quote:Op zondag 7 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
Ik weet gewoon echt niet of ik op bestellen moet klikken of niet.
Iemands eerlijke mening?
Leren broek yay or neyDopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?quote:Op zondag 7 december 2014 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje ik vind het al moeilijk om af te vallen ook al wil ik er best veel vanaf is het niets vergeleken met wat die man kwijt moest raken. Even 300+ kilo afvallen is niet niks en lijkt me ook kei demotiverend.
Ik wil ongeveer 30 kilo afvallen en dat is al een kei groot getal. Dus ik begrijp die man ergens ook wel.![]()
Maja.. uiteindelijk is het je dood.
Uh oh.quote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?
Zou me niks verbazen als je een onrealistisch doel hebt zoal veel vrouwen.
Zeg ik niet.quote:Op zondag 7 december 2014 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
30 is best veul. Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte?
Zou me niks verbazen als je een onrealistisch doel hebt zoal veel vrouwen.
Ja dat bedoel ik dus, vrouwen hebben al heel snel het idee dat ze ''fat'' zijn. Probeer eerst eens 5 kg af te vallen. Daarna mss nog 5. Maar 30 in 1 keer als doel stellen is te veel en je haakt waarschijnlijk snel af.quote:Op zondag 7 december 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg ik niet.![]()
Ik heb geen onrealistisch doel, ik vind curves enzo mooi en alles en ik ben echt niet iemand die een thighgap wil behalen of die andere ugly shit.
Ben gewoon fat en mag heel wat van af.
Over de broekquote:Op zondag 7 december 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je het over de hele stijl of alleen de broek?
Ja beetje.quote:
Wat.quote:Op zondag 7 december 2014 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lust je dürüm? 😊
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.quote:
ja true true maar je hebt ook lichte thigh gap dat is wel mooi bij sommige meidjes vind ik denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die meisjes die zichzelf uithongeren om een spleet tussen hun benen ( die ze al hebben btw hi ha ho) is niet mijn ding.
Meiden die het van zichzelf hebben uitgesloten ofcourse
chubby babies.quote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef Crip het volgende:
Mijn thighs waren al beste vrienden sinds ik een chubby baby was. Weet niet eens 's hoe het zou moeten voelen met een thighgap.
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.quote:
Want als je geen thigh gaps hebt ben je chubby?quote:
hmm gek dat daar verschil in zit eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij sjiieten wel kennelijk, lees ik op websites. Soennitische sites geven aan dat het halal is. Bij ons in TR aten ze ook wel eens konijn.
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?quote:
oneluvvvvquote:Op zondag 7 december 2014 12:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
chubby babies.
Curvy ladies![]()
crip![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |