Ik dacht dat hij zei 12 uur pacific tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, vanaf wanneer dan? PvsZ staat er nog op voor 40.
even wachten nog denk ik, uurtje ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
noon daar, dus over 54 minutenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
via mobiel en dan download to ps4quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei 12 uur pacific tijd.
Ook wel kut voor die mensen die daar zijn, die kunnen dus niet gratis downloaden
Want je kan niet even inloggen op je telefoon?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook wel kut voor die mensen die daar zijn, die kunnen dus niet gratis downloaden
Kijk, dit is het antwoord dat ik nodig hebquote:
Tenzij je ouders je mobiel ook hebben meegenomen :pquote:
Wist niet dat dat kon johquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Want je kan niet even inloggen op je telefoon?
kan gewoon geregeld worden met je mobiel hoor. Psn store, en in het winkelwagentje pleuren. Heb je de ps4 op rst mode dan download ie alquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
grappig manquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tenzij je ouders je mobiel ook hebben meegenomen :p
last Guardian.quote:
Die wordt ook 20 inderdaadquote:
Ik wacht wel op Super Ultra Street Fighter V Second Anniversay Edition DLX.quote:
ono is capcom. Een te gekke gast, ooit mogen interviewenquote:
Hmm misschien dat ik daar op wacht dan, ben niet echt bekend met fighters, maar wil er eigenlijk wel 1 proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ono is capcom. Een te gekke gast, ooit mogen interviewen
Tekken x SF komt ook nog, maar dat is bandai namco
Muhahahahaha! Sony gaat winnenquote:
injustice?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik daar op wacht dan, ben niet echt bekend met fighters, maar wil er eigenlijk wel 1 proberen.
is wel grappig vind ik, maar zou hem nooit kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Oja daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken, binnenkort eens doen.
quote:
Ja, ik ga toch ook maar eens een USA account aanmakenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook maar eens een USA account aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |