Nog wel meer vrouwen met jou denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benedict
Ik wil zijn Cumberbitch wel zijn
Ik heb geen flauw idee wie het isquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog wel meer vrouwen met jou denk ik
Ik wacht op 't nieuwe seizoen Sherlock..
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie het is.
Die vent is zo lelijk.quote:
Geweldige serie is hetquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma doet passief agressief omdat ik haar goulashsoep niet zo lekker vond als die in Hongarije.
Ik ben een ondankbaar kutjong ofzo.
Ik ben ook eens een keer thuis hoor
Moedersquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ma doet passief agressief omdat ik haar goulashsoep niet zo lekker vond als die in Hongarije.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat geloof ik, ik vind hem alleen niet lekker of zoquote:
Je moet ook gewoon zeggen dat haar soep de beste ter wereld is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:
Dingen die ik hier en daar heb liggen aan de kant pleuren. Opladen en telefoon die bezig zijn? Uit het stopcontact, want het stopcontact is van haar. Sleutels? Mijn kant opgepleurd, ga zo maar door.quote:
Het is dezelfde soep die alle andere huismoeders maken met honigpakjesquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon zeggen dat haar soep de beste ter wereld is.
In sherlock vind ik hem ook niet zo aantrekkelijk, maar soms... bohhquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vent is zo lelijk.
Snap niet wat vrouwen in hem zien.
Nou en. Gewoon zeggen dat haar soep de beste is, doe niet zo moeilijk. Klein leugentje, mama blij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dezelfde soep die alle andere huismoeders maken met honigpakjes
Zo moet je ook met je vriendin omgaan later.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou en. Gewoon zeggen dat haar soep de beste is, doe niet zo moeilijk. Klein leugentje, mama blij.
Proest.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo moet je ook met je vriendin omgaan later.
"Nee hoor, schat, dat was de beste seks die ik ooit had"
Dat is gewoon dom.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hier nooit over hoeven liegen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |