Straw vraagt of Sherlock het weer doet.quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat men vraagt naar sherlock.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga nigga bitch fuck puul da trigga lyrics noemen
Onmogelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vrienden niet verwaarlozen voor een relatie lijkt me een vrij normale belofte
Ja daaromquote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan weet je waar je prioriteiten liggenMaar wij gaan binnenkort wel keer chillen he? Misschien met lb en pasta er bij
Dat zijn dan ook geen lyricsquote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
ehehehehe truequote:Op donderdag 4 december 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het verdiendDie is wat rare dudes tegen gekomen de laatste jaren hoor, tering
Ik luister niet naar hedendaagse hiphop Faxman.quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk, duurt lang.quote:
Met wat, jong bakvis.quote:
Een balans vinden dan?quote:
Cheers mate.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gay, want ik drink thee![]()
Thay
Gelukkig hebben wij geen vrienden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef twi het volgende:
Christus, wat een ellende. Van die vrienden die beginnen te mekkeren wanneer er teveel tijd besteed wordt aan een relatie.
Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gay, want ik drink thee![]()
Thay
Nee... gister tenminste nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook DMen?
En doet sherlock het weer of zo.
Is dat echt dan? Ik vind het er super shady uitzien.quote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sherloch doet het.
Heet mycroft. Google mycroft fok. Ik ben te lui.
Ik neem wel een likje.quote:
Hou je niet van knoflook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |