling is veel beter johquote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Goed gezien van Marc Netto om Ziyech niet te halen.
Dat was ook heel dom van ze.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Twente kan er niks van.
Ik weet nog dat mensen mij aan het begin van dit seizoen, net na het aantrekken van Ziyech en Mokotjo, mij probeerden wijs te maken dat Twente wel eens kampioen zou kunnen worden, omdat ze verreweg het beste middenveld van de Eredivisie hebben.
Ik kijk nu zelfvoldaan neer op deze mensen.
quote:
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Goed gezien van Marc Netto om Ziyech niet te halen.
Goed dat Marc niet meegaat in die onzin inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je nu met Ziyech zou spelen i.p.v. Andersen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
Twente kan er niks van.
Ik weet nog dat mensen mij aan het begin van dit seizoen, net na het aantrekken van Ziyech en Mokotjo, mij probeerden wijs te maken dat Twente wel eens kampioen zou kunnen worden, omdat ze verreweg het beste middenveld van de Eredivisie hebben.
Ik kijk nu zelfvoldaan neer op deze mensen.
Of Mokotjo ipv Serero.quote:Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goed dat Marc niet meegaat in die onzin inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je nu met Ziyech zou spelen i.p.v. Andersen.
Ja maar boeiend verder, is gehuurd dus we kunnen hem na dit seizoen gelijk weer op de trein zetten.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar boeiend verder, is gehuurd dus we kunnen hem na dit seizoen gelijk weer op de trein zetten.
Per direct , is een lastquote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar boeiend verder, is gehuurd dus we kunnen hem na dit seizoen gelijk weer op de trein zetten.
Volgens mij heb ik ook gezegd dat je Mokotjo er wel bij kan hebben voor 1.5 miljoenquote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of Mokotjo ipv Serero.
Of Hupperts ipv Kishna.
Ik vind het niet netjes om over LitmanenAFCA te praten nu hij niet aanwezig is, dus dat hou ik even voor me.quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Welke flinke debielen wilden Hupperts hebben trouwens?
Dat juist niet joh.quote:
Leuke negerquote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wijnaldum nooit happy? Die gast lacht altijd volgens mij
Laat je niet leiden door de aanvallende kwaliteiten. Een beetje aanval had vandaag PSV gewoon verslagen.quote:
Wel.quote:
Nou die neem ik ook nooit meer serieus. Of wacht, volgens deed ik dat al niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes om over LitmanenAFCA te praten nu hij niet aanwezig is, dus dat hou ik even voor me.
Haha zag je wat ik deed daar.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luuk de Jong heeft oog voor de goal.
Het gebrek aan visie en efficient samenspel is geen gebrek aan individuele kwaliteit.quote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel.
Van de top 3 de club die het meeste moeite had om Europees te overwinteren. Daar werd hun gebrek aan kwaliteit al flink duidelijk. Komt in de Eredivisie ook vanzelf weer.
Dat weet ik.quote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gebrek aan visie en efficient samenspel is geen gebrek aan individuele kwaliteit.
Anders waren ze zeker tweede gewordenquote:
Hou op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders waren ze zeker tweede geworden
Volgens mij is iemand een beetje madquote:
Is dat de moeder van Fred Rutten?quote:Op zondag 14 december 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
''Alfred laat zijn team herkenbaar en goed spelen.''
[ afbeelding ]
Ik snap heel goed waarom hij alleen op de tribune mag zitten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Hij moet hem vasthouden. (...) Ja, maar hij moet hem niet écht vasthouden."
-Ruud Gullit
quote:Op zondag 14 december 2014 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Van Bommel werd terecht aangepakt in de media. Gedroeg zich regelmaltig als een gefrustreerde calimero.
Dat zou bij VI nooit gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
Iedereen praat altijd door elkaar bij dit programma. Teringirritant.
Niet zo veel inderdaad.quote:
Dit programma mist een type Geneequote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
Iedereen praat altijd door elkaar bij dit programma. Teringirritant.
Zelfs een steen heeft meer mentale weerbaarheid dan PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens een vriend van mij, die voor PSV is, heeft PSV meer mentale weerbaarheid dan Ajax.
Hardop gelachen.
Helaas kan je t niet met alleen eigen jeugd.quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax gaat binnenkort de Salzburgs en de Basels van deze wereld voorbij. Met eigen jeugd.
Ik zou hem ontvriendenquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens een vriend van mij, die voor PSV is, heeft PSV meer mentale weerbaarheid dan Ajax.
Hardop gelachen.
Rustig Keesquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Weer praat iedereen door elkaar.
IK WORD HIER GEK
Jij lacht er wat af de laatste tijd zeg. Ik dacht dat ik al vrolijk in het leven stond.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hardop gelachen.
Of Marsmanquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit waren geen kansen.
Tenzij je Esteban in goal heb staan.
Of Ten Rouwelaar.
Ja oke, die twee ook nog wel. Of Zoet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit waren geen kansen.
Tenzij je Esteban in goal heb staan.
Of Ten Rouwelaar.
Ik hoorde juist wat frustratie bij De Boer dat ze niet om de 2e plek hebben kunnen spelen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
Heel erg blij met de Europa League? Viel wel mee volgens mij hoor. 'Leuke troostprijs'.
We moeten extra kritisch op Ajax zijn om de schijn niet tegen te krijgen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Leuk verhaal maar Ajax wint gewoon makkelijk.
Die schijn verdwijnt pas als Sjek weer haren op zijn hoofd krijgt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten extra kritisch op Ajax zijn om de schijn niet tegen te krijgen.
Er was toch een periode in de 2e helft dat de 2-2 had kunnen vallen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Leuk verhaal maar Ajax wint gewoon makkelijk.
Virgil van Dijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Groot
Sterk
Neger
Lengte
Kracht
Uitstraling
Wilfried Bonyquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Groot
Sterk
Neger
Lengte
Kracht
Uitstraling
Wilfried Kanon danquote:Op zondag 14 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een verboden persoon in mijn ideale droomwereld.
Klopt, maar dat heb je in 50% van de wedstrijden. Uiteindelijk wint de topclub vaak. Twente had ook kunnen scoren bij PSV.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er was toch een periode in de 2e helft dat de 2-2 had kunnen vallen.
Ronaldo kan dat doenquote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom weet geen een analyticus dat dat gebaar van Ronaldo is
1945 keer sterker ookquote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon op zijn zij leggen, dan is die opeens driemaal groter dan Veltman
Nee ik bedoel iedereen negeert t feit dat Ronaldo altijd zo juicht. El Ghazi is fan van Ronaldo en doet m gewoon na. Bij FOX snapte ook niemand dit.quote:
Zimling - Riedewald - Andersenquote:
Uh, ja..quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zimling - Riedewald - Andersen
Prachtig middenveld.
Te laat. Broek vies.quote:
De grote 4 met Strootgodquote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
Depay mag ook in dat rijtje met Robben en van Persie hoor.
Kut voor je, ik zal je de volgende keer eerder waarschuwenquote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja..
Goeie.
[..]
Te laat. Broek vies.
Royston Drenthe, Nicky Hofsquote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het begint allemaal bij Jong Oranje.
Maceo Rigters
Over Nicky Hofs kan je alleen maar leuke dingen vertellen, alcoholist pur sangquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers kan wat leuks vertellen over Nicky Hofs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |