Goede voorspellingquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef theguyver het volgende:
Nederland komt de voetbal poule goed door en eindigt in de halve finale.
Hoop doet leven. Die shitzooi niet.quote:Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De kaarten heb ik nog niet gelegd.. Maar zo uit de losse pols denk ik dat verschillende treitertrends zich gewoon zullen doorzetten. We worden nog meer uitgemolken. De terreur vanuit de EU wordt nog erger. De tegenstellingen tussen arm en rijk nemen toe en worden echt schrijnend. De landelijke regeringen blijkt nog onkundiger te zijn dat ze al is gebleken en nog hypocrieter en nog meer een marionet van het bedrijfsleven en de EU om het volk wat af te leiden en te verlakken.
Mensen vluchten in nog meer extreem gedachtegoed. Hetzij verradicaliseerde moslims, hetzij neo-nazi's. Criminaliteit neemt extreme vormen aan en er wordt gedaan alsof er niet tegen opgetreden kan worden, dan alleen door verregaande schending van de privacy, wat een onderdrukkingsmechanisme blijkt te zijn ipv een middel om onze veiligheid te waarborgen. Verschillende groepen zullen in opstand komen, religieuze, maar ook politieke actiegroepen en de vakbeweging. Echter, zowel het volk - dat graag naar de buurman wijst - en deze groepen zijn zelf teveel versplinterd om een vuist te kunnen maken en dat is precies de bedoeling van de vadsige bovenlaag van onze samenleving.
Tegen het einde van het jaar zal blijken dat het enige effectieve middel tegen de EU en misdadige multinationals en andere corruptelingen zijzelf zijn. Hun decadentie zal hun ondergang moeten worden, net als bij de Romeinen indertijd.
Hmm.. Het is wel een beetje dystopisch. Hoop dat het meevalt, toch wel..
Tja, zolang iedereen als een domme kikker in het warme bad blijft zitten ...quote:Op zondag 7 december 2014 10:10 schreef Konijntjuh het volgende:
Met het natte vingerwerk
In mei/juni krijgen we te maken met veel mislukte oogsten, hierdoor zullen de wereldwijde prijzen van rijst/koffiebonen/graan/mais/tabak onder andere met een flinke marge gaan stijgen volgend jaar.
En door dit gevolg zal er volgend jaar augustus/september er een grotere recessie/economische crisis wereldwijd verschijnen.
Ook denk ik dat er volgend jaar er een aantal drastische maatregelen zullen worden getroffen die westerse bevolkingen zullen treffen in hun privacy en in de individualiteit als mens zijnde.
Geen bijzondere natuurrampen, geen WW3, alleen een heel sober jaar dat welvaart en het opgeven van bepaalde vrijheden kost.
deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten datquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:
Nou daar gaat ie dan 2015 voorspellingen.
De euro word veel meer waard dan de dollar en daardoor word de euro nu gebruikt voor olie.
IS word bijna van de kaart geveegd al is het niet zonder slag of stoot veel onrust blijft in het midden Oosten, Pas aan het eind van het jaar word het weer wat rustiger in het gebied
Iedereen zit op het Randje van hun stoel WW3 lijkt er aan te komen door een gebeurtenis midden juni.
Burgeroorlog in de oekraine loopt ten einde, een wapenstilstand en door de vele sancties en vredes besprekingen word een gedeelte van oekraine alsnog verbonden aan Rusland denk 50% van Pro Russisch gebied.
Zelfs Poetin gaat akkoord en vele sancties worden opgeheven.
Ebola word uitgeroeid maar heeft alsnog tussen de 10 en 15.000 slachtoffers gemaakt, er komt geen vaccin.
Weer geen elf steden tocht eind de winter valt reuze mee, er valt amper sneeuw.
De zomer word erg warm in verhouding met 2014 maar geen spectaculaire records worden verbroken.
Feyenoord word landskampioen, PEC zwolle 2e Ajax alsnog 3e en PSV 4e
(ben zelf voor twente die hun eigen record met gelijke spelen verpletteren)
Max verstappen doet het veel beter dan zijn pa in de F1 en word 5e in eind klassement
De volgende films harken 1 miljard binnen ondanks dat ze vroegtijdig uitlekken.
The Avengers: Age of Ultron
Star Wars: The Force Awakens
Technologie
- Nieuwe batterij ontwikkeld
- Hoverboard
- 4d projectie
Stand console wars 1. PS3 2. WII-U 3. xbox one
Telefoons/tablets 1. huawei 2. Samsung 3. apple
Overlijden
Tom Cruise, actie scene gaat mis
Miley Cyrus neergeschoten / gestoken door fan
Berlusconi dood geneukt door hoertje
komt later nog wat bij.
ik zit continu op BNW, maar ik ben geen illuminatieid.quote:Op donderdag 25 december 2014 21:26 schreef apfelstrudel het volgende:
[..]
deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten dat
Bam, ebolaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:51 schreef P8 het volgende:
Mijn voorspellingen die op helemaal niets gebaseerd zijn:
Wanneer een nieuwe maan haar intrede doet, zal een kopstuk van haar voetstuk gezet worden.
Een zwarte lucht zal velen verstikken.
Een vrucht zal sterven.
Een overstroomd riool zal ergens op aarde veel overlast veroorzaken.
En niet te vergeten zal Willem Alexander betrapt worden op het roken van een sigaar. Wereldnieuws!
Hmmm, deze post heeft me getriggert en ben daar eens een beetje ingedoken. Dit zou best wel eens kunnen kloppen.... BNW / Regeringen bereiden zich voor op asteroide impact op 25-09-2015?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik mis nog iets in de voorspellingen voor 2015..........
de doomsday voorspellingen (al voorspellen sommigen dat die niet komen)
Nee ze zijn niet van mijzelf (ik ben nogal een slechte voorspeller)
Astroide die inslaat op aarde in sept 2015
Dit is maar 1 van de vele filmpjes op YT over dit fenomeen
quote:Op donderdag 25 december 2014 21:26 schreef apfelstrudel het volgende:
deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten dat
Als ik het YouTroep filmpje moet geloven, zijn ze toch mooi een dag te laatquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:06 schreef Its_Muppet het volgende:
Hmmm, deze post heeft me getriggert en ben daar eens een beetje ingedoken. Dit zou best wel eens kunnen kloppen.... TRU / Regeringen bereiden zich voor op asteroide impact op 25-09-2015?
De datums wijken inderdaad nogal af per filmpje wat erover is, ik houd het dus op ergens in sept.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:59 schreef R0N1N het volgende:
Als ik het YouTroep filmpje moet geloven, zijn ze toch mooi een dag te laat
(24 .vs. 25 sept.) - knap lullig.
Ik kwam in de gauwigheid zelfs datums tegen als sept-2016 en 2017.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:12 schreef Dance99Vv het volgende:
De datums wijken inderdaad nogal af per filmpje wat erover is, ik houd het dus op ergens in sept.
rondom de 4de bloodmoon.
Maar he aliens ,dominee's en nasa officials zelf hebben dit laten doorschemeren.
quote:I personally came to this date of September 24, 2015, as the start of the “days of darkness” using only the Bible. <snip> I am not the only person whom the Lord has been leading to the Day of Atonement in 2015 – there are many others as well.
Please read my book or listen to me reading the book on the video links below. Please share this information with everyone you know because the time is very short now and millions of souls are in the valley of decision and eternity is at stake. God Bless you!
The Rapture Puzzle: Putting the Scriptural Pieces together – Day of Atonement 2015 (September 23/24, 2015) Judgment Day”
http://beforeitsnews.com/(...)-warned-2465860.html [YouTroepjes zat op die pagina]
Ik ben er wel achter gekomen dat er wel het e.e.a. ge-edit is in het 2e filmpje. Maar goed, ik wilde het topic niet kapen, vandaar de link naar BNW.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De datums wijken inderdaad nogal af per filmpje wat erover is, ik houd het dus op ergens in sept.
rondom de 4de bloodmoon.
Maar he aliens ,dominee's en nasa officials zelf hebben dit laten doorschemeren.
En daar kreeg het geen kans en kwam retour TRU, terwijl er zoveel leuks omheen te verzinnen is qua consperecyquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Ik ben er wel achter gekomen dat er wel het e.e.a. ge-edit is in het 2e filmpje. Maar goed, ik wilde het topic niet kapen, vandaar de link naar BNW.
Niemand hier die je tegenhoud.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:22 schreef Dance99Vv het volgende:
En daar kreeg het geen kans en kwam retour TRU, terwijl er zoveel leuks omheen te verzinnen is qua consperecy
ik hoop het, maar dat vraag ik me echt af, heb soms het idee dat mensen steeds verder inslapen en een gepresenteerd bewustzijnsbeeld vertonen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
Meer en meer mensen worden bewust en wakker
Het bewust worden van meer mensen gaat vanzelf. Sinds 2012 is er een nieuw tijdperk aangebroken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 02:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik hoop het, maar dat vraag ik me echt af, heb soms het idee dat mensen steeds verder inslapen en een gepresenteerd bewustzijnsbeeld vertonen.
Is ook eigenlijk weinig nieuws onder de zon..quote:Op zondag 25 januari 2015 19:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik mis nog iets in de voorspellingen voor 2015..........
de doomsday voorspellingen (al voorspellen sommigen dat die niet komen)
Nee ze zijn niet van mijzelf (ik ben nogal een slechte voorspeller)
Astroide die inslaat op aarde in sept 2015
Dit is maar 1 van de vele filmpjes op YT over dit fenomeen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:26 schreef Izzy73 het volgende:
Het bewust worden van meer mensen gaat vanzelf. Sinds 2012 is er een nieuw tijdperk aangebroken.
We zijn overgegaan naar het Bronzen tijdperk. Dat was de grote gebeurtenis in 2012.
Dit heeft grote invloed op het bewustzijn van mensen op aarde.
Nee, jij hebt het over de bronstijd dat is iets heel anders. Je bent duidelijk niet wakker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Slaapverwekkende nonsense, daar wordt niemand wakker van.
Het bronzen tijdperk liep overigens van 3300 BCE tot 800 BCE ... je bent dus zo'n 5300 jaar te laat met het melden ...
Nope, Ronin is klaarwakker, lees maar: http://nl.metapedia.org/wiki/Bronzen_Tijdperkquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het over de bronstijd dat is iets heel anders. Je bent duidelijk niet wakker.
Voor jouw geld dus hetzelfde, ook jij hebt het over de bronstijd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, Ronin is klaarwakker, lees maar: http://nl.metapedia.org/wiki/Bronzen_Tijdperk
Bronzen Tijdperk helemaal met hoofdletters schrijven maar geldt als geldquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Voor jouw geld dus hetzelfde, ook jij hebt het over de bronstijd.
Quote uit je linkje: Het Bronzen Tijdperk of de bronstijd is een periode die ruwweg duurt van 3300 voor Christus tot 800 voor Christus
Boeiendquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bronzen Tijdperk helemaal met hoofdletters schrijven maar geldt als geld
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
Nee, jij hebt het over de bronstijd dat is iets heel anders. Je bent duidelijk niet wakker.
Welterusten.quote:Het Bronzen Tijdperk of de bronstijd is een periode die ruwweg duurt van 3300 voor Christus tot 800 voor Christus.
http://nl.metapedia.org/wiki/Bronzen_Tijdperk
Heb je nou echt niet in de gaten dat daar DUIDELIJK staat dat Bronzen Tijdperk en bronstijd één en het zelfde 'ding' zijn...quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
Quote uit je linkje: Het Bronzen Tijdperk of de bronstijd is een periode die ruwweg duurt van 3300 voor Christus tot 800 voor Christus
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nou spreek je jezelf tegen.. Hoe komt dat? Ziit je soms zelf in je bronsttijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
Welterusten.
edit:
Aah, Lavenderr was me voor ... & dan nog de betweter uithangen ...
[..]
Heb je nou echt niet in de gaten dat daar DUIDELIJK staat dat Bronzen Tijdperk en bronstijd één en het zelfde 'ding' zijn...![]()
Voor iedereen die denkt dat ze het beter weten,quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Nou spreek je jezelf tegen.. Hoe komt dat? Ziit je soms zelf in je bronsttijd?
Oh, je hebt over iets heel anders... Je dan moet je duidelijker zeggen dat je het over de tijdrekening van de Maya's hebt.. In de door mij aangehaalde posts spreek je jezelf zeker wel tegen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Voor iedereen die denkt dat ze het beter weten,
de Bronzen Tijd (Bronstijd) waar jullie naar verwijzen gaat over bronzen voorwerpen.
Ik heb het over het Grootjaar (de Mayakalender, 2012)
Brons staat gelijk aan herfst (3e dimensie van tijd), (Goud, Zilver, Brons, Metaal)
Ga dit maar eens lezen, kan je nog wat van leren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_calendar
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_phenomenon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou spreek je jezelf tegen.. Hoe komt dat? Ziit je soms zelf in je bronsttijd?
quote:In 2011 ontdekte ik dat de piramidebouwers ons nog iets extra’s hadden nagelaten. Er ligt namelijk een onzichtbare cirkel op het Gizeh-plateau. En die cirkel geeft weer hoe laat het is in de derde tijdsdimensie. De eerste tijdsdimensie is de dagelijkse tijd, waarin het iedere ochtend licht wordt en iedere avond duister. De tweede tijdsdimensie is de jaarlijkse tijd, waarin het ieder voorjaar lichter licht wordt en ieder najaar duisterder. De derde tijdsdimensie werd door Plato uit het oude Griekenland het Grote Jaar genoemd. Het meest duistere deel van dat Grote Jaar wordt het IJzeren Tijdperk genoemd, en meest lichte deel het Gouden Tijdperk. Daartussen zitten dan nog het Bronzen Tijdperk en het Zilveren Tijdperk.
Die onzichtbare cirkel op het Gizeh-plateau heb ik ‘de Klok van Gizeh’ genoemd. Die klok laat ons zien dat we in 2012 eindelijk uit het IJzeren Tijdperk zijn gekomen, en dat we ons nu in het Bronzen Tijdperk bevinden.
http://boinnk.nl/blog/87013/de-klok-van-gizeh/
Nou ja, adv de geschiedenis kunnen we mss. een uitspraak over de toekomst doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Dacht dat het hier over voorspellingen 2015 ging, lijkt meer een geschiedenis topic aan het worden
Ik vind het best om new age te betrekken bij het voorspellingstopic, maar het was totaal niet duidelijk waar je op doelde.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Izzy73 het volgende:
Laat maar zitten, ik dacht dat ik op het TRU forum zat.
Het is geen verzinsel, het is wetenschap. Net zoals de dag en het jaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, je hebt over iets heel anders... Je dan moet je duidelijker zeggen dat je het over de tijdrekening van de Maya's hebt.. In de door mij aangehaalde posts spreek je jezelf zeker wel tegen.
Maar goed, we zouden in die zin idd de bronstijd ingaan. Dat denkbeeld van de cyclus van een ijzeren, bronzen en gouden tijdperk, komt dat ook bij de Maya's vandaan, eigenlijk? Elders wordt er nl. het monument bij Stonehenge bijgehaald. Hoewel er een connectie kan zijn als deze met hetzelfde doel werd gebouwd, is het me niet duidelijk wie de drie tijdperken heeft bedacht..
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:
Voor iedereen die denkt dat ze het beter weten,
de Bronzen Tijd (Bronstijd) waar jullie naar verwijzen gaat over bronzen voorwerpen.
Ik heb het over het Grootjaar (de Mayakalender, 2012)
Brons staat gelijk aan herfst (3e dimensie van tijd), (Goud, Zilver, Brons, Metaal)
Ga dit maar eens lezen, kan je nog wat van leren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_calendar
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_phenomenon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je geen idee hebt waarover het gaat is het misschien verstandiger om niets te zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja joh, gooi de boel lekker op één hoop en grabbel er een verhaal van bij elkaar![]()
Die Maya kalender heet: "De Lange telling", lieve schat, geen "groot jaar"
Die term "het grote jaar" komt heel ergens anders vandaan.
Nee echt, had er nog nooit van gehoord. Zou er iets gebeuren dan in 2012 met de Maya's?![]()
Dat de as van de aarde zelf een slingerbeweging maakt neem ik graag aan, hoor.. Of die kennis vroeger al bekend was, zou ik niet durven beweren of ontkennen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is geen verzinsel, het is wetenschap. Net zoals de dag en het jaar.
De zon komt op en gaat weer onder. Gedurende het jaar wordt het warmer en kouder.
En gaat de zon ook van laag naar hoger. Het is een 3e dimensie van die tijd.
De aarde draait om zijn as maar daar zit een afwijking in net als in een bromtol.
De Noordpool maakt een cirkel en wijst om de duizenden jaren naar een andere ster.
Het is wetenschap gebaseerd op Astronomie. Geen fabeltje.
De Maya's en andere volken hadden deze kennis al.
Dat ze die kennis hadden blijkt uit oude geschriften en de bouwwerken die ze hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat de as van de aarde zelf een slingerbeweging maakt neem ik graag aan, hoor.. Of die kennis vroeger al bekend was, zou ik niet durven beweren of ontkennen.
Dat is waar, maar zelfs hier is (bijna) iedereen de 1001 "2012 / Maya kalender" verhaaltjes al 4 jaar zat. Om dan nu weer met iets "nieuws" te komen, tja... hallo, het is 2015 ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Izzy73 het volgende:
Laat maar zitten, ik dacht dat ik op het TRU forum zat.
Als je dit, en dan ook de rest van het stuk op die site leest, lijkt het er op alsof het eind 2014 is geschreven. Het leest weg alsof gebeurtenissen van eind 2014 in een voorspelling voor 2015 geplakt zijn en daardoor opmerkelijk accuraat lijken en dat de schrijver wil doen geloven dat hij zich hooguit een paar maanden heeft vergist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Het Midden Oosten
Het lijkt wel alsof hier een duistere wolk over hangt.
De afgelopen dagen heb ik mij regelmatig op het Midden Oosten geconcentreerd maar de beelden die naar voren kwamen kunnen niet van deze tijd zijn.
Vandaar dat ik deze visioenen maar “los” opschrijf denkende dat deze meer het verleden als de toekomst betreffen, waarom weet ik niet.
De naam van een oude Egyptische godheid wordt gebruikt om dood en verderf te zaaien.
Het christendom wordt bestreden zoals in de Middeleeuwen door onze Islamitische broeders.
André Molenaar
anno Mundi
http://annomundi.weebly.com/voorspellingen-2015.html
Dat zijn allemaal spookverhalen die de (alternatieve) media ervan heeft gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zelfs hier is (bijna) iedereen de 1001 "2012 / Maya kalender" verhaaltjes al 4 jaar zat. Om dan nu weer met iets "nieuws" te komen, tja... hallo, het is 2015 ...
Er is niks gebeurd. Geen planeet, geen impact, geen 5de dimensie, geen alien invasion, geen bewustzijnsverandering en we zijn zeker niet vredelievender of spiritueler geworden.
... en als je met termen gaat strooien, vertel er dan even bij wat je bedoeld en waar je over praat.
Ook op TRU is dat wel zo fijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Als je geen idee hebt waarover het gaat is het misschien verstandiger om niets te zeggen.
Je probeert mij belachelijk te maken, maar eigenlijk is het net andersom. (je snapt er niets van)
Haha, ik ben wakker hoor, jij duidelijk nog niet. Dus wat dat betreft ben jij degene die nog droomt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Droom maar fijn verder.
Drogredenen gaan je echter niet helpen om je 'gelijk' te krijgen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:16 schreef Izzy73 het volgende:
Haha, ik ben wakker hoor, jij duidelijk nog niet. Dus wat dat betreft ben jij degene die nog droomt.
Je bewustzijn zit nog in het ijzeren tijdperk (de dark ages) of wel de Nacht.
Ik ben wakker en voor mij is de ochtend begonnen, het Bronzen tijdperk. Truste
Dat vind ik wel een goeie!quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Ik val half in slaap door dat slappe gezwets met drogreden na drogreden, dat heb je goed gezien.
Sowieso zwaar off-topic (sorry Dance), dus het is wel weer mooi geweest.
Open er een topic over.
Dat is de conclusie die sommigen eraan hangen..quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat ze die kennis hadden blijkt uit oude geschriften en de bouwwerken die ze hebben gemaakt.
Zoals Stonehenge, Piramide's e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |