NO, FUCK FRIENDS YOU DUMB BROAD.quote:
Ja dank je...ahum...ik geef t op.quote:
Ik denk dat heel veel mensen wel eens in de friendzone gezeten hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel kloppen wat de experts hier zeggen.
ik ken je niet, dus ik kan geen uitspraken doen over hoe je in het echt bent en hoe je uitstraling enzo is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel kloppen wat de experts hier zeggen.
De andere kantquote:
Ik heb je fetlife profiel gevonden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hmmm, hoe kom je aan die foto van mij?
Die Fas weer he?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je fetlife profiel gevonden.
Waarom eindigde die dan zo vroeg? Ze heeft niet gezegd dat er geen interesse is dus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.
Tuurlijk.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik vind het wel een beetje vies dat je into golden showers bent.
Dat yats erg open is kan ook tegen hem werken. Dan blijft er niets mysterieus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ken je niet, dus ik kan geen uitspraken doen over hoe je in het echt bent en hoe je uitstraling enzo is.
maar hier kom je op me over als iemand die geen leiding durf te nemen, niet zo zelfzeker, te aardig en te lief en te volgzaam is, en je wacht te lang. eerder initiatief nemen.
je ondertitel vind ik ook sprekend wat dat betreft. knuffelmonster lijkt me niet iets waar vrouwen nat van worden, wel willen ze tegen je zagen over de eikels die ze tegen zijn gekomen.
als je zoiets in het echt ook uitstraalt, tja.
nogmaals, bedoel het opbouwend ipv negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |