SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben het over yvonne?quote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Watte, was dat op FOK! dan? Dacht dat je dat andere forum bedoelde waar ze je foto's gingen posten.
O, ze reageerde op die reactie van jou op mij, vandaar. Echt vrouwenbrein om meteen zonder communicatieproblemen te weten welke vrouw de ander bedoelt.quote:
Ooit met school geweest. Was best leukquote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand wel eens in Brugge geweest? Ik wil een dagje Brugge doen binnenkort.
Met wie?quote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Onlangs nog. Romantische stad. Zeker doen met een dame.quote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan kan je beter naar gent gaan..quote:Op zondag 7 december 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zusje en mss achterneef en vrouw als ze mee willen.
Seni anlamadim maar heb geen zin om terug te gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ze reageerde op die reactie van jou op mij, vandaar. Echt vrouwenbrein om meteen zonder communicatieproblemen te weten welke vrouw de ander bedoelt.
Wat, doorgaan in de nacht?quote:Op zondag 7 december 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
Op dit soort momenten mis ik VBl SC wel
Nee. Naar pics vragen.quote:
Dat ze reageerde op een quote waarin iets anders besproken werd. Neyse, iyi uykular!quote:Op zondag 7 december 2014 01:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Seni anlamadim maar heb geen zin om terug te gaan.
Ik ga slapen. Yoruldum konusmaktan.
Plaatjes van wat?quote:Op zondag 7 december 2014 01:35 schreef mrstylo het volgende:
Trusten
[..]
Nee. Naar pics vragen. [ afbeelding ]
Als je naar Gent gaat hoef je niet meer naar Turkije, daarom.quote:Op zondag 7 december 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niye la, evlilik cüzdani mi soruyolar Brugge'ya girmek için?
Geur van baby's...quote:Op zondag 7 december 2014 01:39 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=547029608769939&permPage=1
Gent ziet er ook mooi uit, maar wil al lange tijd naar Brugge. Vooral na In Bruges.quote:Op zondag 7 december 2014 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je naar Gent gaat hoef je niet meer naar Turkije, daarom.
Ik hoopte meer op de gangsta title.quote:Op zondag 7 december 2014 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
Triggershot, de man met het verstand van de apps en costum ROMmen
Net zoals mensen naar amsterdam voor drugs gaan, ga je naar brugge omdat het romantisch is. Mja, ik gaf je een tip, kijk maar wat je doetquote:Op zondag 7 december 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niye la, evlilik cüzdani mi soruyolar Brugge'ya girmek için?
Iedereen die over een vrouwelijke familielid sprak. Maar zulke dingen kun je niet tegen ons allochtonen zeggenquote:
Komt hij uit de west coast?quote:Op zondag 7 december 2014 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
Triggershot, de man met het verstand van de apps en costum ROMmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
10 parmaginda 10 marifet en iedereen identificeert zich met een kenmerk van je die dichter bij ze staat:quote:Op zondag 7 december 2014 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op de gangsta title.
Gent lijkt me ook mooi, natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 01:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals mensen naar amsterdam voor drugs gaan, ga je naar brugge omdat het romantisch is. Mja, ik gaf je een tip, kijk maar wat je doet.
Je moet eens naar Luxemburg gaan. Echt mooi(voor een dag dan)quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gent lijkt me ook mooi, natuurlijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
10 parmaginda 10 marifet en iedereen identificeert zich met een kenmerk van je die dichter bij ze staat:
- thug life
- jaren '90-'00 hiphop
- politiek
- islamitische theologie en geschiedenis
- custom ROMs en apps
- ...
Wel eens doorheen gereden; lijkt me mooi om ook een keer gezien te hebben ja. Maar zocht voor nu iets dichter bij huis.quote:Op zondag 7 december 2014 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet eens naar Luxemburg gaan. Echt mooi(voor een dag dan)
Je moet gewoon naar Brugge gaan dan.quote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel eens doorheen gereden; lijkt me mooi om ook een keer gezien te hebben ja. Maar zocht voor nu iets dichter bij huis.
Hallo Stylo.quote:Op zondag 7 december 2014 03:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik had vandaag 2 kopjes nespresso koffie op. Sterkte was 12 of 13.
Goedenavond Insoquote:
Ja gaat goed. Was naar lion king musical geweest met m'n moeder die op bezoek is.quote:Op zondag 7 december 2014 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goedenavond Inso
Best lekker, maar is fucking koud buiten. En jouw dag?
Gezellig man. Hoe was het?quote:Op zondag 7 december 2014 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Was naar lion king musical geweest met m'n moeder die op bezoek is.
Ja was wel tofquote:Op zondag 7 december 2014 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gezellig man. Hoe was het?
Kan me herinneren dat ik langs de grote poster liep in Scheveningen.
Zekers. Moet echt een keer naar London gaan. Nooit geweestquote:Op zondag 7 december 2014 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja was wel tofen london is altijd wel goed om te zijn
Wooow.quote:Op zondag 7 december 2014 03:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zekers. Moet echt een keer naar London gaan. Nooit geweest
Ik ben wel van plan om eens te gaan met vrienden. Gelijk voetbalwedstrijdje bezoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wooow.
Ja moet je echt heen man.
Bazenstad
Morgen en overmorgen nog
quote:Op zondag 7 december 2014 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om eens te gaan met vrienden. Gelijk voetbalwedstrijdje bezoeken.
Als Arsenal nog vaker verliest, is het misschien nog betaalbaar
Gaan toch naar Olympisch stadion? Echt jammer. Soort Arsenal 2.0 danquote:Op zondag 7 december 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
West ham moet je eigenlijk nog heen voor ze nieuw stadion hebben. Is cult man
Ja. Echt een bazenstadion nuquote:Op zondag 7 december 2014 03:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaan toch naar Olympisch stadion? Echt jammer. Soort Arsenal 2.0 dan
#neverforget
Maar als het dan kan, dan wil ik zeker gaan
Maar sintelbaan gaat wel weg zie ik:quote:Op zondag 7 december 2014 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Echt een bazenstadion nu
Vrij vaak geweest ook. Altijd gezellig als uitsupporter gewoon pub in kunnen daar.
Wil nog wel 1 keer gaan voordat ze weg gaan daar. Zal het toch minder worden
Ik betwijfel het. Maar tijd zal het uitwijzen. Maar het wordt inderdaad niet lelijk als de sintelbaan weg is.quote:Op zondag 7 december 2014 03:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar sintelbaan gaat wel weg zie ik:
[ afbeelding ]
Soort Kuip dan. Maar kunnen ze het uitverkopen eigenlijk?
Ja man begrijp ik. Soort Philips Stadionquote:Op zondag 7 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Maar tijd zal het uitwijzen. Maar het wordt inderdaad niet lelijk als de sintelbaan weg is.
Maar zal toch niet opwegen tegen upton park
quote:Op zondag 7 december 2014 03:07 schreef mrstylo het volgende:
Ik had vandaag 2 kopjes nespresso koffie op. Sterkte was 12 of 13.
Joh, echt? Dacht even dat je ruzie zocht.quote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Was maar een grapje he. Trusten kaasje.
Welke webshops?quote:Op zondag 7 december 2014 10:38 schreef Che_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat webshops van bijv. parfums, namaak opsturen?
Is er een soort controle daarop?
Ja toggggg jwz alles poppin enzo. Met jou?quote:Op zondag 7 december 2014 10:09 schreef Deuce92 het volgende:
Yo, Crip. Alles flex in de hood? Hoe ver ben je met BB?
Weetje ik vind het al moeilijk om af te vallen ook al wil ik er best veel vanaf is het niets vergeleken met wat die man kwijt moest raken. Even 300+ kilo afvallen is niet niks en lijkt me ook kei demotiverend.quote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Dikste Britse man (445 kilo) overleden. Bij dit soort extreme gewichten vraag ik me dan af, toen hij 200 kilo was, dacht hij niet bij zichzelf zo van, hé nu begin ik wel heel dik te worden, laat ik wat minder gaan eten en lopen en hulp zoeken? Maar nee, gewoon door blijven etenook echt.
Op een gegeven moment heb je zoiets van 'fuck it, dan ben ik maar dik'.quote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Dikste Britse man (445 kilo) overleden. Bij dit soort extreme gewichten vraag ik me dan af, toen hij 200 kilo was, dacht hij niet bij zichzelf zo van, hé nu begin ik wel heel dik te worden, laat ik wat minder gaan eten en lopen en hulp zoeken? Maar nee, gewoon door blijven eten ook echt.
Edit: Oh wacht, hij was voor zijn dood al afgevallen tot 247 kilo, lees ik. Maar nog steeds
Haram.quote:Op zondag 7 december 2014 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lust je dürüm? 😊
Van seizoen 5?quote:Op zondag 7 december 2014 11:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja toggggg jwz alles poppin enzo. Met jou?
Ik ben bij aflevering 11 zo fukin spannend deze twist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje ik vind het al moeilijk om af te vallen ook al wil ik er best veel vanaf is het niets vergeleken met wat die man kwijt moest raken. Even 300+ kilo afvallen is niet niks en lijkt me ook kei demotiverend.
Ik wil ongeveer 30 kilo afvallen en dat is al een kei groot getal. Dus ik begrijp die man ergens ook wel.![]()
Maja.. uiteindelijk is het je dood.
Oké, maar dit gaat wat verder dan 'dan ben ik maar dik' natuurlijk. Je kunt niet eens meer lopen en even later niet meer uit bed. Benieuwd wat er in zo iemand omgaat om het zo ver te laten komen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je zoiets van 'fuck it, dan ben ik maar dik'.
quote:Op zondag 7 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
Ik weet gewoon echt niet of ik op bestellen moet klikken of niet.
Iemands eerlijke mening?
Leren broek yay or neyNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
Ik weet gewoon echt niet of ik op bestellen moet klikken of niet.
Iemands eerlijke mening?
Leren broek yay or neyDopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?quote:Op zondag 7 december 2014 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje ik vind het al moeilijk om af te vallen ook al wil ik er best veel vanaf is het niets vergeleken met wat die man kwijt moest raken. Even 300+ kilo afvallen is niet niks en lijkt me ook kei demotiverend.
Ik wil ongeveer 30 kilo afvallen en dat is al een kei groot getal. Dus ik begrijp die man ergens ook wel.![]()
Maja.. uiteindelijk is het je dood.
Uh oh.quote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?
Zou me niks verbazen als je een onrealistisch doel hebt zoal veel vrouwen.
Zeg ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?
Zou me niks verbazen als je een onrealistisch doel hebt zoal veel vrouwen.
Ja dat bedoel ik dus, vrouwen hebben al heel snel het idee dat ze ''fat'' zijn. Probeer eerst eens 5 kg af te vallen. Daarna mss nog 5. Maar 30 in 1 keer als doel stellen is te veel en je haakt waarschijnlijk snel af.quote:Op zondag 7 december 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg ik niet.![]()
Ik heb geen onrealistisch doel, ik vind curves enzo mooi en alles en ik ben echt niet iemand die een thighgap wil behalen of die andere ugly shit.
Ben gewoon fat en mag heel wat van af.
Over de broekquote:Op zondag 7 december 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je het over de hele stijl of alleen de broek?
Ja beetje.quote:
Wat.quote:Op zondag 7 december 2014 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lust je dürüm? 😊
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.quote:
ja true true maar je hebt ook lichte thigh gap dat is wel mooi bij sommige meidjes vind ik denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.
Meiden die het van zichzelf hebben uitgesloten ofcourse
chubby babies.quote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
Mijn thighs waren al beste vrienden sinds ik een chubby baby was. Weet niet eens 's hoe het zou moeten voelen met een thighgap.
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.quote:
Want als je geen thigh gaps hebt ben je chubby?quote:
hmm gek dat daar verschil in zit eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?quote:
oneluvvvvquote:Op zondag 7 december 2014 12:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
chubby babies.
Curvy ladies![]()
crip![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |