SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2014 17:46:19 ]
Bedenk even wat want die TeleTekst site is vernieuwd.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer komen de stand en het programma terug?
Als Heracles op kop staatquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer komen de stand en het programma terug?
Tegelijk met VI, keuzesquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maandag 21:00 wat een kut tijd voor de fans zeg.
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.
Word dat niet uitgezonden in het stadion dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Engeland VI kijken.
Ja, je zult maar tijd hebben om door de spits naar huis te gaan en dan nog te eten inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maandag 21:00 wat een kut tijd voor de fans zeg.
Insert filmpje psv supporters in een busquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Zorro het volgende:
Ja hallo, zo makkelijk gaat dat niet he. Gauw een nieuw topic regelen. Daarom schaamteloos nog maar een keer:
[..]
Precies.
http://www.nu.nl/wetensch(...)te-regio-wereld.html
Kun je nagaan hoe het op andere plaatsen is.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insert filmpje psv supporters in een bus
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hopelijk 2e helft vuurwerk van Twente!
Ik mis de kruisdraden nog.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ja en dan een wedstrijd kijken tot 23:00 en als uitsupporter laat in de nacht nog eens thuis te komen. Ideaal ja voor een doordeweekse dag.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, je zult maar tijd hebben om door de spits naar huis te gaan en dan nog te eten inderdaad.
Je realiseert je dat dat in Engeland al om 8 uur begint hoop ik?quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dan een wedstrijd kijken tot 23:00 en als uitsupporter laat in de nacht nog eens thuis te komen. Ideaal ja voor een doordeweekse dag.
Dan nog. Alsnog niet te doen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dat in Engeland al om 8 uur begint hoop ik?
IkStampOpTacos is een beetje dom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bovendien heeft de gemiddelde supporter in Engeland niet eens werk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.
Ja, nee, klopt, het is veel gunstiger direct van je werk naar het stadion te moeten en daar te moeten eten omdat je het anders niet redt inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan nog. Alsnog niet te doen.
Bedankt Calandquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem nog 3 users die het hiermee eens zijn.
Gunstiger om in het weekend te ballen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, het is veel gunstiger direct van je werk naar het stadion te moeten en daar te moeten eten omdat je het anders niet redt inderdaad.
LittleRabbitquote:
De bazen uit Twente.quote:Op zondag 7 december 2014 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens, ik loop achter. Pingel voor wie?
Uh, nee.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad.
Volgens mij was het niet expres. Propper lijkt met zijn knie Mohktars voet aan te tikken of zo.quote:
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu pas weer.
Heb de aanleiding voor de pingel gemist.
Was het terecht?
Graag een objectief antwoord.
Ik kijk nu pas weer.
Was het terecht?
Ik kijk nu pas weer.
Was het terecht?
Ja. Hele lichte overtreding maar genoeg om doorgebroken speler neer te halen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu pas weer.
Was het terecht?
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor deze objectieve antwoorden.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Hele lichte overtreding maar genoeg om doorgebroken speler neer te halen.
Ik kijk nu pas weer.
Was het terecht?
Jij bent een voorbeeld voor mij.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik net al. Waarom praat je mij altijd na?
Opvallend dat je nu pas je gezicht laat zien.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Ties02 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAJAAAJAAAAJAAAAAAA
quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
Vitesse wordt makkelijk kampioen dit jaar.
Dat zei ik net al. Waarom praat je mij altijd na?quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de rode kaart links boven in het beeld.
Nog niet zo lang wakkerquote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Opvallend dat je nu pas je gezicht laat zien.
Dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een voorbeeld voor mij.
Ik praat je niet na. Walgelijke aantijgingen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn FOK! loopt ook achterquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Twente eigenlijk al eens een trainer gehad die niet zorgde voor plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 7 december 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
Steve McClaren
It's not Mickey Mouse, you know
Met drizzt op stap geweest of zo?quote:
Fred Ruttenquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Twente eigenlijk al eens een trainer gehad die niet zorgde voor plaatsvervangende schaamte.
Mijn piemel ook.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningse nachten zijn lang.
Ben in Enschede maar okquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningse nachten zijn lang.
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Twente eigenlijk al eens een trainer gehad die niet zorgde voor plaatsvervangende schaamte.
Hihahoquote:Op zondag 7 december 2014 17:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met drizzt op stap geweest of zo?
Hier is johannes blij mee.quote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wallace en Pröpper geschorst voor GRO-VIT
Groningen speelt anti-voetbal.quote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is johannes blij mee.
(En Paxcon een beetje, al is dat een wat minder echte supporter)
Tot 6 uur sochtends Football Manager spelen =/= op stap gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met drizzt op stap geweest of zo?
Hans Meyerquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Paxcon is ook wel een echte fan hoor, alleen is hij niet zo vaak gekleed in de Groningen clubkleuren.quote:Op zondag 7 december 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is johannes blij mee.
(En Paxcon een beetje, al is dat een wat minder echte supporter)
Vind ik niet, maar als dat jouw ding is...quote:Op zondag 7 december 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot 6 uur sochtends Football Manager spelen =/= op stap gaan.
Wat is dat voor rare gozer.quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is hij niet zo blij mee.
[ afbeelding ]
Arme jongen, je snapt er weer helemaal niks van..quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar als dat jouw ding is...
Wat een incestkop.quote:Op zondag 7 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is hij niet zo blij mee.
[ afbeelding ]
Fritz Korbachquote:Op zondag 7 december 2014 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Drizzt is Twente titelkandidaat.quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die volgend Drizzt blijkbaar geen plaatsvervangende schaamte oproept.
Nee, hou je teringbekquote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jawel Stijn, je bent lid van #TeamSyntix.
Jawel, hij post hier onder zijn pseudoniem Johannes Vermeer.quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer post hier niet?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje onnodig dit.quote:Op zondag 7 december 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Met spek en kaas natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb behoefte aan een pannenkoek recept. Heeft iemand die in de aanbieding?
Die staat meestal achterop de verpakking.quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik heb behoefte aan een pannenkoek recept. Heeft iemand die in de aanbieding?
quote:Op zondag 7 december 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Drizzt is Twente titelkandidaat.
Er komt helemaal geen verdediger bij.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah, verdediger er bij. Schreuder.
Bedankt Rens.quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
LIESVELD LIESVELD JE MOEDER IS EEN HOER
quote:Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Cavaliers het volgende:
TR gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over je moeder hebben nu.
Scherpquote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen verdediger bij.
Die vent maakt zelfs z'n nasi niet zelf.quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pannenkoekenbeslag maak je natuurlijk zelf amateur.
Cavaliers houdt het graag simpel.quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pannenkoekenbeslag maak je natuurlijk zelf amateur.
Je snapt er weer eens niets van.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers houdt het graag simpel.
Jij maakt je koffie met melk en suiker.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent maakt zelfs z'n nasi niet zelf.
Bedankt Stijn dat je mijn kant kiestquote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij maakt je koffie met melk en suiker.
Vieze zeearend.
Jawel hoor, ik heb gisteren namelijk een uitstekend recept in ontvangst mogen nemen van een of andere debiel hier.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij snapt niks van pannenkoeken.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan.quote:
Zo hoor je koffie ook te drinken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vieze zeearend.
Ik kies jouw kant ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Stijn dat je mijn kant kiest
Je bent een topuser.
Als je koffie met melk en suiker koffie durft te noemen, ben je een vieze zeearend.quote:Op zondag 7 december 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan.
[..]
Zo hoor je koffie ook te drinken.
Zonder melk, dom varken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vieze zeearend.
Niet zelf pizzabodem makenquote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
Ik heb pizza besteld. Schiet maar op pizzamensen alsjeblieft.
Roken veroorzaakt kanker.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb een kater maar heb geen sigaretten meer.
FML
Ik ben daar echt veel te lui voor. Betwijfel ook of ik het kan trouwens, meestal doet mijn vriendin dat.quote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zelf pizzabodem maken
Alleen als jij ze opvangt.quote:
Ja dat is mij ook beloofd inderdaad maar merk er nog niks van, prutsers.quote:
Zeearenden houden helemaal niet van melk en suiker :squote:Op zondag 7 december 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je koffie met melk en suiker koffie durft te noemen, ben je een vieze zeearend.
Ah oke, dan veroorzaakt het geen kanker.quote:
Alleen joden hebben kankerquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook beloofd inderdaad maar merk er nog niks van, prutsers.
Correct. 11 jaar.quote:
Sorry daar heb je gelijk in. Dat was er aardig van je.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als jij ze opvangt.
Je kan wel wat aardiger tegen me doen nu ik live op de radio een ode aan je heb gebracht.
Picsquote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een fles op mijn kamer
Smaakt het?quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds juli 2012.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Correct. 11 jaar.
En toen in één keer zonder hulp gestopt.
Complimentjes mogen gewoon via DM.
Uberhaupt beginnen aan rokenquote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Correct. 11 jaar.
En toen in één keer zonder hulp gestopt.
Complimentjes mogen gewoon via DM.
Johannes en ik wensen niet in jouw sign te staan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds juli 2012.
Al twee jaar gestopt
Belgisch bier drinken maar toch patat zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duh, als je vrienden hebt wil je wel eens stoer doen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uberhaupt beginnen aan roken
Wou je stoer doen ofzo
Lol.quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, als je vrienden hebt wil je wel eens stoer doen.
Jij zal er dus geen last van hebben.
Jij hebt vrienden?quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, als je vrienden hebt wil je wel eens stoer doen.
Jij zal er dus geen last van hebben.
Ik heb de fles nog niet opengemaakt, ik wacht op een speciale gelegenheid, bijvoorbeeld als jij eens op bezoek komtquote:
Laten we gewoon naar Colombia emigreren om er van af te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johannes en ik wensen niet in jouw sign te staan.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:09 schreef GGMM het volgende:
JanCees ook erg bedankt voor je DM
Stijn daarentegen;jammer. Die DM kwetst me.
Het is je vaderquote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is ''Borven'' eigenlijk?
Is dat een beweging? Is dat een dansje?
Een naam.quote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou.quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
Toch grappig hoe Mokotjo zich moeiteloos aanpast aan het kankerverwekkende voetbal van Twente.
Doe eens normaal manquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Caland het volgende:
Toch grappig hoe Mokotjo zich moeiteloos aanpast aan het kankerverwekkende voetbal van Twente.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Achenteh zweept het Gelredome op, jammer dat er verder niemand zit, maar dat natuurlijk geheel terzijde.
Als ik steeds naar de wedstrijden van FC Twente kijk voel ik toch iets raars van binnen. Misschien dat Caland toch nog gelijk heeft.quote:
Nee, de tweede spits van FC Twente.quote:Op zondag 7 december 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Akkoord. Medellín is een uitstekende plek voor feesten en partijen, of geniet je toch liever van de landschappen in Bogota? Your call.quote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we gewoon naar Colombia emigreren om er van af te zijn.
Er zit geen vuur in het spel van Twente.quote:
Wat tof van juo dat je je aan die regel houdt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM heeft een spelfout gemaakt in een DM.
Helaas mag ik niet onthullen wat er fout ging.
Uhh, dat kan primaquote:Op zondag 7 december 2014 18:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belgisch bier drinken maar toch patat zeggen.
Dat kan natuurlijk niet.
Moest lachen. Bedankt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit geen vuur in het spel van Twente.
PASSIE, DEDEDEDE, STRIJD. Zou Gert-Jan Verbeek zeggen.
Waar hebben ze meer La Chouffe?quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Akkoord. Medellín is een uitstekende plek voor feesten en partijen, of geniet je toch liever van de landschappen in Bogota? Your call.
Ik denk dat we in Buenaventura wel het e.e.a. binnen kunnen smokkelen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar hebben ze meer La Chouffe?
Kan wel, maar het is natuurlijk not dun.quote:
Ik wil geen bluowtje lopen (*bluawtje)quote:Op zondag 7 december 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat tof van juo dat je je aan die regel houdt.
Ja okay, voetbal kan je het nauwelijks noemen inderdaad. Maar toch...quote:
Voor meer leuke feitjes over Guus Geluk kan je johannes_vermeer dmen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is mijn honderdste post van vandaag #leukefeiten
Nee hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is natuurlijk not dun.
Mensen die Orlando heten kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:
Zijn daar ook beelden van?quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar verloor ooit een kopduel van Nick Hofs. Dit is inmiddels de 83e keer dat ik dit post, maar het blijft leuk.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Engelaar verloor ooit een kopduel van Nick Hofs. Dit is inmiddels de 83e keer dat ik dit post, maar het blijft leuk.
Serero won gisteren een stuk of 5 kopduels binnen 5 minuten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Jeetje zeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik mag geen kankerverwekkend meer zeggen van Drizzt.
Sorry, ik verstond je maar half. Wat mocht je niet meer zeggen van Drizzt?quote:Op zondag 7 december 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik mag geen kankerverwekkend meer zeggen van Drizzt.
Het wordt 2-2 had iemand gezegd.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, Twente, nog een kwartier om die derde goal te forceren.
Op jouw stream wellicht. Hier nog 5 minuten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
COTEquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou zelfs kunnen stellen dat je op termijn griep krijgt van het kijken naar het voetbal van Twente.quote:
90+4quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met wat voor een soort voetbal gaan ze dat doen dan?quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Griep? Mietje.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen stellen dat je op termijn griep krijgt van het kijken naar het voetbal van Twente.
Gaat niet lukken omdat die kut Schreuder verdedigende wissels gaat doenquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Diving Diving Diving.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met wat voor een soort voetbal gaan ze dat doen dan?
Gezien het spelbeeld krijgen we dan eigenlijk ook nog teveel, maar achquote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik. Dat is de favoriete uitslag van Vitesse.
Maar ach? Je bent wel lief voor dit Twente.quote:Op zondag 7 december 2014 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld krijgen we dan eigenlijk ook nog teveel, maar ach
Duits.quote:Op zondag 7 december 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met wat voor een soort voetbal gaan ze dat doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |