Precies, lekker recalcitrant blijven doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hier nooit over hoeven liegen.
Maar ik ga de zwaktes van mijn moeder niet in stand houden.
"En hoe was ie? Net zo lekker als die Hongaarse?"quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, lekker recalcitrant blijven doen.
Yatsquote:
Pubers gedragen zich zo. Heb jij vast ook gedaan toen je nog een jonge Roy was.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, lekker recalcitrant blijven doen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zag een leuk kattenplaatje. Dacht "Oh, even doorsturen naar Y" En een halve seconde later realiseerde ik dat ik single was.
Dus deel ik hem maar met jullie. Is liev
[ afbeelding ]
Ik was niet zo heel moeilijk. Behalve dat ik mijn school verneukte, teveel zoop, met de verkeerde gasten om ging en eigenlijk nergens een fuck om gaf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pubers gedragen zich zo. Heb jij vast ook gedaan toen je nog een jonge Roy was.
Meh.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zag een leuk kattenplaatje. Dacht "Oh, even doorsturen naar Y" En een halve seconde later realiseerde ik dat ik single was.
[ afbeelding ]
Ok, ik geloof je. Hier ook, op soms een grote bek na. Emo puber.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet zo heel moeilijk. Behalve dat ik mijn school verneukte, teveel zoop, met de verkeerde gasten om ging en eigenlijk nergens een fuck om gaf.
Maar ik was wel een vriendelijke jongeman.
Wat een leukerd!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Zou mee kroelen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho hoquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou mee kroelen.
En daarna mijn handen openhalen. En niet meer kunnen ademen.
#smoothlikeyatsquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel?
Is al geweest...quote:
Je moet op dat soort vragen ook nooit een direct antwoord geven, gewoon een beetje om de hete brij (quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma doet passief agressief omdat ik haar goulashsoep niet zo lekker vond als die in Hongarije.
Ik ben een ondankbaar kutjong ofzo.
Ik ben ook eens een keer thuis hoor
Aan je reactie te zien is het niet al te best gegaan?quote:
Wow.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel?
Die titel mag inmiddels wel veranderd worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die titel mag inmiddels wel veranderd worden.
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien is het niet al te best gegaan?
Geen vervolgdate meer dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die titel mag inmiddels wel veranderd worden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel?
Jammer man. Waar ging het 'mis'?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het was weer gezellig,maar dat ik nu al weer op weg naar huis ben zegt genoeg helaas.
Friendzone.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man. Waar ging het 'mis'?
Wellicht wel,geen idee.Ik zie t verder wel.Of niet,dat kan natuurlijk ook.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht wel,geen idee.Ik zie t verder wel.Of niet,dat kan natuurlijk ook.
Smooth like artquote:
niet lullig bedoeld maar dat zag je al van mijlenver aankomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.quote:
Nou ja, ik weet natuurlijk niet of het écht zo is, maar die kant ging het gewoon op. En dan dit, sjaquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.
Oh ik heb wel eens een relatie uit de friendzone zien komen hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Black Hole dus. Once in, you never escape.
Dat is wel supervroeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel kloppen wat de experts hier zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef perro. het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar dat zag je al van mijlenver aankomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |