abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147368152

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147368177
KB, over een paar jaar kun jij dit ook. Dat weet je toch?

Hoogstwss kun je dan 10 x meer kopen dus no worries.
pi_147368183
Haters gaan haten.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147368208
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Landysh het volgende:
Ik kan nu ook prima dingen kopen, krijg het alleen niet over mn hart. :@
Ik:
LEAVE KB ALONE.
pi_147368225
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik: [ afbeelding ]
Oh ja, dan snap ik niet waarom je 'jaloers' bent. :')
  zondag 7 december 2014 @ 19:30:11 #6
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368232
He kb in welke opzicht ben jij zeg maar niet verkaasd?
pi_147368240
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:28 schreef Landysh het volgende:

Hoogstwss kun je dan 10 x meer kopen dus no worries.
Omg ik zie het ook echt nu pas. Shithead die KB. En maar anderen laten trakteren want 'geen geld' .

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zien.
Mijn moeder propt net twee pakken maandverband in mijn handen zodat mijn vader het niet ziet.
Fuck dat gewoon. Ik ga mijn man mijn tampons laten kopen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_147368253
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
10.gif
pi_147368309
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik: [ afbeelding ]
Je wilde bijna niet naar de meet komen om die reden.
pi_147368310
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Omg ik zie het ook echt nu pas. Shithead die KB. En maar anderen laten trakteren want 'geen geld' .

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zijn.
Mijn moeder propt net twee pakken maandverband in mijn handen zodat mijn vader het niet ziet.
Ja, het is belachelijk. Maar op de een of andere manier heb ik die schaamte ook.

Maar maandverband ligt hier verder wel gewoon open op de wc en badkamer. Mijn vader weet dat hij met drie dames woont, ga daar niet zo moeilijk over doen.
pi_147368359
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh ja, dan snap ik niet waarom je 'jaloers' bent. :')
Ik wil ook gwn uitgeven. IK HEB VRIJDAG WEL ZONDER NA TE DENKEN VAN ALLES GEKOCHT VOOR IEDEREEEN DUS ER ZIT WEL VOORUITGANG IN!

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
He che waarom maak jij je daar zo druk om?

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Weet je wat ik haat - kotst- van die vrouwen die menstruatie als iets schaamtelijks zien.
HELA, die vergelijking slaat nergens op want die collectie had ik al langer en die situatie waarin ik toen zat was toch anders. Ga toch weg, hater. Met je maandverband. En tampons.
LEAVE KB ALONE.
  zondag 7 december 2014 @ 19:33:28 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368361
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja, het is belachelijk. Maar op de een of andere manier heb ik die schaamte ook.

Maar maandverband ligt hier verder wel gewoon open op de wc en badkamer. Mijn vader weet dat hij met drie dames woont, ga daar niet zo moeilijk over doen.
Kizim ayip yaaa halla hallaaa
pi_147368371
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja ik vind dat zo een achterlijke onzin. Ik ga hem later een hele uitleg geven en hij moet ook voor zijn dochters gaan halen. Jezus wat retarded. Alsof mijn padre niet weet :')
  zondag 7 december 2014 @ 19:34:10 #14
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368375
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik wil ook gwn uitgeven. IK HEB VRIJDAG WEL ZONDER NA TE DENKEN VAN ALLES GEKOCHT VOOR IEDEREEEN DUS ER ZIT WEL VOORUITGANG IN!

[..]

He che waarom maak jij je daar zo druk om?

[..]

HELA, die vergelijking slaat nergens op want die collectie had ik al langer en die situatie waarin ik toen zat was toch anders. Ga toch weg, hater. Met je maandverband. En tampons.
Is voor een essay//
pi_147368410
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je wilde bijna niet naar de meet komen om die reden.
Maar, dat telt niehiet. WANT IK ZAT TOEN IN EEN ANDERE SITUATIE. SNAP DAT NOU. Heb nu meer stabilitititeit. :6

SJONGEJONGEJGEJONge. alles wat ik hier plaats wordt tegen me gebruikt, terwijl ik nooit dingen tegen jullie gebruik.

quote:
4s.gif Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is voor een essay//
je kan vast wel iets verzinnen om door ephorus heen te komen.
LEAVE KB ALONE.
pi_147368440
quote:
8s.gif Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Maar, dat telt niehiet. WANT IK ZAT TOEN IN EEN ANDERE SITUATIE. SNAP DAT NOU. Heb nu meer stabilitititeit. :6

SJONGEJONGEJGEJONge. alles wat ik hier plaats wordt tegen me gebruikt, terwijl ik nooit dingen tegen jullie gebruik.

[..]

je kan vast wel iets verzinnen om door ephorus heen te komen.
Wat een frustratie... neem wat van mijn tampons dan..
pi_147368446
Een vriendin van mij werd vroeger echt gek als ze anderen geld zag uitgeven en zij dat niet kon. Ik snap dat soort mensen echt niet. :') Gaat ze zeiken van 'ja, waarom hebben hun wel geld, hoeven ze niet te strugglen en ik wel'. Boos worden als iemand haar parfumcollectie online poste enzo.

Echt. :') Leven is oneerlijk GET OVER IT. Snap echt niet waarom mensen zich daar zo druk om kunnen maken? Stelen ze jouw geld of zo?
pi_147368479
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wat een frustratie... neem wat van mijn tampons dan..
Nee dankje ben niet ongesteld. :{w

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:
Een vriendin van mij werd vroeger echt gek als ze anderen geld zag uitgeven en zij dat niet kon. Ik snap dat soort mensen echt niet. :') Gaat ze zeiken van 'ja, waarom hebben hun wel geld, hoeven ze niet te strugglen en ik wel'. Boos worden als iemand haar parfumcollectie online poste enzo.

Echt. :') Leven is oneerlijk GET OVER IT. Snap echt niet waarom mensen zich daar zo druk om kunnen maken? Stelen ze jouw geld of zo?
Zulke mensen :D
LEAVE KB ALONE.
pi_147368494
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja ik vind dat zo een achterlijke onzin. Ik ga hem later een hele uitleg geven en hij moet ook voor zijn dochters gaan halen. Jezus wat retarded. Alsof mijn padre niet weet :')
Bij vriendinnen is dat trouwens wel gewoon normaal. Ook bij conservatieve vriendinnen. Vader haalt gewoon maandverband voor dochter enzo haha.
pi_147368512
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:35 schreef Landysh het volgende:

Zenginin malı, züğürdün çenesini yorar, zeggen ze ook wel.
pi_147368526
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee dankje ben niet ongesteld. :{w

[..]

Zulke mensen :D
Dit is overigens die ex-vriendin. Dit waren dus van die dingen waarvan ik soms echt dacht van 'SHOOT ME'.
pi_147368564
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef Landysh het volgende:

[..]

Dit is overigens die ex-vriendin. Dit waren dus van die dingen waarvan ik soms echt dacht van 'SHOOT ME'.
Beter kwijt dan rijk dus.
LEAVE KB ALONE.
pi_147368572
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zenginin malı, züğürdün çenesini yorar, zeggen ze ook wel.
:N
pi_147368613
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Beter kwijt dan rijk dus.
Het was zeker iemand met wie ik hoogstwss geen vriendinnen was geworden als ik haar later was tegengekomen, maar we waren echt samen opgegroeid. Daarom blijft het soms jammer.
pi_147368636
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Komt nog wel hopelijk met de nieuwere generaties. Vroeger was het zelfs in sommige streken not done om (in het bijzijn van anderen) je kinderen, vooral dochters, te knuffelen. Niet alleen in de tijd van de Profeet (hij heeft dit geprobeerd te doorbreken door in het bijzijn van anderen zijn kinderen en kleinkinderen te knuffelen en kussen), maar ook nog gewoon in een of twee generaties terug. Laat staan dingen bespreken met je dochters die seksualiteit aangaan.
pi_147368647
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef Landysh het volgende:

[..]

Het was zeker iemand met wie ik hoogstwss geen vriendinnen was geworden als ik haar later was tegengekomen, maar we waren echt samen opgegroeid. Daarom blijft het soms jammer.
Jammer van de investering erin om dan later allemaal shit over je heen te krijgen, ja.

Meh.
LEAVE KB ALONE.
  zondag 7 december 2014 @ 19:42:13 #27
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368670
He Stimo: Will Poulter
pi_147368690
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Komt nog wel hopelijk met de nieuwere generaties. Vroeger was het zelfs in sommige streken not done om (in het bijzijn van anderen) je kinderen, vooral dochters, te knuffelen. Niet alleen in de tijd van de Profeet (hij heeft dit geprobeerd te doorbreken door in het bijzijn van anderen zijn kinderen en kleinkinderen te knuffelen en kussen), maar ook nog gewoon in een of twee generaties terug. Laat staan dingen bespreken met je dochters die seksualiteit aangaan.
Ja ik wil dat echt anders hebben hoor :{w Of mensen die geen seksuele voorlichting geven. Tof als je kind dan zelf gaat ontdekken zonder enig idee te hebben wat er kan gebeuren.
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Landysh het volgende:

[..]

Bij vriendinnen is dat trouwens wel gewoon normaal. Ook bij conservatieve vriendinnen. Vader haalt gewoon maandverband voor dochter enzo haha.
Ik ken het totaal niet.
  zondag 7 december 2014 @ 19:44:03 #29
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368717
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ken Turken bij wie het ayip is als een man zijn kinderen vasthoudt als zijn vader er bij is
pi_147368735
Wie heb er ervaring met marokkaanse vrouwen ik heb er 1 leren kennen in shishabar in casablanca heb er 3 x gezien tijdens me zakenreis daar heb 3 nachten sex gehad in ruil voor gratis shoppen en sigaretten en ik krege vandaag mail dat ze wil trouwen en naar me in nederland komen eerst gewoon om te kijken hoe het is ik weet nog niet wat ik ga zeggen ik zoek wel een vaste partner alleen weet niet of ze gelukkig word hier in een vreemd land en ben bang dat ze heel me salaris op eis t
pi_147368784
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik ken Turken bij wie het ayip is als een man zijn kinderen vasthoudt als zijn vader er bij is
Mijn ouders hadden het hier laatst over. Volgens mij vader is dit alleen bij Turkse Koerden zo?
pi_147368794
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Echt achterlijk gewoon. :N De Profeet voerde soms zelfs het gebed uit met zijn kleinkinderen op zijn schouders.
pi_147368811
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Landysh het volgende:

[..]

Mijn ouders hadden het hier laatst over. Volgens mij vader is dit alleen bij Turkse Koerden zo?
wat is ayip?
  zondag 7 december 2014 @ 19:47:27 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368831
quote:

[..]

Blijkbaar niet dus.

Ik was wel verbaasd. Nog nooit zoiets gehoord of meegemaakt
pi_147368847
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

Ik ken het totaal niet.
En tijdens de ramadan? Doe je dan ook stiekem?

Ik doe thuis gewoon eten, vader vraagt ook regelmatig of ik iets wil eten als hij dan net iets heeft gehaald en weet dat ik niet vast.

Maar buiten bij andere (Turkse/Islamitische) mannen heb ik er meer moeite mee.
pi_147368868
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:

[..]

En tijdens de ramadan? Doe je dan ook stiekem?

Ik doe thuis gewoon eten, vader vraagt ook regelmatig of ik iets wil eten als hij dan net iets heeft gehaald en weet dat ik niet vast.

Maar buiten bij andere (Turkse/Islamitische) mannen heb ik er meer moeite mee.
Dat is een totaal ander verhaal. :*
pi_147368876
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wat is ayip?
Beschamend, om je ervoor te schamen.
pi_147368878
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus.

Ik was wel verbaasd. Nog nooit zoiets gehoord of meegemaakt
Mijn moeder was er ook verbaasd over (ze had het gehoord van andere Koerden) en mijn vader (kent veel Koerden/gaat veel met ze om) zei dat het vooral een Koerdisch iets.

Niet om je aan te vallen of zo. Maar ik heb er dus ook nog nooit van gehoord of what so ever behalve van Turkse Koeden.
pi_147368893
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Dat is een totaal ander verhaal. :*
Waarom is dat een ander verhaal dan? Ik snap niet hoe dat wel helemaaal oke is maar maandverband totally not done?
  zondag 7 december 2014 @ 19:51:20 #40
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147368974
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:48 schreef Landysh het volgende:

[..]

Mijn moeder was er ook verbaasd over (ze had het gehoord van andere Koerden) en mijn vader (kent veel Koerden/gaat veel met ze om) zei dat het vooral een Koerdisch iets.

Niet om je aan te vallen of zo. Maar ik heb er dus ook nog nooit van gehoord of what so ever behalve van Turkse Koeden.
Ik voel me niet aangevallen :P

Sowieso zijn Koerden uit Turkije en die uit Irak echt totaal verschillend. Alsof het een ander volk is
pi_147369018
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef Che_ het volgende:

[..]

Sowieso zijn Koerden uit Turkije en die uit Irak echt totaal verschillend. Alsof het een ander volk is
Maar dit is niet een standaard iets. Blijkbaar komt het volgens TM dus ook voor onder Turken terwijl ik er ook nog nooit over heb gehoord.
pi_147369032
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:51 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Vrouwenbesnijdenis bijvoorbeeld is vrij hoog onder Koerden in Irak, heb ik gelezen. Had ik echt niet verwacht.
pi_147369049
Haribo kersen zijn zooo lekker he. _O_
  zondag 7 december 2014 @ 19:54:50 #44
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369076
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is dat wel zo?
Ja, dat is echt zo. Waarom zou ik liegen?

En over dat andere: daar hadden we vorige keer ook een discussie over, maar die cijfers zijn niet officieel dus dat kan je toch niet per definitie als waar bestempelen.
pi_147369085
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

Maar dit is niet een standaard iets. Blijkbaar komt het volgens TM dus ook voor onder Turken terwijl ik er ook nog nooit over heb gehoord.
Paar generaties terug, zei ik. En vast wel nog in sommige streken. Ik heb het ook ergens gelezen, maar kom het zelf tegenwoordig ook niet tegen.
pi_147369160
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 19:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, dat is echt zo. Waarom zou ik liegen?
Ik zeg niet dat je liegt, maar dat het beeld dat je hebt misschien niet helemaal compleet is.
pi_147369164
Wij gingen vroeger in een rij staan en toen gooide mijn opa ons een voor een op bed. Zo tof vonden we dat. En dan weer aansluiten in de rij en nog een keer. Opa werd helemaal gek. _O_
pi_147369169
Mijn vader kocht altijd maandverband voor mijn moeder en zussen _O_

Mijn vader _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 7 december 2014 @ 19:58:35 #49
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369187
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je liegt, maar dat het beeld dat je hebt misschien niet helemaal compleet is.
Lijkt me sterk
pi_147369205
En een keer moest hij oppassen, maar was het niet gelukt om mij te verschonen ofzo en toen gingen we allebei huilen. Mijn moeder trof een huilend kind en schoonvader aan toen ze weer thuiskwam.

Opa. O+
pi_147369239
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
En een keer moest hij oppassen, maar was het niet gelukt om mij te verschonen ofzo en toen gingen we allebei huilen. Mijn moeder trof een huilend kind en schoonvader aan toen ze weer thuiskwam.

Opa. O+
:D O+! Aandoenlijk.
LEAVE KB ALONE.
pi_147369297
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:

Opa. O+
Mijn opa was ook zo lief. Vond laatst nog oude foto's van hem O+
pi_147369316
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:D O+! Aandoenlijk.
Haha ja en al helemaal als je nagaat dat mijn opa best wel een beer van een vent is en altijd vet stoer enzo. _O-

Maar hij vond het aan een kant erg dat hij zelf 7 kinderen had maar nog niet eens wist hoe hij een kind moest verschonen en dat als mijn ouders iets zou overkomen, hij niet eens de basics heeft om mij op te voeden. Awh opa. O+
pi_147369411
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mijn opa was ook zo lief. Vond laatst nog oude foto's van hem O+
Opa's en oma's. O+

Mijn moeder probeerde paar jaar terug mijn oma boos op mij te laten worden omdat ik te veel geld had uitgegeven aan een tas volgens haar (kb, kom er maar in) en omdat mijn oma net als KB ieder dubbeltje omdraait.

Dus zegt mijn oma zo 'maar het is wel een mooie tas he'.

Halloo, opa's en oma's horen aan onze kant te staan. Daar zijn ze opa en oma voor. O+ Wat denken ouders dat ze hun tegen ons kunnen opzetten.
pi_147369443
Heb mijn beide oma's nooit meegemaakt :{
pi_147369465
Mijne is twee zomers geleden overleden. ;(

Heb voor de rest gelukkig nog wel twee opa's en een oma.
pi_147369489
Wowwwww ze is zo pretty.
Sorry (not sorry)bout the boobs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147369504
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Heb mijn beide oma's nooit meegemaakt :{
Ik heb één oma meegemaakt en die heeft een hekel aan mij ;(

ouders O+
  zondag 7 december 2014 @ 20:08:35 #59
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369513
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
Wowwwww ze is zo pretty.

SPOILER
Crip please.

Je hebt gegoogled op 'big boobs'

Eisprong, hormonen? Whats up
pi_147369520
quote:
Wowwwww ze is zo pretty.

SPOILER
Wow. Wie is dat?
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Landysh het volgende:
Mijne is twee zomers geleden overleden. ;(

Heb voor de rest gelukkig nog wel twee opa's en een oma.
Heb alleen 1 opa meegemaakt, maar ook echt tot mijn 6e. Dus herinnering zijn heel vaag.
pi_147369521
quote:
Wowwwww ze is zo pretty.

SPOILER
Mooie boobs maar ze gaan hangen :{
pi_147369525
quote:
Wowwwww ze is zo pretty.

SPOILER
Super pretty ja. Die borsten waren mij niet eens opgevallen. ;)
pi_147369549
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wow. Wie is dat?

[..]

Heb alleen 1 opa meegemaakt, maar ook echt tot mijn 6e. Dus herinnering zijn heel vaag.
Ah, dat is jammer. ;( Maar gelukkig heb je je ouders nog.
pi_147369570
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ouders O+
Huh, waarom dat? Hoe kan een oma haar kleinkind haten? :(
pi_147369580
quote:

[..]

Wie heeft over trouwen gehad :P
quote:

[..]

ouders O+
:{
pi_147369597
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Crip please.

Je hebt gegoogled op 'big boobs'

Eisprong, hormonen? Whats up
Ik heb niet gegoogled op alleen ''big boobs'' stond nog wat anders bij. Ik zocht wat en toen kwam ik haar tegen. _O-
pi_147369598
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ah, dat is jammer. ;( Maar gelukkig heb je je ouders nog.
True that. Geweldige ouders _O_
  zondag 7 december 2014 @ 20:11:58 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369625
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb niet gegoogled op alleen ''big boobs'' stond nog wat anders bij. Ik zocht wat en toen kwam ik haar tegen. _O-
Hahahahahaah :D

SPOILER
pi_147369649
quote:

[..]

Nu word ik depri
pi_147369653
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
pi_147369673
quote:

[..]

SPOILER
_O-
pi_147369680
quote:

[..]

SPOILER
Nog groter? Nee thnx

Ik zocht big boobs size bh's die leuk uitzagen
pi_147369728
Opa van vaderskant is overleden toen mijn vader twee was en de andere opa toen ik zelf nog best klein was (en hij was te ziek om met ons tijd door te kunnen brengen), dus helaas geen liefde van opa's kunnen meemaken. Beide oma's zijn ook kort achter mekaar overleden in 2013. ;( Ik mis dat wel; grootouders zijn toch wel anders.

Tot mijn 4e heeft mijn oma mij wel grootgebracht. O+
pi_147369730
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Nu word ik depri
Zijn luxe problemen. Maak je geen zorgen
pi_147369739
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Nu word ik depri
Wanneer je 30kg kwijt bent, bent je die boobs ook kwijt. Maak je daar maar geen zorgen over.

;( :'(
  zondag 7 december 2014 @ 20:15:34 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369762
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:

[..]

Nog groter? Nee thnx

Wat voor figuur heb jij?
pi_147369763
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Opa van vaderskant is overleden toen mijn vader twee was en de andere opa toen ik zelf nog best klein was, dus helaas geen liefde van opa's kunnen meemaken. Beide oma's zijn ook kort achter mekaar overleden in 2013. ;( Ik mis dat wel; grootouders zijn toch wel anders.

Tot mijn 4e heeft mijn oma mij wel grootgebracht. O+
Echtt? Woonde je bij haar?
pi_147369769
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wanneer je 30kg kwijt bent, bent je die boobs ook kwijt. Maak je daar maar geen zorgen over.

;( :'(
Not sure 'bout that. It's in the famiiiilyyyy. Maar ze worden wel sws kleiner dan THANK GOD
pi_147369778
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor figuur heb jij?
gwn fat
pi_147369798
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Crip het volgende:

[..]

Not sure 'bout that. It's in the famiiiilyyyy. Maar ze worden wel sws kleiner dan THANK GOD
Awh gelukkig dan maar.
pi_147369799
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:

[..]

Nog groter? Nee thnx

Good luck finding.
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:10 schreef Landysh het volgende:

[..]

Huh, waarom dat? Hoe kan een oma haar kleinkind haten? :(
Geen idee. Ik mis het wel trouwens.
pi_147369811
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:

[..]

Echtt? Woonde je bij haar?
Ja, ik heb tot m'n 4e in Turkije gewoond. Wel hier geboren.
pi_147369815
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat is de size?
pi_147369820
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

[..]

In de ouderenzorg gaan werken toch :c
Zo compenseer ik ook mijn gebrek aan opa's en oma's
  zondag 7 december 2014 @ 20:17:36 #85
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369827
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Crip het volgende:

[..]

gwn fat
Dat valt toch mee?

Of ja.. eigenlijk alleen je gezicht gezien op tc >:O
pi_147369830
Mijn oma was ook in Iran toen wij daar waren. Maar wat is zij een sarcastisch persoon (ze is wel lief, zeker wel) maar zo heerlijk droog en alles. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_147369831
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Good luck finding.

[..]

Je mist het om gehaat te worden of je mist liefde van grootouders?

Ik ga je niet pushen maar wel apart dat je oma je haat en je geen idee hebt waarom. :P
pi_147369837
quote:

[..]

Goh. Toevallig. Bij ons is dat niet echt done.

En wat je net over je opa zei; been there done that maar dan met mn oom O+
pi_147369849
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, ik heb tot m'n 4e in Turkije gewoond. Wel hier geboren.
  zondag 7 december 2014 @ 20:18:21 #90
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147369856
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat is de size?
Een zachte G
pi_147369868
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat is de size?
pi_147369874
quote:
9s.gif Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef Che_ het volgende:

[..]

Een zachte G
:') _O-
pi_147369875
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, ik heb tot m'n 4e in België gewoond. Ook daar geboren.
pi_147369879
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Goh. Toevallig. Bij ons is dat niet echt done.

En wat je net over je opa zei; been there done that maar dan met mn oom O+
Echt lief he. O+ _O-
pi_147369892
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat valt toch mee?

Of ja.. eigenlijk alleen je gezicht gezien op tc >:O
Face zegt niets beste freund.
pi_147369902
quote:
9s.gif Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef Che_ het volgende:

[..]

Een zachte G
:D
pi_147369908
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:18 schreef Crip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_147369915
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:

[..]

Je mist het om gehaat te worden of je mist liefde van grootouders?

Ik ga je niet pushen maar wel apart dat je oma je haat en je geen idee hebt waarom. :P
Je weet toch het hele melk en koekjes en kadootjes en liefde en veilige haven dat ze bieden.

Ik heb studiegenoten waarvan de grootouders een rekening voor ze hadden geopend bij de geboorte en op hun 18e/21e alles kado kregen.

Ik kreeg haat en ruzie :')

#eindesentiment
pi_147369920
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Face zegt niets beste freund.
Ben jij ook 2faced?
pi_147369921
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik dacht ergens aan, maar ik durf het niet te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')