SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer aarde donker in de kamer van de potjes----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Naomi is ook zielig hoor. Pijntjes in haar schouder.quote:
Dus duurt niet lang en die gaat dat als excuus gebruiken----------------------------
Veel rust nodigquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Naomi is ook zielig hoor. Pijntjes in haar schouder.
Dus duurt niet lang en die gaat dat als excuus gebruiken![]()
![]()
Gnoom heeft een erfelijke spierziektequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus duurt niet lang en die gaat dat als excuus gebruiken![]()
![]()
Het was toch Gio niet die water gooide, maar Ivan?
Of heeft Gio ook wat gegooid?----------------------------
En dat terwijl de hofdames weer de hele nacht moeten doorwerken aan Lot's gepiel in de marge.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus duurt niet lang en die gaat dat als excuus gebruiken
Zal wel weer nie gebeuren.![]()
![]()
hoor Lot dan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ze hoeft van Lot niet aardig te doen tegen Gioquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus duurt niet lang en die gaat dat als excuus gebruiken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoe diep kan jaloezie zitten he. Dat kind heeft echt een psych nodig hoor ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze hoeft van Lot niet aardig te doen tegen Gio![]()
Ik heb alleen Ivan zien gooien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Zeyina het volgende:
Het was toch Gio niet die water gooide, maar Ivan?
Of heeft Gio ook wat gegooid?![]()
Tja, ze heeft het al twee keer gedaan dus waarom niet een derde keer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot: "Ik sla 'm gewoon voor zijn bek hoor..."![]()
![]()
Grenzen stellen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze hoeft van Lot niet aardig te doen tegen Gio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weinig van gezien eerlijk gezegd. Alleen daarstraks heb ik hem het er even over horen hebben met Patrick.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef AnneLo het volgende:
Hebben de andere bewoners trouwens ook gereageerd op de vliegtuigjes tegen Gio?
Wel opmerkingen van Lot, als : Leuk hoor en nou dat zou ik ook doen hoor voor Laura----------------------------
Ik heb vanmiddag maar heel ff gekeken, en toen hoorde ik alleen Lot er over praten,...quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef AnneLo het volgende:
Hebben de andere bewoners trouwens ook gereageerd op de vliegtuigjes tegen Gio?
Ik kijk de laatste dagen sowieso niet veel meer en het bevalt me prima
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ookquote:----------------------------
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe diep kan jaloezie zitten he. Dat kind heeft echt een psych nodig hoor ...Gio is een kut kind volgens dat varken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tegen Gio? Voor, Nee dat mag nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef AnneLo het volgende:
Hebben de andere bewoners trouwens ook gereageerd op de vliegtuigjes tegen Gio?![]()
Echt wel,de Laaf was woest.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
tegen Gio? Voor, Nee dat mag niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joh.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Freule het volgende:
Lot is zelf verwend, die baalt van dat vliegtuig
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
EN mega jaloersquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Freule het volgende:
Lot is zelf verwend, die baalt van dat vliegtuigDus dat hebben ze wel ermee bereikt, dat het nijlpaard scheelt ziet van jaloezie.
![]()
Ze laat zich echt zo kennen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
EN mega jaloersDus dat hebben ze wel ermee bereikt, dat het nijlpaard scheelt ziet van jaloezie.
![]()
Heerlijk, wat laat ze zichzelf weer kennen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:41 schreef lorrie03 het volgende:
Lot: wat een loser.. oh jee ik kan het gewoon niet aanzien![]()
![]()
Oei, niet slim.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Joey heeft een brief voor KutjeB geschreven?![]()
Je ui,Miss Dior?
Hopelijk dat ie haar niet meer om zich heen kan verdragen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Dat ze moet ophouden met claimenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Zo te zien was het een lieve briefquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hopelijk dat ie haar niet meer om zich heen kan verdragen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Da's nu weer jammer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo te zien was het een lieve brief![]()
![]()
wil vast een positieve stemquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Die Mark ligt echt vanaf het centjes tellen op zijn bed. Wat is een lapzwans----------------------------
Puur scriptquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heerlijk, wat laat ze zichzelf weer kennen.laat haar maar zo vlak voor de grand finale.
![]()
![]()
"Liefe Louwp,quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef puzziepie het volgende:
KutjeB:"meen je dit serieus?"
Joey: "Ja toch"
Ik wil je effen seggen dad ikke feel fan je hout, en dad ik je heel errug lief vint
Ben hel errug trotz ob jouw en op wat je hier hept gudaan in utopija.
Lievs fan je outistje, uh Jowie. "![]()
die heeft nieuwe batterijen nodigquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Zeyina het volgende:
Die Mark ligt echt vanaf het centjes tellen op zijn bed. Wat is een lapzwans![]()
![]()
Hij was vandaag de ijsmeester.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef Zeyina het volgende:
Die Mark ligt echt vanaf het centjes tellen op zijn bed. Wat is een lapzwans
En over de relatie therapiequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah Nicoline met de laptop, hopelijk zijn er flink wat mailtjes binnen over de prijsverhoging.
----------------------------
Jaaaaa. Erg vermoeiendquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij was vandaag de ijsmeester.----------------------------
Gatverdamme... Patje op bed Isa....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze die krijgtquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat een goddelijk lichaam.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
"Liefe Louwp,
Ik wil je effen seggen dad ikke feel fan je hout, en dad ik je heel errug lief vint
Ben hel errug trotz ob jouw en op wat je hier hept gudaan in utopija.
Lievs fan je outistje, uh Jowie. "
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die doorkomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah Nicoline met de laptop, hopelijk zijn er flink wat mailtjes binnen over de prijsverhoging.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb bevestiging gehad dat ie is doorgestuurd, en ik zag een drietal anderen hier ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die doorkomen![]()
Dat is gewoon een automatische replyquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb bevestiging gehad dat ie is doorgestuurd, en ik zag een drietal anderen hier ook.----------------------------
Jah, met daarin de bevestiging dat ie is doorgestuurd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is gewoon een automatische reply![]()
Diezelfde bevestiging kreeg ik ook , maanden geleden toen ik ergens over had gemaildquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb bevestiging gehad dat ie is doorgestuurd, en ik zag een drietal anderen hier ook.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Iedereen loopt ook maar rond in haar kleren. En dat poedermormel heeft zelfs haar dekbedovertrek op haar nest liggen.quote:
Walgelijk.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Tiz toch wat klagen zeiken miepen en jaloers zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot weer aan het zeiken over Gio.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tuurlijk wel. Reuring = tvquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die doorkomen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Doet me hier aan denkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal toch na 'n nacht stappen daarnaast wakker worden
Das dan nieuw, ik heb ook wel gemaild , kreeg diezelfde bevestiging maar is niet doorgekomenquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hoopt ze niet, dat haar liefje Laaf wintquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef lorrie03 het volgende:
lot hoopt dat vanessa wint.... (na vliegtuiges)![]()
![]()
Vrijdag een mailtje gestuurd naar Nicoline ivm boekje...
Vanmorgen mail terug ontvangen, dat ik op een bestellijst sta voor het geval ik het niet kom halen...
Halen..? Dat hale je de koekoek...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Allemaal schijn. Ze wilt gewoon zelf winnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef gereed het volgende:
[..]
hoopt ze niet, dat haar liefje Laaf wint----------------------------
Die hangen er morgen vanzelf welquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef lorrie03 het volgende:
lot gaat slapen.... en die armbandjes dan?![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Da's wel 'n hele ouwe
![]()
![]()
Straks...quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
Yepquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Ze wilt gewoon zelf winnen![]()
![]()
![]()
Er is geen wodka zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is niet belangrijk toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef lorrie03 het volgende:
heeft ze er vandaag veel verkocht eigenlijk?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vaak zijn de inwoners te beroerd om hun mail te lezen, of het wordt door anderen naar /dev/null gestuurd. Er waren/zijn er maar een paar die consequent hun mailtjes beantwoorden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Das dan nieuw, ik heb ook wel gemaild , kreeg diezelfde bevestiging maar is niet doorgekomenTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee ze heeft nog geprobeerd gasten er op uit te sturen voor wodka, maar het was na vijvenquote:----------------------------
Poedersnolletje is ziek. Laura gaat thee voor maken, want ze is zuster.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zuster Bloedwijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi voelt zich ziek, gelukkig komt onze bejaardenverzorgster in actie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles van jaap f is leuk...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ow,.... is echt nieuw voor mijquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vaak zijn de inwoners te beroerd om hun mail te lezen, of het wordt door anderen naar /dev/null gestuurd. Er waren/zijn er maar een paar die consequent hun mailtjes beantwoorden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat mag niet! het antwoord is neequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef AnneLo het volgende:
Hebben de andere bewoners trouwens ook gereageerd over de vliegtuigjes tegen Gio?![]()
Ja en veel ook tijdloosquote:----------------------------
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lot voor 1400 las ik, LaurA voor 1450 aan mutsenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
is niet belangrijk toch?![]()
heeft ze er vandaag veel verkocht eigenlijk?![]()
En Nico voor 2000 aan boekjes/posters (denk ik?)![]()
LauraB doet er goed aan niet zo blij te reageren op die brief van Joey anders worden de anderen misschien jaloers![]()
![]()
Das fakking veel voor die 2 kut snollenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot voor 1400 las ik, LaurA voor 1450 aan mutsen![]()
En Nico voor 2000 aan boekjes/posters (denk ik?)![]()
jammer ..........My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Das fakking veel voor die 2 kut snollen![]()
jammer ..........![]()
![]()
Ik had gehoopt op een zware tegenvaller voor die 2 bitchesquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar al het geld gaat toch naar de pot, zal me trouwens niet verbazen als ze geld in eigen zak gestoken hebben.......quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jammer ..........![]()
![]()
ik ook, maar wat je hoopt gebeurt hier nooit.... tis het allemaal net nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een zware tegenvaller voor die 2 bitches![]()
![]()
Dat is voor mij niet meer Jaap. Zijn eerste dubbel album is wel enorm leukquote:----------------------------
Dat ze geld achter over hebben gedrukt moet haast wel,quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar al het geld gaat toch naar de pot, zal me trouwens niet verbazen als ze geld in eigen zak gestoken hebben.......
althans Lot kan dat met haar armbandjes , hoe het met die mutsen handel van die Laaf zit weet ik niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, is ook zo ,.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ook, maar wat je hoopt gebeurt hier nooit.... tis het allemaal net niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik bel Huub.quote:
lot wil een eigen fysieke single.... eens kijken of ze die investering gaat krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar al het geld gaat toch naar de pot, zal me trouwens niet verbazen als ze geld in eigen zak gestoken hebben.......![]()
Ritselt ze wel met Markiequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
lot wil een eigen fysieke single.... eens kijken of ze die investering gaat krijgen----------------------------
Die kan ze vast wel uit eigen zak betalen met al dat achterover gedrukte geld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
lot wil een eigen fysieke single.... eens kijken of ze die investering gaat krijgen![]()
Morgen weer een drukke dag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef asini het volgende:
Het is tien uur. Ze mogen wel op schieten met naar bed gaan. Het is immers zaterdag.
Begrijp eigenlijk niet wat dat is met een mogelijke Isa ban voor de inwoners...
Als dat echt zo is, had de ZK ook kunnen beslissen de vliegtuigjes niet te laten zien...
En dat lieten ze gewoon door....
Daarbij, Isabella heeft binnen 24 uur een contract kunnen/mogen tekenen voor die optredens...
Dus alles is gewoon, koek en ei, me dunkt...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Zet stream aan col die op pp duikt
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Het zou een beetje lullig zijn als iedereen op die markt naar boven liep te staren en de camera laat een verlicht rendier zien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef Scherzo het volgende:
Als dat echt zo is, had de ZK ook kunnen beslissen de vliegtuigjes niet te laten zien...
Daarbij, Isabella heeft binnen 24 uur een contract kunnen/mogen tekenen voor die optredens...
Dus alles is gewoon, koek en ei, me dunkt...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goede analyse.Me dunkt....quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef Scherzo het volgende:
Dus alles is gewoon, koek en ei, me dunkt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oei, hebben ze nog geen ruzie? Das raar ...
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Stream lockje....?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou een beetje lullig zijn als iedereen op die markt naar boven liep te staren en de camera laat een verlicht rendier zien.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Mails over de prijsverhoging.----------------------------
ze hadden ook alleen binnenbeelden kunnen geven, maar hebben ze niet gedaan...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou een beetje lullig zijn als iedereen op die markt naar boven liep te staren en de camera laat een verlicht rendier zien.
er schijnt deze week nog een verrassing te komen![]()
Dan zouden ze zich toch wel heel erg laten kennen. Vooral omdat zoveel mensen zien dat er vliegtuigjes overvliegen. Dan kunnen ze het niet meer geheim houden. Het is geen kopstoot van Ruudquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Levert TV en discussie op hequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben flabbergasted ,...... de mails komen door![]()
![]()
wat zei die dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef Ransjih het volgende:
en nu ivan geïrriteerd reageren op gio![]()
Kennelijk vindt achter die prijsverhoging ook niet zo'n goed planquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben flabbergasted ,...... de mails komen door![]()
![]()
Ze hebben al een golf aan opzeggingen gehad nadat Isa is weggejaagd. Met zo'n stunt krijgen ze er gelijk een tweede opzeggolf er achteraanquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze hadden ook alleen binnenbeelden kunnen geven, maar hebben ze niet gedaan...
er schijnt deze week nog een verrassing te komenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat heb je geschreven dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben flabbergasted ,...... de mails komen door
Hahaha,sommige...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben flabbergasted ,...... de mails komen door“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarvan dacht ik zomaar aan vrijdag, als die ballet voorstelling komt van Nicoline...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze hadden ook alleen binnenbeelden kunnen geven, maar hebben ze niet gedaan...
er schijnt deze week nog een verrassing te komen
Een vliegtuigje voor haar...?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Bijzonder, ik heb ook wel gemaild , een aantal maanden geledenquote:
kwam niet door,
tis duidelijk dat er dus nu ineens meer door wordt gelaten ivm de sensatieMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja het lijkt wel alsof ze nu wat coulanter worden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben flabbergasted ,...... de mails komen door“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Was een aantal maanden geleden , ik zou niet eens meer weten waaroverquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Halen ze de camera's af van die discussie. Etters![]()
![]()
Heb dat varken nou kerstballen in zijn oor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk vindt achter die prijsverhoging ook niet zo'n goed plan
Gatver weer overschakelen naar nietszeggende streams“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, ...... inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja het lijkt wel alsof ze nu wat coulanter worden?
dat moest haast wel danMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker hequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef Ransjih het volgende:
johhhhhhhhh we kunnen pat en col wel duidelijk zien
Het is een bijdetijds varkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Heb dat varken nou kerstballen in zijn oor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Zeyina het volgende:
Halen ze de camera's af van die discussie. Etters![]()
![]()
Het ging mij niet zozeer om het liedje, maar om de prank. Jury in de zeik genomen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet meer Jaap. Zijn eerste dubbel album is wel enorm leuk
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ach.. lot voelt zich ineens ook niet lekker, lau wil een stoombadje maken voor dr , maar vicks is ook goed
de zieke lau
ze spreken af om morgen om 6 op te staan om armbandjes te maken![]()
ze wille de naam niet meer horen, ze was te populair, dat paste niet in het script, daarbij was isa vanaf het begin een buitenstaander, was er als "buitenstaander" binnen gekomen, op het laatste moment, en dit hadden ze niet verwacht, het paste eigenlijk niet in het script!quote:![]()
Of Lot en Lauquote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
ach.. lot voelt zich ineens ook niet lekker, lau wil een stoombadje maken voor dr , maar vicks is ook goed
de zieke lau
![]()
![]()
Gloeiende... gloeiende misselijkmakende fokking hell!!
UIT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet waarom ze dat wegdraaien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wil die discussie horen![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
de zieke lau
![]()
Doe dan de koeien
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Jaaa. Dit is dus ook een reden waarom ik opgezegd heb.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wil die discussie horen
Ik word er inderdaad pissig om![]()
Tsja, maar wat hebben ze er nou helemaal voor gedaan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jammer ..........
Naar eigen zeggen hebben ze een mode-lijn opgezet, maar alles uit handen gegeven en/of aangereikt gekregen.
Denken vast dat het in de echte wereld ook zo makkelijk zal gaan.![]()
Doe mij dan maar die boekjes en posters enzo van Nico![]()
![]()
Nee, worden ze wel doorgelatenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dat wegdraaien.
mogen we de reacties niet zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Eens,dit is te erg.
Zit ze nou in der blote reetquote:
Laura kijkt even om het hoekje en zegt tegen Lot: Collie zit ook op Patrick.
Verder is Lot aan het klagen dat mensen een discussie hebben
Ik ga ook opzeggen , was er na de afgelopen week eigenlijk al wel klaar meequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jaaa. Dit is dus ook een reden waarom ik opgezegd heb.
Ik word er inderdaad pissig om![]()
maar ik heb nog 3 weken, dus die zit ik nog uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In plaats van die discussie over hoe het nu zit kunnen ze zich ook afvragen waarom er zoveel negatieve respons komt per email.![]()
Je zult ze ook nooit eens in de woonkamer zien zitten allemaal, gewoon beetje leuk ouwenelen. Nee lekker iedere groep op eigen kamer. Lijken wel studentjes.![]()
Zijn ze nou allemaal ziek?
Bedorven melk?
Pannenkoeken van de Fles?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zoom voor mijn part in op de koeienvlaaien! Alles beter dan die tweequote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is dat vliegtuig vanmiddag echt overgekomen?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Twee vliegtuigjes zelfs.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Is dat vliegtuig vanmiddag echt overgekomen?![]()
Ja hetzelfde hier. Ik heb opgezegd, maar abo loopt nog tot 1-1-2015 00.00 uurquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga ook opzeggen , was er na de afgelopen week eigenlijk al wel klaar mee
maar ik heb nog 3 weken, dus die zit ik nog uit----------------------------
2 zelfsquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Ebola!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Bedorven melk?
En die illegale is er nog niet eens!
Daar betaal je dan ook voor. 25 cent voor de pannenkoek, 4,75 voor de beleving de dagen erna.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Bedorven melk?
![]()
Die groene kamer kan maar beter geen hoer gaan worden bij een tippelzone. een dagje buiten op de markt en ze zijn allemaal ziekjes. Laat staan dat ze een avond op de hoek van een straat moeten gaan staan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Bedorven melk?
![]()
PP gaat slagroom pakken ,ik hoop dat het zuur is.
Met tekst?quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Das toch logisch, dat komt omdat wij het allemaal verkeerd zien hequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Raskolnikow het volgende:
In plaats van die discussie over hoe het nu zit kunnen ze zich ook afvragen waarom er zoveel negatieve respons komt per email.![]()
![]()
Twee zelfs !! Zijn filmpjes van hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Voorproefje van de hel en dan eeuwigdurend die twee voor je neus...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:
Met een 10 wippenkaartquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die groene kamer kan maar beter geen hoer gaan worden bij een tippelzone. een dagje buiten op de markt en ze zijn allemaal ziekjes. Laat staan dat ze een avond op de hoek van een straat moeten gaan staan.![]()
![]()
Te veel infoquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
PP gaat slagroom pakken ,ik hoop dat het zuur is.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Voorproefje van de hel en dan eeuwigdurend die twee voor je neus...![]()
![]()
http://www.utopiavandaag.nl/?paged=7quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Is dat vliegtuig vanmiddag echt overgekomen?----------------------------
Txs, ff kijkequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Twee zelfs !! Zijn filmpjes van hoor.
Als mijn vriendin mij boeffie zou noemen, dan ging ik slaan.
Heb dan ook geen vriendin, dat scheelt weer voor haar ...![]()
Ik hoef 2.0 niet te zien, dit afgelopen jaar was al teleurstellend genoegquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja hetzelfde hier. Ik heb opgezegd, maar abo loopt nog tot 1-1-2015 00.00 uur
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee...............Nee..............................NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef mazaru het volgende:
Gloeiende... gloeiende misselijkmakende fokking hell!!
UIT!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Gast vast een slagroom soesje van col der puddinbroodje makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
PP gaat slagroom pakken ,ik hoop dat het zuur is.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gast vast een slagroom soesje van col der puddinbroodje maken![]()
![]()
"Patrick, gooi die spuitbus de gang maar in hoor, spuit ik je wel even onder als het zo ver is oke?"quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gast vast een slagroom soesje van col der puddinbroodje maken
"Is goed Colinda, wil je wel oppassen dat je het niet in mijn ogen spuit?"
......![]()
Varken heeft vreten gehaald
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Pp en col lijken mr van die lui die midden in een parenclub gaat batsen.
En geil vinden dat sjaak met zijn bierpens toe staat te kijken.
Die gaan rustig openen bloot liggen daar als zk ze niet tegen houdt
Hoe wil je je dan genoemd worden?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef Klapskaats het volgende:
Als mijn vriendin mij boeffie zou noemen, dan ging ik slaan.
Heb dan ook geen vriendin, dat scheelt weer voor haar ...
Als ze niks kan vinden is ze nog in staat om biks en luzerne bij de koeien te jatten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Lot buiten aan het scharrelen naar eten?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze niks kan vinden is ze nog in staat om biks en luzerne bij de koeien te jatten.![]()
![]()
editquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
"Patrick, gooi die spuitbus de gang maar in hoor, spuit ik je wel even onder als het zo ver is oke?"
"Is goed Colinda, wil je wel oppassen dat je het niet in mijn ogen spuit?"
......![]()
Culinair.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gast vast een slagroom soesje van col der puddinbroodje maken
waar ging die discussie over? heb het gemistquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Godver, discussie nu al over? Ik ga weer mailen...![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Lot haalde een zakje met iets bij een kraampje weg.![]()
![]()
Nog even en Naomi zit naast LaurA en Lot zakt dan onder uitquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Lot aan het eten in bed en Laura maakt armbandjes?
[ afbeelding ]----------------------------
Ben aan het uploadenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waar ging die discussie over? heb het gemist----------------------------
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Is dat vliegtuig vanmiddag echt overgekomen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zure Zult.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waar ging die discussie over? heb het gemist“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Lot aan het eten in bed en Laura maakt armbandjes?
[ afbeelding ]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Haha...... ik zie haar er voor aanquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ze niks kan vinden is ze nog in staat om biks en luzerne bij de koeien te jatten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mag lije dat ze zak motte ballen aan het leeg vreten is ipv pepermuntballenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Lot haalde een zakje met iets bij een kraampje weg.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik wist het.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Lot haalde een zakje met iets bij een kraampje weg.
Vaag jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Godver, discussie nu al over? Ik ga weer mailen...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Het is steeds zoeken waar je nog wat kunt horen van de discussie
Heeft ze al gedaan, samen met Billy, maar dan om te rokenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha...... ik zie haar er voor aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Mag lije dat ze zak motte ballen aan het leeg vreten is ipv pepermuntballen![]()
![]()
![]()
Lassie!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe wil je je dan genoemd worden?![]()
Vandaag 5 keer kort de streams aangezwengeld (kort als gestopt na bekijken stream nr 1) en 3 x raden.. 5 x: een vretend varken... pfff Lama,,,,,![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Over de prijsverhoging van de kaarten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waar ging die discussie over? heb het gemist![]()
Nog een dief ook dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Ransjih het volgende:
chocolade is lekker maar deze is werelds, van een standhouder dus
Benieuwd of ze die morgen afrekend
Wat zei Lot vanmiddag ook weer "Hier word nooit iets gestolen!!"quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Ransjih het volgende:
chocolade is lekker maar deze is werelds, van een standhouder dus
![]()
![]()
Laura zegt: Zie mij nou zitten. Het is ongekend. Ik ga nog even wat armbandjes maken.
Reactie Lot: Ik pak nog een stukje......(chocolade dus). Ja is goed schat----------------------------
Ik ben benieuwd of er een filmpje komt van het proletarisch winkelen van Lot net buiten.
Ik vergat een cap te maken.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Lot haalde een zakje met iets bij een kraampje weg.Ik hoop dat de standhouder kijkt en er beelden van heeft, ff aangifte doen en morgen Lotquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef AnneLo het volgende:
Lot haalde een zakje met iets bij een kraampje weg.
dit ff meedelen![]()
![]()
Het lef ook, wetende dat je gefilmd wordt en dat morgen al die mensen weer komen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben benieuwd of er een filmpje komt van het proletarisch winkelen van Lot net buiten.
Ik vergat een cap te maken.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als die nog een jaar blijft kan ze zo door naar obessequote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Naomi zegt het nu hardop: Mevrouw zit in bed en d'r vriendin zit te knutselen.
Lot: Ja ik ben gewoon kapot![]()
![]()
![]()
Ja Laura is niet ziek of zo----------------------------
Naomi vroeg of ze de chocolade gekocht had, maar Lotte was er oost-indisch doof onder en zweeg in alle talen....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik wist het het .![]()
![]()
ik zie het ... wat wordt er veel weggedraaid elke keerquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Over de prijsverhoging van de kaarten.![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze de etenswaren daar hebben laten liggen. Ze weten toch onderhand wel dat daar niks veilig is tussen dat uitschot.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Scherzo het volgende:
Naomi vroeg of ze de chocolade gekocht had, maar Lotte was er oost-indisch doof onder en zweeg in alle talen....![]()
Ik weet niet wat voor kraampje het was, misschien ook wel hun eigen kraampje. Geen idee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat de standhouder kijkt en er beelden van heeft, ff aangifte doen en morgen Lot
dit ff meedelen![]()
zij heeft maar 1 ding geleerd.... alles is voor lotte..... blame the parentsquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het lef ook, wetende dat je gefilmd wordt en dat morgen al die mensen weer komen.![]()
Dat Lot ging jatten.Ik wist het.quote:
Duidelijk verhaal dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Scherzo het volgende:
Naomi vroeg of ze de chocolade gekocht had, maar Lotte was er oost-indisch doof onder en zweeg in alle talen....
Wel netjes dat Naomi dit soort dingen aankaart trouwens, mag ze blijven doen.![]()
![]()
Verslaaft aan eten he.
Net. Een junk alles om te kunnen vreten.
Frustratie vreter vliegtuig geweest en nu gaat ze zich volproppen.
Die gaat nog 3x naar buiten dalijkI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik heb het wel opgenomen. Het is dat kraampje met dat veelkleurige kleed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kraampje het was, misschien ook wel hun eigen kraampje. Geen idee.----------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |