SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2014 17:46:19 ]
Bedenk even wat want die TeleTekst site is vernieuwd.quote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer komen de stand en het programma terug?
Als Heracles op kop staatquote:Op zondag 7 december 2014 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wanneer komen de stand en het programma terug?
Tegelijk met VI, keuzesquote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maandag 21:00 wat een kut tijd voor de fans zeg.
Precies.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.
Word dat niet uitgezonden in het stadion dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in Engeland VI kijken.
Ja, je zult maar tijd hebben om door de spits naar huis te gaan en dan nog te eten inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maandag 21:00 wat een kut tijd voor de fans zeg.
Insert filmpje psv supporters in een busquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Zorro het volgende:
Ja hallo, zo makkelijk gaat dat niet he. Gauw een nieuw topic regelen. Daarom schaamteloos nog maar een keer:
[..]
Precies.
http://www.nu.nl/wetensch(...)te-regio-wereld.html
Kun je nagaan hoe het op andere plaatsen is.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insert filmpje psv supporters in een bus
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hopelijk 2e helft vuurwerk van Twente!
Ik mis de kruisdraden nog.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ja en dan een wedstrijd kijken tot 23:00 en als uitsupporter laat in de nacht nog eens thuis te komen. Ideaal ja voor een doordeweekse dag.quote:Op zondag 7 december 2014 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, je zult maar tijd hebben om door de spits naar huis te gaan en dan nog te eten inderdaad.
Je realiseert je dat dat in Engeland al om 8 uur begint hoop ik?quote:Op zondag 7 december 2014 17:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dan een wedstrijd kijken tot 23:00 en als uitsupporter laat in de nacht nog eens thuis te komen. Ideaal ja voor een doordeweekse dag.
Dan nog. Alsnog niet te doen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dat in Engeland al om 8 uur begint hoop ik?
IkStampOpTacos is een beetje dom.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bovendien heeft de gemiddelde supporter in Engeland niet eens werk.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen uit het zuiden van het land staan inderdaad bekend om hun intelligentie.
Ja, nee, klopt, het is veel gunstiger direct van je werk naar het stadion te moeten en daar te moeten eten omdat je het anders niet redt inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan nog. Alsnog niet te doen.
Bedankt Calandquote:Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kenneth Vermeerquote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem nog 3 users die het hiermee eens zijn.
Gunstiger om in het weekend te ballen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, het is veel gunstiger direct van je werk naar het stadion te moeten en daar te moeten eten omdat je het anders niet redt inderdaad.
LittleRabbitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |