Ik vermoed dat ze zelf denken het beste te maken van wat ze door ivoren toren systeemautisten opgedrongen wordt. En met uitzondering van een paar rotte appels denk ik dat ze daar niet noodzakelijk ongelijk in hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je vraagt je af of die mensen eigenlijk zelf wel denken te weten wat ze aan het doen zijn
Oh die ken ik nog wel jaquote:Op maandag 8 december 2014 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Deze barrels:
[ afbeelding ]
De carrosserie van een Leyland-bus op treinwielen
Net als de kubus.mailspool spoorkaart is dit gebaseerd op de DRGL, geen gps ofzo.quote:Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Consilium het volgende:
[..]
Ja, de radar is niet echt precies. Check de link over een paar maanden wel weer.
Woon in Venlo dus haal ze deze week wel een keer uit de automaat.quote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef Regenjas het volgende:
Ik hoorde van een collega dat het afgelopen weekend een chaos was bij de kaartautomaten in Venlo door de vele dagjesmensen. Het lijkt mij dus verstandig om het ticket vooraf alvast online op https://shop.tsvr.de te kopen. Je kan er betalen met PayPal en VISA/Mastercard.
09 december 2014quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:16 schreef Fiorano het volgende:
Weet iemand of die 1200 vannacht rijp gereden heeft tussen Amersfoort en Ede-Wageningen? Hele ochtend al geen treinen, de blauwe smurfen blijken kou toch lastig te vinden.
Joh bedankt heh. Daar was ik al even achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:24 schreef bork het volgende:
[..]
09 december 2014
defecte trein
Tussen Amersfoort en Ede-Wageningen rijden geen treinen door een defecte trein.
Er rijden bussen tussen Amersfoort en Ede-Wageningen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Joh bedankt heh. Daar was ik al even achter.
Het gaat mij er dus meer om of dat rijprijden wel zin heeft.
misschien beunt ie bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:25 schreef greavy het volgende:
Huh? Whut? Railcatering verkoopt nu ook powerbanks voor 12,50. Ik dacht 2500mAh.
Netjes!quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef greavy het volgende:
Oh, en als de lader leeg is, mag je hem ook omwisselen voor een volle.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:11 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron en meer: Crossrail: Stunning new images reveal Crossrail’s progress
Ziet er heel goed uit!quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:11 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron en meer: Crossrail: Stunning new images reveal Crossrail’s progress
Ach ja, hoe lang zijn ze in Amsterdam al bezig met de Noord/Zuidlijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:16 schreef boriq het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit!
Nu alleen nog 4 jaar wachten tot ze beginnen met rijden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach ja, hoe lang zijn ze in Amsterdam al bezig met de Noord/Zuidlijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |