abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149168024
Fokkers,

Ik wil jullie het volgende voorleggen; In het voorspellingen topic in TRU kwam ik bijgaande post tegen: TRU / Voorspellingen 2015. Ik ben daar iets meer ingedoken en heb, met name door de volgende filmpjes, een beetje unheimlich gevoel bij dat het wel eens zou kunnen kloppen:

~14 min

~9 min

~15 min

Wat vinden of weten jullie hiervan?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_149168478
Die filmpjes raken kant noch wal.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 13:20:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2015 @ 13:21:06 #3
230491 Zith
pls tip
pi_149168506
In het kort: Nee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149168754
Ik heb hier al meerdere filmpjes over gezien ja.
Meer sensatie dan werkelijkheid.
Enige dat ik weet is dat er pas rond de jaren 2020/2030 een object richting de aarde komt.
Wat zelfs een paar keer is opgebracht door Neil Degrasse Tyson tijdens lezingen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149169253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb hier al meerdere filmpjes over gezien ja.
Meer sensatie dan werkelijkheid.
Enige dat ik weet is dat er pas rond de jaren 2020/2030 een object richting de aarde komt.
Wat zelfs een paar keer is opgebracht door Neil Degrasse Tyson tijdens lezingen.
Hmmm, ik zie nu dat het 2e filmpje, waarin halverwege Michio Kaku uitspraken doet volledig uit zijn verband getrokken is. Zijn uitspraken gaan inderdaad over het object waar jij over spreekt.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_149169634
quote:
5s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:46 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]

Hmmm, ik zie nu dat het 2e filmpje, waarin halverwege Michio Kaku uitspraken doet volledig uit zijn verband getrokken is. Zijn uitspraken gaan inderdaad over het object waar jij over spreekt.
Dus, 2029 komt Apophis voor het eerst langs, en in 2036 komt hij een tweede keer langs.
Die tweede keer is wel een kritiek gevalletje na wat ik gehoord heb.

[ Bericht 2% gewijzigd door schommelstoel op 29-01-2015 15:35:18 ]
pi_149170714
Verhuizing naar TRU.
pi_149170745
Het punt wat ik bij de ontkenners wil duidelijk maken is dat er al geregelt her en der een impact is ,de meest bekende was in rusland, maar er zijn er meer. daarnaast wordt gesproken dat het een object is wat van achter de zon zou komen, iets waar we nauwelijks zicht hebben. Er is tevens een filmpje over porto rico (de waarschijnlijke inslag locatie) dat er veel resceu pakketten zijn afgeleverd.
Wat ook door nasa erkent wordt i dat het lastig zoniet bijna onmogelijk is om asteroides waar te nemen. Ieder jaar komen verschillende wolken voorbij in sept en dec.
There is only one religion
pi_149170756
-edit laat maar-
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:32:12 #10
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149172420
Wat ik er in de gauwigheid van heb gelezen zou het gaan om een 'wolk' (verzameling asteroiden) die langskomt. Volgens een 'onderzoeker' zou er een verband zijn met de ijstijden e.d. een specifieke wolk dus, die ééns in de tig jaar ellende komt brengen. Die zou in 1993 wederkeren. + of - 24 jaar.

er heeft dus ooit een keer iemand voorspeld dat er misschien een asteroiden-wolk langskomt waarvan er misschien een de Aarde kan raken wat misschien een catastrofe teweegbrengt.

tja...

Wat ik ook lees is dat het weer lekker wordt aangedikt met religieus geleuter over jezus is coming, rapture en god weet wat nog meer voor onzin.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:33:52 #11
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149172480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
Dus, 2029 komt 'het' voor het eerst langs, en in 2036 komt hij een tweede keer langs.
Die tweede keer is wel een kritiek gevalletje na wat ik gehoord heb.
'het' = Apophis
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:36:41 #12
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149172567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Dance99Vv het volgende:
Het punt wat ik bij de ontkenners wil duidelijk maken is dat er al geregelt her en der een impact is ,de meest bekende was in rusland, maar er zijn er meer. daarnaast wordt gesproken dat het een object is wat van achter de zon zou komen, iets waar we nauwelijks zicht hebben. Er is tevens een filmpje over porto rico (de waarschijnlijke inslag locatie) dat er veel resceu pakketten zijn afgeleverd.
Wat ook door nasa erkent wordt i dat het lastig zoniet bijna onmogelijk is om asteroides waar te nemen. Ieder jaar komen verschillende wolken voorbij in sept en dec.
'Ontkenners' ???

Zijn er mensen die het bestaan van asteroiden ontkennen dan? of de mogelijkheid dat er één de Aarde raakt? (met alle gevolgen van dien)

Iets dat er (nog) niet is valt niet te ontkennen. :P

edit:
Overigens hoeven wij ons niet druk te maken. Als ze op 'ground-zero' denken het met een berg 'rescue-pakketjes' op te kunnen lossen. Met een serieuze dreiging heeft dat namelijk geen zin. Je hebt weinig aan zo'n pakket op de bodem van een inslagkrater namelijk :P

Hoe weten ze dat trouwens? Er is geen object waargenomen, (dus) geen exacte baan te berekenen, (dus) laat staan de eventuele impact locatie.

[ Bericht 16% gewijzigd door R0N1N op 29-01-2015 15:43:24 ]
pi_149172619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:32 schreef R0N1N het volgende:
Wat ik er in de gauwigheid van heb gelezen zou het gaan om een 'wolk' (verzameling asteroiden) die langskomt. Volgens een 'onderzoeker' zou er een verband zijn met de ijstijden e.d. een specifieke wolk dus, die ééns in de tig jaar ellende komt brengen. Die zou in 1993 wederkeren. + of - 24 jaar.

er heeft dus ooit een keer iemand voorspeld dat er misschien een asteroiden-wolk langskomt waarvan er misschien een de Aarde kan raken wat misschien een catastrofe teweegbrengt.

tja...

Wat ik ook lees is dat het weer lekker wordt aangedikt met religieus geleuter over jezus is coming, rapture en god weet wat nog meer voor onzin.
Dat is nou precies waar ik mij ook aan hekel, ook als je de comments leest, jezus is de enige die u kan redden blabla..

Laatste tijd gebruiken veel gelovigen youtube als 'zie je wel!' medium.
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:47:43 #14
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149172916
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
Dat is nou precies waar ik mij ook aan hekel, ook als je de comments leest, jezus is de enige die u kan redden blabla..

Laatste tijd gebruiken veel gelovigen youtube als 'zie je wel!' medium.
Yeah, zelfs allerlei soorten gelovigen: Godenzonen, Aluhoedjes, wanna believers, koppensnellers ...
Het is een bonte verzameling op YT :P
pi_149173050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Yeah, zelfs allerlei soorten gelovigen: Godenzonen, Aluhoedjes, wanna believers, koppensnellers ...
Het is een bonte verzameling op YT :P
Ja en ze doen allemaal aan het voorspellen van de toekomst
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:56:30 #16
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149173199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja en ze doen allemaal aan het voorspellen van de toekomst
... en nooit met een happy end :P
Althans, wel voor: the chosen few, uiteraard ;)
pi_149177529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:56 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... en nooit met een happy end :P
Althans, wel voor: the chosen few, uiteraard ;)
Wel edgar cayce zei ooit eens dat de toekomst niet vast staat en veranderd kan worden(in een happy end)
  donderdag 29 januari 2015 @ 21:51:48 #18
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_149187808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Wel edgar cayce zei ooit eens dat de toekomst niet vast staat en veranderd kan worden(in een happy end)
Maybe.

Op dat gebied heb ik zo mijn eigen ervaringen en dan lijkt het er wel op dat je dat kan ja.

Zodra ik tegenwoordig een 'voorgevoel' krijg zoals die keren dat het ook echt goed mis ging (altijd) is het zo dat ik sinds dat hele gedoe met m'n ex ook daadwerkelijk direct m'n "plan" verander, door thuis te blijven of een omweg te nemen of whatever het tegenovergestelde is. Dan gebeurt er ook niets. Toekomst veranderd? of was het toch wat anders?

Dat veranderen valt eigenlijk nooit vast te stellen.

Overigens al weer zo'n 10 jaar helemaal geen last van gehad en m'n motorongeluk voelde ik niet aankomen :P (...maar dat was ook weer geen "emotioneel trauma" of zo, wat wel altijd ermee te maken heeft op één of andere manier.) Vooralsnog kan ik dat hele gebeuren verder niet verklaren / plaatsen / of wat dan ook & blijft "toeval" een, moeilijk zittende, optie dus... laat ik die ervaringen verder buiten beschouwing.

Op zich valt er weinig op af te dingen als je zegt dat de toekomst constant in beweging is. ;)
pi_149209476
Ik ben juist van mening dat alles allang vast staat. Iets dat ook meteen paranormale ervaringen kan verklaren: mensen die "informatie uit de toekomst" ontvangen, zien als het ware de film zoals die over een tijdje afgespeeld gaat worden.

Ik denk namelijk dat de zaken die beschreven worden door de quantum mechanica een emergent verschijnsel zijn van een onderliggend systeem, we zien alleen niets van dat onderliggende systeem. Een beetje hetzelfde zoals "het weer" een emergent verschijnsel is van lokale temperatuur veranderingen in de atmosfeer.

Dat onderliggende systeem zou je kunnen zien als een zee van schakelingen. Gooi je er eentje om, dan beinvloed dat zijn buren, die daarop hun buren weer beinvloeden, etc. De optelsom daarvan is wat wij zien als quantummechanica. We missen echter een gedeelte van de informatie, waardoor de quantummechanica over dingen als Schrodingers' kat spreekt. :{w
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_149219462
Nee, dat doen ze niet.
-
pi_149221865
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:31 schreef Maurice76 het volgende:
Ik denk namelijk dat de zaken die beschreven worden door de quantum mechanica een emergent verschijnsel zijn van een onderliggend systeem, we zien alleen niets van dat onderliggende systeem. Een beetje hetzelfde zoals "het weer" een emergent verschijnsel is van lokale temperatuur veranderingen in de atmosfeer.

Dat onderliggende systeem zou je kunnen zien als een zee van schakelingen. Gooi je er eentje om, dan beinvloed dat zijn buren, die daarop hun buren weer beinvloeden, etc. De optelsom daarvan is wat wij zien als quantummechanica. We missen echter een gedeelte van de informatie, waardoor de quantummechanica over dingen als Schrodingers' kat spreekt. :{w
Als er één ding maar voren komt in de kwantummechanica is het wel toeval en waarschijnlijkheid in plaats van zekerheid en determinisme.
Daarnaast is er juist in de kwantummechanica tot nu toe weinig sprake van "een zee van schakelingen", juist bij de overschakeling van kwantum naar macro lijken veel kwantum effecten elkaar op te heffen.
Zo kan je je bijvoorbeeld niet op het onzekerheidsprincipe beroepen als je een flitsboete krijgt ;)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_149252050
De aarde wordt er elke dag meerdere keren geraakt door asteroiden :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 1 februari 2015 @ 21:13:50 #23
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149277644
Zou het misschien te maken hebben met Planet-X (Niburu) die steeds dichterbij schijnt te komen. :{
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149278445
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Izzy73 het volgende:
Zou het misschien te maken hebben met Planet-X (Niburu) die steeds dichterbij schijnt te komen. :{
Er is geen planeet (x) onderweg. Dat wordt al decennia (zo niet langer) gezegd, maar meer dan een leuk sprookje is het niet.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 1 februari 2015 @ 23:13:31 #25
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149282789
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:31 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Er is geen planeet (x) onderweg. Dat wordt al decennia (zo niet langer) gezegd, maar meer dan een leuk sprookje is het niet.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar hoe weet je zo zeker dat er geen Planeet X is?
Is trouwens niet echt een sprookje want de verhalen die ik erover gelezen heb zijn niet echt om vrolijk van te worden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')