Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
Wel nee, je geeft ze een glas pastis en iedereen is tevreden. Zo gaat dat daar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu al dik in het krijt bij de buren.
Zeker, mijn opmerking was met een knipoog.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wel nee, je geeft ze een glas pastis en iedereen is tevreden. Zo gaat dat daar.
Nous avons besoin d'une garage.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ze hebben de burenhulp al voor 100% verbruikt.
Dit klinkt als een VI-uitzending.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
Johan fikst draadjes zoals hij zijn vrouw bevredigt.
Soms heb je geluk.
Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nous avons besoin d'une garage.
C'est dimanche d'aujourdhui, c'ést un probleme ici.
Ik weet niet.
Daar boffen ze dan mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/
Zij kan het beter, hoor ik nu net.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.
ce une sjow pas okquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voorlopig gaat alles te voorspoedig.
Komen alleen maar zuipen en drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Op een gegeven moment zijn ze door de familie en kennissen heen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Eerst nog even een fles champagne klappen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze niet beter eerste schoonmaken i.p.v. inruimen?
Nee eerste champagne.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
lijkt mij ook. Er gebeurd zowiezo weinigquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Geestelijk totaal niet voor gemaaktquote:
Hulphond aanwezig: Check!!quote:
Dat Limburgs ondertitelen is wel overdreven. Is prima te verstaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat ze zowel het Frans als het Limburgs ondertitelen.
Dat Frans is nog wel te verstaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zijn allebei vreemde talen hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor een Noordeling is het een stuk lastiger te begrijpenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat Limburgs ondertitelen is wel overdreven. Is prima te verstaan.
Belangstelling? Hij wilde hem bespringenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wanneer zou dit opgenomen zijn? Vorig jaar hebben we in november onverwacht een meter sneeuw gehad, dat viel in etappes, en we hadden (en hebben nog steeds) heel veel schade, daarna was het net als in Nederland sneeuwloos.
Het jaar daarvoor, dus 2012-2013 hebben we maanden sneeuw gehad, ik denk dus dat deze opnamen al 2 jaar oud zijn. Ze wippen ook van het ene seizoen naar het andere en weer terug.
Die boer heeft zeker net z'n varken of konijnen geslacht, vandaar de belangstelling van die hond.
Maar dat is bij Franse klanten toch niet erg?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ze doen het een beetje met de franse slag zeg
ze zijn niet eens begonnenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef luckass het volgende:
het klussen is op de achtergrond geraakt
Het is al redelijk aan het misgaan.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een Noordeling is het een stuk lastiger te begrijpen
Takes one to know one.quote:
Geen natte asperge in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef luckass het volgende:
marcel zal ook wel een droge worst hebben
Ik begrijp echt niks van dat gebrabbel uit het Zuiden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]En dat noemt zich wielerliefhebber.
Jij een Spec spelen graag met elkaars aspergers.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef luckass het volgende:
marcel zal ook wel een droge worst hebben
Oh nee, jij had de social skillz.quote:
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niks van dat gebrabbel uit het Zuiden.
Precies.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, jij had de social skillz.
In de chambredood.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze komen nogal manisch over, ik voorspel een dubbele zelfmoord.
Ja, omgeving ziet er mooi uit. Dáár kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
ooooooo, le montagne Bourbonnaise, wat schitterend is het daar toch, over een week zit ik er ook weer.
![]()
In het dorp is het een hoogtepunt denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ben benieuwd of er mensen bij de opening komen.
Ze ruiken ook allemaal een beetje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Al die wijven zijn emotioneel incontinent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |