quote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
En een keer moest hij oppassen, maar was het niet gelukt om mij te verschonen ofzo en toen gingen we allebei huilen. Mijn moeder trof een huilend kind en schoonvader aan toen ze weer thuiskwam.
Opa.
Mijn opa was ook zo lief. Vond laatst nog oude foto's van hemquote:Op zondag 7 december 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
En een keer moest hij oppassen, maar was het niet gelukt om mij te verschonen ofzo en toen gingen we allebei huilen. Mijn moeder trof een huilend kind en schoonvader aan toen ze weer thuiskwam.
Opa.
Haha ja en al helemaal als je nagaat dat mijn opa best wel een beer van een vent is en altijd vet stoer enzo.quote:
Opa's en oma's.quote:Op zondag 7 december 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn opa was ook zo lief. Vond laatst nog oude foto's van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb één oma meegemaakt en die heeft een hekel aan mijquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Crip het volgende:
Wowwwww ze is zo pretty.
Sorry (not sorry)bout the boobsCrip please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gegoogled op 'big boobs'
Eisprong, hormonen? Whats up
Wowwwww ze is zo pretty.
Sorry (not sorry)bout the boobsWow. Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alleen 1 opa meegemaakt, maar ook echt tot mijn 6e. Dus herinnering zijn heel vaag.quote:Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Landysh het volgende:
Mijne is twee zomers geleden overleden.
Heb voor de rest gelukkig nog wel twee opa's en een oma."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wowwwww ze is zo pretty.
Sorry (not sorry)bout the boobsMooie boobs maar ze gaan hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wowwwww ze is zo pretty.
Sorry (not sorry)bout the boobsSuper pretty ja. Die borsten waren mij niet eens opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dat is jammer.quote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Wie is dat?
[..]
Heb alleen 1 opa meegemaakt, maar ook echt tot mijn 6e. Dus herinnering zijn heel vaag.
Huh, waarom dat? Hoe kan een oma haar kleinkind haten?quote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb één oma meegemaakt en die heeft een hekel aan mij
ouders
Wie heeft over trouwen gehadquote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooie boobs maar ze gaan hangen
quote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb één oma meegemaakt en die heeft een hekel aan mij
ouders
Ik heb niet gegoogled op alleen ''big boobs'' stond nog wat anders bij. Ik zocht wat en toen kwam ik haar tegen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip please.
Je hebt gegoogled op 'big boobs'
Eisprong, hormonen? Whats up
True that. Geweldige oudersquote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.Maar gelukkig heb je je ouders nog.
Hahahahahaahquote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogled op alleen ''big boobs'' stond nog wat anders bij. Ik zocht wat en toen kwam ik haar tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu word ik depriquote:Op zondag 7 december 2014 20:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mooie boobs maar ze gaan hangen
quote:Op zondag 7 december 2014 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
HahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
HahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
HahahahahaahNog groter? Nee thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht big boobs size bh's die leuk uitzagen
Zijn luxe problemen. Maak je geen zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |