Hmmm, ik zie nu dat het 2e filmpje, waarin halverwege Michio Kaku uitspraken doet volledig uit zijn verband getrokken is. Zijn uitspraken gaan inderdaad over het object waar jij over spreekt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb hier al meerdere filmpjes over gezien ja.
Meer sensatie dan werkelijkheid.
Enige dat ik weet is dat er pas rond de jaren 2020/2030 een object richting de aarde komt.
Wat zelfs een paar keer is opgebracht door Neil Degrasse Tyson tijdens lezingen.
Dus, 2029 komt Apophis voor het eerst langs, en in 2036 komt hij een tweede keer langs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:46 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie nu dat het 2e filmpje, waarin halverwege Michio Kaku uitspraken doet volledig uit zijn verband getrokken is. Zijn uitspraken gaan inderdaad over het object waar jij over spreekt.
'het' = Apophisquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
Dus, 2029 komt 'het' voor het eerst langs, en in 2036 komt hij een tweede keer langs.
Die tweede keer is wel een kritiek gevalletje na wat ik gehoord heb.
'Ontkenners' ???quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Dance99Vv het volgende:
Het punt wat ik bij de ontkenners wil duidelijk maken is dat er al geregelt her en der een impact is ,de meest bekende was in rusland, maar er zijn er meer. daarnaast wordt gesproken dat het een object is wat van achter de zon zou komen, iets waar we nauwelijks zicht hebben. Er is tevens een filmpje over porto rico (de waarschijnlijke inslag locatie) dat er veel resceu pakketten zijn afgeleverd.
Wat ook door nasa erkent wordt i dat het lastig zoniet bijna onmogelijk is om asteroides waar te nemen. Ieder jaar komen verschillende wolken voorbij in sept en dec.
Dat is nou precies waar ik mij ook aan hekel, ook als je de comments leest, jezus is de enige die u kan redden blabla..quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:32 schreef R0N1N het volgende:
Wat ik er in de gauwigheid van heb gelezen zou het gaan om een 'wolk' (verzameling asteroiden) die langskomt. Volgens een 'onderzoeker' zou er een verband zijn met de ijstijden e.d. een specifieke wolk dus, die ééns in de tig jaar ellende komt brengen. Die zou in 1993 wederkeren. + of - 24 jaar.
er heeft dus ooit een keer iemand voorspeld dat er misschien een asteroiden-wolk langskomt waarvan er misschien een de Aarde kan raken wat misschien een catastrofe teweegbrengt.
tja...
Wat ik ook lees is dat het weer lekker wordt aangedikt met religieus geleuter over jezus is coming, rapture en god weet wat nog meer voor onzin.
Yeah, zelfs allerlei soorten gelovigen: Godenzonen, Aluhoedjes, wanna believers, koppensnellers ...quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
Dat is nou precies waar ik mij ook aan hekel, ook als je de comments leest, jezus is de enige die u kan redden blabla..
Laatste tijd gebruiken veel gelovigen youtube als 'zie je wel!' medium.
Ja en ze doen allemaal aan het voorspellen van de toekomstquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yeah, zelfs allerlei soorten gelovigen: Godenzonen, Aluhoedjes, wanna believers, koppensnellers ...
Het is een bonte verzameling op YT
... en nooit met een happy endquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja en ze doen allemaal aan het voorspellen van de toekomst
Wel edgar cayce zei ooit eens dat de toekomst niet vast staat en veranderd kan worden(in een happy end)quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... en nooit met een happy end![]()
Althans, wel voor: the chosen few, uiteraard
Maybe.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Wel edgar cayce zei ooit eens dat de toekomst niet vast staat en veranderd kan worden(in een happy end)
Als er één ding maar voren komt in de kwantummechanica is het wel toeval en waarschijnlijkheid in plaats van zekerheid en determinisme.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Maurice76 het volgende:
Ik denk namelijk dat de zaken die beschreven worden door de quantum mechanica een emergent verschijnsel zijn van een onderliggend systeem, we zien alleen niets van dat onderliggende systeem. Een beetje hetzelfde zoals "het weer" een emergent verschijnsel is van lokale temperatuur veranderingen in de atmosfeer.
Dat onderliggende systeem zou je kunnen zien als een zee van schakelingen. Gooi je er eentje om, dan beinvloed dat zijn buren, die daarop hun buren weer beinvloeden, etc. De optelsom daarvan is wat wij zien als quantummechanica. We missen echter een gedeelte van de informatie, waardoor de quantummechanica over dingen als Schrodingers' kat spreekt.
Er is geen planeet (x) onderweg. Dat wordt al decennia (zo niet langer) gezegd, maar meer dan een leuk sprookje is het niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Izzy73 het volgende:
Zou het misschien te maken hebben met Planet-X (Niburu) die steeds dichterbij schijnt te komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar hoe weet je zo zeker dat er geen Planeet X is?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:31 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er is geen planeet (x) onderweg. Dat wordt al decennia (zo niet langer) gezegd, maar meer dan een leuk sprookje is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |