Dat komt niet toch? Zag er eerder iets over, maar die bezoekers had zin in vanmiddag ofzo. Die ging gewoon langs bij die tent van pa of in Utopia. Niks vliegtuigjequote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef danaqui het volgende:
Waar blijft het vliegtuigje voor die Bolle?
Hebben we ook niet..wel chably embleem...die kreeg ik niet meer uit mini blanket haar handen gerukt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niets bij haar eten.
Maar zou ook nooit een armbandje van Lot kopen
Wat zijn jullie het weer eens. Heerlijkquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijzonder heh![]()
Wonderbaarlijke creaturen der natuur
quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
2 dames bij Ivan, willen iets gezelligs met hem doen
Deze vrouwen willen geen stomme handtekening van Ivan, maar heel wat anders.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Urb het volgende:
2 dames bij Ivan, willen iets gezelligs met hem doen
Heerlijk iddquote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie het weer eens. Heerlijk
Ik zou liever Joey doen als het om het uiterlijk gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef rowan634 het volgende:
2 bezoekers willen iets gaan doen met ivan![]()
Ook niet verkeerd.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zou liever Joey doen als het om het uiterlijk gaat.
Dat is mini blanketquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat er iemand stond met de daklozenkrant
[ afbeelding ]
Ik zou Jopie so en so doenquote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zou liever Joey doen als het om het uiterlijk gaat.
Waar checken ze op? Mag je helemaal niets mee hebben?quote:Op zondag 7 december 2014 15:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Allemaal papieren invullen..ook 1 voor mini blanket...toestemming geven voor filmen ed. Dan moet je op de foto met formulier. Dan checken ze vlug je zakken. Stelt niets voor. Vroegen netjes of ze kleine blanket mochten checken...allemaal goed en even vriendelijk.
Die muts die ze op heeft.quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef Urb het volgende:
Eindelijk Nico weer es in beeld, wat een verademing na hele dag die tokkies
Ze is 9...echtquote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef Cir het volgende:
[..]
mini noem je dat![]()
![]()
puber Blanket denk ik eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |