quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die titel mag inmiddels wel veranderd worden.
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien is het niet al te best gegaan?
Geen vervolgdate meer dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die titel mag inmiddels wel veranderd worden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel?
Jammer man. Waar ging het 'mis'?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.
Friendzone.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man. Waar ging het 'mis'?
Wellicht wel,geen idee.Ik zie t verder wel.Of niet,dat kan natuurlijk ook.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht wel,geen idee.Ik zie t verder wel.Of niet,dat kan natuurlijk ook.
Smooth like artquote:
niet lullig bedoeld maar dat zag je al van mijlenver aankomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.quote:
Nou ja, ik weet natuurlijk niet of het écht zo is, maar die kant ging het gewoon op. En dan dit, sjaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.
Oh ik heb wel eens een relatie uit de friendzone zien komen hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.
Dat is wel supervroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel kloppen wat de experts hier zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef perro. het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar dat zag je al van mijlenver aankomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |