ehehehehe truequote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het verdiendDie is wat rare dudes tegen gekomen de laatste jaren hoor, tering
Ik luister niet naar hedendaagse hiphop Faxman.quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga nigga bitch fuck puul da trigga lyrics noemen
Hopelijk, duurt lang.quote:
Met wat, jong bakvis.quote:
Een balans vinden dan?quote:
Cheers mate.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gay, want ik drink thee![]()
Thay
Gelukkig hebben wij geen vrienden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef twi het volgende:
Christus, wat een ellende. Van die vrienden die beginnen te mekkeren wanneer er teveel tijd besteed wordt aan een relatie.
Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gay, want ik drink thee![]()
Thay
Nee... gister tenminste nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook DMen?
En doet sherlock het weer of zo.
Is dat echt dan? Ik vind het er super shady uitzien.quote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sherloch doet het.
Heet mycroft. Google mycroft fok. Ik ben te lui.
Ik neem wel een likje.quote:
Hou je niet van knoflook?quote:
quote:
Met als uitblinker de dude die je wilde ddossen en fakete dat hij kanker hadquote:
ik ben sowieso niet alleen danquote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een balans vinden dan?
Je wil niet uit een relatie komen en realiseren dat je alleen bent. Dan ga je een moeilijke tijd tegemoet
Ja, is echt. Is door een van de devs gemaakt geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat echt dan? Ik vind het er super shady uitzien.
Ik ook. Gelukkig zijn al mijn posts groen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
Kaneel, ik moet wel wennen aan je UI, hoor.
Ice ice babyquote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister niet naar hedendaagse hiphop Faxman.
Ja bondage zijn creatiequote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen moet gaan beloven aan "vrienden" vind ik het geen vrienden...quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef twi het volgende:
Christus, wat een ellende. Van die vrienden die beginnen te mekkeren wanneer er teveel tijd besteed wordt aan een relatie.
Het slaat stiekem alle info uit je computer/telefoon op.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik ben heel goed bezig jaquote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Met als uitblinker de dude die je wilde ddossen en fakete dat hij kanker had
Maar je bent goed bezig, leuk om te zien#blijvoorsof #trotsopsof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |