In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
8.3/10quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, welk cijfer geven jullie de show?
Terugkijken waard?
Nee, zoals altijd.quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terugkijken waard?
3.0quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terugkijken waard?
Nee, dat is die gozer van Lucky Lettersquote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat dat Victor Reinier is.
Nee, dat is Victor Reinier.quote:
Jij schrijft hun mening hoger aan dan het mijne?quote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wachten tot hij op Uitzending Gemist staat dus.
[..]
[..]
Oh dan laat ik 'm schieten.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Victor Reinier.
Ik dacht dat je refereerde aan een geweldig topic op FOK, maar blijkbaar mis je dit stukje historie waardoor mijn plaatje nu nutteloos is geworden.
GC / Wie is deze man?
Veel leesplezier.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:14 schreef c-u-t-e het volgende:
Oh jeetje, wat zijn sommige mensen hier dom.. Kan je honderd keer zeggen dat de TS de linker bedoeld, maar iedereen noemt Victor.. xD Omg hahaha
quote:Daarom hebben we Orlando Engelaar gebracht. Hij is een speler die de bal sneller naar links of rechts kan verleggen, of spelers aan de buitenkant in stelling kan brengen.
Snap ik ook wel, Engelaar is een geweldig spelverdeler. Zal niet lang duren voor hij basis staatquote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Lateavondvermaak.
Waarom Schreuder Engelaar inbracht.
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom hebben we Orlando Engelaar gebracht. Hij is een speler die de bal sneller naar links of rechts kan verleggen, of spelers aan de buitenkant in stelling kan brengen.
Waarom niet gewoon de blonde?quote:Op zondag 7 december 2014 23:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de jaren 70/80 noemden ze volgens mij iedereen met blond haar 'Witte'
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.quote:
Haha, René is zo'n dom gansje.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.
Dat moet een bijzondere droom geweest zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken toen jij riep dat Hoesen een geweldige spits is en toekomstige Oranje spits.
Dat moet toch wel een lekker gevoel zijn. Geen inhoudelijke mening hebben maar iedereen bashen en afkraken.quote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg jammet idd. Ik weet dat hij het wel kan.quote:Op maandag 8 december 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een lekker gevoel zijn. Geen inhoudelijke mening hebben maar iedereen bashen en afkraken.
Sjoerd zal wel een half uur gaan ratelen over NACquote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk
Sjoerd Mossou
Ruud Gullit
Mulder zal er ook wel weer zitten...
Van Marwijk. Mossou. Skip.quote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Bert van Marwijk
Sjoerd Mossou
Ruud Gullit
Mulder zal er ook wel weer zitten...
Je hoeft niet zo te schreeuwen.. :Squote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN JULLIE ER OOK ZO'N ZIN IN JONGONS!??! BEN ECHT VET BENIEUWD NAAR DE ONGENUANCEERDE MENINGEN VAN GULLIT EN VAN MARWIJK
HEEEEEEEEEEEE WAT ZEG JE NOUquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Kopsterk het volgende:
HEBBEN JULLIE ER OOK ZO'N ZIN IN JONGONS!??! BEN ECHT VET BENIEUWD NAAR DE ONGENUANCEERDE MENINGEN VAN GULLIT EN VAN MARWIJK
Aardige gast, schrijft leuke stukjes. Komt alleen niet echt lekker uit de verf bij SV. Bij FC onder Ons is die beter.quote:
Bingo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert ''Dat heb ik eerder al gezegd'' van Marwijk.
Zo dat was snelquote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert ''Dat heb ik eerder al gezegd'' van Marwijk.
Zou beter zijn ja. Wordt toch nooit meer wat...quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Mulder: ''Het Nederlands voetbal moet afgeschaft worden.''
Projecteer je gevoel over ADO alsjeblieft niet op de Eredivisie.quote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou beter zijn ja. Wordt toch nooit meer wat...
Dat denk ik ook elke week.quote:
terechtquote:Op zondag 14 december 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Mulder: ''Het Nederlands voetbal moet afgeschaft worden.''
Jij denkt dat een Nederlandse club nog kans maakt op de eindzege in de CL?quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Projecteer je gevoel over ADO alsjeblieft niet op de Eredivisie.
Dat is het nieuwe dingetje waar ze het over moeten hebben nu Guus niet afgezeken kan worden.quote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig, het gaat weer over die conferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |