Een soort feestboek, maar dan anders...quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef just me het volgende:
sommige mensen zetten hun hele privé leven op het forum
Die is toch al overduidelijk ... Waarvoor nog mijn hartelijke dankquote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
voortijdige zaadlozing?![]()
moet je niet eerst de uitslag van de Pol afwachten?
Ik had op Hut gestemdquote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch al overduidelijk ... Waarvoor nog mijn hartelijke dank
Dan wachten we op je bedank Speech Chuf...quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
Als Sas hem kiest dan natuurlijk.. Ik sta bomenhoog boven aan ... Iedereen bedankt daarvoor... Had ik nooit verwacht ..
Ik heb een klein probleempje.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef sacha het volgende:
ik koop al jarenlang mijn eigen Sint-, Kerst-, verjaardag- en Moederdag kadoosjes
Ook eentje van mijquote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... Hut heeft 3 stemmen en eentje daarvan is van mij
Niet vandaag ... DEnk woensdag of zo...quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Even serieus, ik moet zo wat mensen wegbrengen naar Schiphol.
Wanneer kwam Dees terug?
Komende week pas dacht ik. Ze zou 2 weken wegblijven en dat zal dan woensdag ofzo zijn?quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Even serieus, ik moet zo wat mensen wegbrengen naar Schiphol.
Wanneer kwam Dees terug?
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.quote:Op zondag 7 december 2014 18:29 schreef FANN het volgende:
![]()
en eentje van zichzelf dus dat zijn er drie, klopt als een bus dus
Groepje jonge meisjes ergens iets vragen aan te klikken ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.
Ja, maar ik heb écht op Hut gestemd, dat zweer ik en hij had ook op zichzelf gestemd zeiquote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meer dan 50 stemmen in een poll waar normaal gesproken 5 stemmen ofzo worden uitgebracht.
Hoho....ik heb 1 keer op Pave gestemd en mijn kennis om met dat soort dingen te kloten is echt nul. Ik heb wel zo m'n vermoedens wie er bezig zijn, maar die hou ik nog even voor mezelf.quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
Ja, maar ik heb écht op Hut gestemd, dat zweer ik en hij had ook op zichzelf gestemd zei
hij die drie stemmen kloppen dan wel, de rest hebben jullie mee zitten te kloten, dat snap
IK zelfs nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |