SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
heb ik jouw dag even goed gemaaktquote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet zo lachen om nou echt keihard lachen![]()
![]()
Een jaar streams doet een hoop met een mens...quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Jij had gezien hoe het beslag gemaakt werd?How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Ga dan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Je moest eens wetenquote:Op zondag 7 december 2014 16:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien eens wat rondkijken op fok en feeling krijgen met fok?
Dit is zulk een gedrein of niets.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Waar blijft de volgende regenbui?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik zou ook echt niets bij haar eten.quote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Een jaar streams doet een hoop met een mens...
Maar zou ook nooit een armbandje van Lot kopen![]()
![]()
nee hoor mijn dag hangt niet van jou af. Bij lange na niet en nooit nietquote:![]()
Mijn god want een misplaatste trots
Lol, ik maak users belachelijkquote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En Voxs kan het niet laten andere users belachelijk te maken.
Pppfff niveau kleuterschool hier?Kijk wie hier als kleuters lopen te dreinen over een User die toevallig op fok ook een mod is.
Wordt er wat tegengas gegeven,dan is het belachelijk maken
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Een pannenkoek van Fles is goedkope dan een armbandje van Lot en je hebt er veel langer plezier vanquote:Op zondag 7 december 2014 16:18 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niets bij haar eten.
Maar zou ook nooit een armbandje van Lot kopen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor mijn dag hangt niet van jou af. Bij lange na biet en nooit niet![]()
Mijn god want een misplaatste trots![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, ik maak users belachelijkKijk wie hier als kleuters lopen te dreinen over een User die toevallig op fok ook een mod is.
![]()
![]()
Kan niet opstijgen door slecht weerquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef danaqui het volgende:
Waar blijft het vliegtuigje voor die Bolle?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik speel niet met mijn gezondheidquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een pannenkoek van Fles is goedkope dan een armbandje van Lot en je hebt er veel langer plezier van![]()
![]()
bijzonder hehquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, ik maak users belachelijkKijk wie hier als kleuters lopen te dreinen over een User die toevallig op fok ook een mod is.
![]()
Wonderbaarlijke creaturen der natuur
Karmaquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kan niet opstijgen door slecht weer
To be is to do - Sartre