Zulke families ken ik ook ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppen
Echt lelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit voor dagelijks nooooooo. Je ziet er dan echt onnatuurlijk uit 9/10 x
voor een feest, bruiloft of foto's is het een plus.
Maar er zijn meiden die dit dagelijks doen ja...
Dit is gewoon schminken, carnaval.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:10 schreef Crip het volgende:
Oja Amena had het nog redelijk natural gedaan borte bij de meeste meiden gaat het zo. Hhhhhhhhh
Nieuw gezicht op haar face.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is gewoon schminken, carnaval.![]()
Nee, zelfs met carnaval doe ik niet eens zoveel schmink op mijn gezicht.
Vaak doen ze het echt alleen, zodat hun achternaam nog door kan bestaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze verhalen ken ik ook. Ook andersom. Families met alleen zonen die een dochter willen en maar doorgaan.
Beetje raar maar zolang je al je kinderen gelijkwaardig behandelt en ze een fatsoenlijk leven kunt geven zie ik het probleem er niet van in. Het wordt pas ziek wanneer je je eigen kinderen gaat vermoorden om hun geslacht (abortus).
Hmm ja en ik denk sowieso ook wel dat iedereen een soort van mini me wil. Valt me op dat vrouwen juist vaak een dochter willen en mannen een zoon. Of ja, voor vrouwen maakt het vaak weinig uit maar in de families die doorgaan voor een dochter is het 90% van de tijd vaak de vrouw die het perse wil. En bij zonen is het toch vaak de vader.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak doen ze het echt alleen, zodat hun achternaam nog door kan bestaan.
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.quote:
Trollquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:58 schreef Weissman het volgende:
Gestoorde man, Mekka, zieke geest, ik zie een verband...
Hij noemt hem wel zijn broertje, maar is eigenlijk zijn broer. Weiss is nog een kleuter.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.
16, over 4 maanden 17.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.
Is vaak bij jongens/mannen ja, behalve Zargon.. die heeft mentale leeftijd van Yoda en de dijbenen van Paus Benedictus XVIquote:
Huh.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt kapot door het schoonmaken. En moet nog de woonkamer.
#liefdagboek
Mannen die schoonmaken is zo leukquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt kapot door het schoonmaken. En moet nog de woonkamer.
#liefdagboek
Ik heb paar vrienden die in een studentenhuis met één vriendin wonen (3 mannen en 1 vrouw). Ik weet nog dat ik bij ze een keer langs was gegaan toen die vriendin voor haar scriptie paar maanden in het buitenland zat. Het huis was in totale chaos/anarchie beland. Niemand hield zich meer aan de schoonmaakroosters. Er lagen gebruikte kledingstukken van dubieuze origine in de woonkamer. Van welke je niet wist, hoe je ze moest dragen. Meubels waren willekeurig verplaatst. En de keuken... Het was gewoon zo ongelooflijk...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die schoonmaken is zo leuk
Of het efficiënt is is een tweede.
Nee, was best zielig man.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeker weer chick die je niet kon krijgen
wow anti-climax x 3948394quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, was best zielig man.
Gisteren dus uit eten geweest met paar vrienden bij sumo(). Zaten schuin tegenover ons twee Marokkaanse meiden, waarvan eentje best wel mollig. Voor de rest niks aan de hand, alles gezellig, goed eten ook. Af en toe had ik met die ene vriendin oogcontact, zij glimlachte terug (niet die chubby maar andere).
Na paar rondes hadden we trek in sigaretje, dus ik als eerste naar buiten. Zie ik bij de ingang dus die chubby meid staan en een jongen (echt standaard outfit, Champion joggingbroek, vestje, opskeer etc.)
Op dat moment was die jongen met een hele rant bezig tegen haar..."ja je bent een ke7ba, met alles erop en eraan..n3al taboun yemek"...enz enz. Was echt awkward, zij stond maar daar en zei niks terug, hij ging helemaal los.![]()
![]()
Eindstand, binnen was de sfeer helemaal omgeslagen bij die twee. Die bolle was op een gegeven moment hele tijd met haar mobiel aan het appen en haar vriendin zat een betje verveeld voor zich te staren.
ok dat was het
nee je blijft gwnquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
En doeg... Ben even een paar dagen weg. Geniet ervan.
Genieten van je afwezigheid. Zo belangrijk ben je nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Voel je je hier niet geliefd dat je denkt dat we gaan genieten van je afwezigheid ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben de beste stofzuiger in mijn woonplaats en omstreken, durf ik te zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen die schoonmaken is zo leuk
Of het efficiënt is is een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |