Nee, nog een keer een SFIVquote:
Heb nergens last vanquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
Helemaal mee eens. Ben ook echt geen liefhebber van Uncharted. Te Indiana Jones voor mij. 't Ziet er wel geil uit allemaal, moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
Je ouders pakken nu je wifi af?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
nee mn laptop is denk ik te sloomquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
op mobiel editen zou sneller moeten kunnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
haha nee een remastered versie van IV
inbel verbindingquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...quote:
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studerenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...
Dit! Bouwen en survivalquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
The forest ziet er wel cool uit moet ik zeggen
Ik zou het toch anders doen, een TV is handiger dan een vita. Je gaat toch niet gamen op die vita als je thuis bent?!?!?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studeren
Er is toch geen regio code?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, Persona 5, exclusief op JP en USA markt
geen uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor publiek zit daar eigenlijk? Gamers of 'journalisten'?
Gratis games en het zijn geen indies niet zeikenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef maniack28 het volgende:
NFS Most Wanted voor Vita
Mirrors Edge voor PS3
Plants vs Zombies voor PS4
Nou nou
Vandaag tm morgen als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, vanaf wanneer dan? PvsZ staat er nog op voor 40.
Ik dacht dat hij zei 12 uur pacific tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
even wachten nog denk ik, uurtje ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
noon daar, dus over 54 minutenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
via mobiel en dan download to ps4quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei 12 uur pacific tijd.
Ook wel kut voor die mensen die daar zijn, die kunnen dus niet gratis downloaden
Want je kan niet even inloggen op je telefoon?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook wel kut voor die mensen die daar zijn, die kunnen dus niet gratis downloaden
Kijk, dit is het antwoord dat ik nodig hebquote:
Tenzij je ouders je mobiel ook hebben meegenomen :pquote:
Wist niet dat dat kon johquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Want je kan niet even inloggen op je telefoon?
kan gewoon geregeld worden met je mobiel hoor. Psn store, en in het winkelwagentje pleuren. Heb je de ps4 op rst mode dan download ie alquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
grappig manquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tenzij je ouders je mobiel ook hebben meegenomen :p
last Guardian.quote:
Die wordt ook 20 inderdaadquote:
Ik wacht wel op Super Ultra Street Fighter V Second Anniversay Edition DLX.quote:
ono is capcom. Een te gekke gast, ooit mogen interviewenquote:
Hmm misschien dat ik daar op wacht dan, ben niet echt bekend met fighters, maar wil er eigenlijk wel 1 proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ono is capcom. Een te gekke gast, ooit mogen interviewen
Tekken x SF komt ook nog, maar dat is bandai namco
Muhahahahaha! Sony gaat winnenquote:
injustice?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik daar op wacht dan, ben niet echt bekend met fighters, maar wil er eigenlijk wel 1 proberen.
is wel grappig vind ik, maar zou hem nooit kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oja daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken, binnenkort eens doen.
quote:
Ja, ik ga toch ook maar eens een USA account aanmakenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook maar eens een USA account aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |