Wat voor figuur heb jij?quote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog groter? Nee thnx
Ik zocht big boobs size bh's die leuk uitzagen
Echtt? Woonde je bij haar?quote:Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Opa van vaderskant is overleden toen mijn vader twee was en de andere opa toen ik zelf nog best klein was, dus helaas geen liefde van opa's kunnen meemaken. Beide oma's zijn ook kort achter mekaar overleden in 2013.Ik mis dat wel; grootouders zijn toch wel anders.
Tot mijn 4e heeft mijn oma mij wel grootgebracht.
Not sure 'bout that. It's in the famiiiilyyyy. Maar ze worden wel sws kleiner dan THANK GODquote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer je 30kg kwijt bent, bent je die boobs ook kwijt. Maak je daar maar geen zorgen over.![]()
Awh gelukkig dan maar.quote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Not sure 'bout that. It's in the famiiiilyyyy. Maar ze worden wel sws kleiner dan THANK GOD
Good luck finding.quote:Op zondag 7 december 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog groter? Nee thnx
Ik zocht big boobs size bh's die leuk uitzagen
Geen idee. Ik mis het wel trouwens.quote:Op zondag 7 december 2014 20:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh, waarom dat? Hoe kan een oma haar kleinkind haten?
Wat is de size?quote:Op zondag 7 december 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Not sure 'bout that. It's in the famiiiilyyyy. Maar ze worden wel sws kleiner dan THANK GOD
In de ouderenzorg gaan werken toch :cquote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Ik mis het wel trouwens.
Je mist het om gehaat te worden of je mist liefde van grootouders?quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Good luck finding.
[..]
Geen idee. Ik mis het wel trouwens.
Goh. Toevallig. Bij ons is dat niet echt done.quote:Op zondag 7 december 2014 19:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden het hier laatst over. Volgens mij vader is dit alleen bij Turkse Koerden zo?
quote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot m'n 4e in Turkije gewoond. Wel hier geboren.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot m'n 4e in België gewoond. Ook daar geboren.
Echt lief he.quote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Toevallig. Bij ons is dat niet echt done.
En wat je net over je opa zei; been there done that maar dan met mn oom
Face zegt niets beste freund.quote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat valt toch mee?
Of ja.. eigenlijk alleen je gezicht gezien op tc
Je weet toch het hele melk en koekjes en kadootjes en liefde en veilige haven dat ze bieden.quote:Op zondag 7 december 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je mist het om gehaat te worden of je mist liefde van grootouders?
Ik ga je niet pushen maar wel apart dat je oma je haat en je geen idee hebt waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |