Obv je strategie toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe je KPI's af leidt?
Geen BKR-registratie... Als je het vermeldt tijdens het adviesgesprek, dan wordt het wel meegenomen in de berekening.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap die posts van mrstylo dan ook niet, volgens mij werd deze lening niet eens meegerekend als je een huis zou willen kopen.
Volgens mij gaan ze dat weer versoepelen gezien de nieuwe studenten geen stufi meer krijgen maar MOETEN lenen..quote:
kijk dit bedoelde ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen BKR-registratie... Als je het vermeldt tijdens het adviesgesprek, dan wordt het wel meegenomen in de berekening.
Er wordt nix versoepeld. Ben je gek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat weer versoepelen gezien de nieuwe studenten geen stufi meer krijgen maar MOETEN lenen..
Ja maar hoe. Als de directeur bijvoorbeeld zegt 'we moeten on ze concurrentiepositie verbeteren, imago bij klanten verbeteren...'.quote:
Bovendien is de kans dan groter dat je bankroet gaat als persoon en dat was ook hoe deze crisis ontstond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er wordt nix versoepeld. Ben je gek.
Teveel lening is minder lenen voor je huis.
Het geldt alleen voor nieuwe studenten. Beginnen aan master wordt gezien als nieuw wat belachelijk is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:18 schreef Landysh het volgende:
Btw, hoe zit het eigenlijk met stufi. Ze gaan het (hoogstwss) afschaffen in augustus, maar geldt dit dan meteen voor iedereen? Ik heb als het goed is nog een jaar recht op stufi. Kan ik die nog gebruiken?
Dit op de tel uitleggen is zo kut.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar hoe. Als de directeur bijvoorbeeld zegt 'we moeten on ze concurrentiepositie verbeteren, imago bij klanten verbeteren...'.
Dus je denkt wanneer ze het vragen en je dan 'nee' zegt, dat het geen gevolgen voor je zal hebben?quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het geldt alleen voor nieuwe studenten. Beginnen aan master wordt gezien als nieuw wat belachelijk is.
Zo jong en zo naïef.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je denkt wanneer ze het vragen en je dan 'nee' zegt, dat het geen gevolgen voor je zal hebben?
Die gaat weg. Aanvullend blijft en wordt 100 euro hoger.quote:
Dus als ik ooit terug naar school wil moet ik ervoor zorgen dat ik voor sept 2015 begin? Hmmkey.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het geldt alleen voor nieuwe studenten. Beginnen aan master wordt gezien als nieuw wat belachelijk is.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dus als ik ooit terug naar school wil moet ik ervoor zorgen dat ik voor sept 2015 begin? Hmmkey.
huh serieus,quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat moet je bewijzen dat je ouders kut zijn wat lastig gaat en dan heb je recht op aanvullend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:23 schreef Landysh het volgende:
Aanvullende krijg je alleen als je ouders te weinig verdienen, niet? Ik snap die regel niet zo. Genoeg ouders die genoeg verdienen maar hun kind geen cent gunnen (zie die collega op mijn werk). Best oneerlijk.
Hoe doe je zoiets?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat moet je bewijzen dat je ouders kut zijn wat lastig gaat en dan heb je recht op aanvullend.
Ja mijn leraar heeft het een keer uitgelegd met z'n hoofd. Maar ik lette helemaal niet op omdat het zo saai klinkt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit op de tel uitleggen is zo kut.
Is ook saaiquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja mijn leraar heeft het een keer uitgelegd met z'n hoofd. Maar ik lette helemaal niet op omdat het zo saai klinkt.
Wat een gedoe, maar thnx.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is ook saai
http://www.abacus.nl/hoe-kpis-bepalen/
Doe normaal.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:58 schreef Weissman het volgende:
Gestoorde man, Mekka, zieke geest, ik zie een verband...
Zal geen toeval zijn toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:58 schreef Landysh het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio
Kwam dit tegen in een andere topic. Wel opvallend dat in de landen waar de voorkeur sterk uitgaat naar jongens babies, er ook daadwerkelijk meer jongens geboren worden.![]()
Btw, hoorde laatst een freaky verhaal van iemand. Zo'n man die perse een zoon wou heeft zijn vrouw een abortus laten plegen zodat zijn ouders die naar Mekka gingen voor hem zouden bidden om een zoon. Het geslacht van de baby was nog niet eens bekend (!) maar hij wou er zeker van zijn dat hij een zoon zou krijgen, en dacht ook dat dat zou gebeuren als zijn ouders voor hem zouden bidden.
like whut
Contouren is wel leuk voor foto's, video's en misschien voor feesten/uitgaan. Maar zijn er serieus vrouwen die dit elke dag doen/dragen? Het is zoooveel make-up, zoveel tijd, zoveel gedoe en irl ziet je gezicht er ook nog eens uit of je cakefrosting erop hebt gesmeerd.quote:
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppenquote:
Dit voor dagelijks nooooooo. Je ziet er dan echt onnatuurlijk uit 9/10 xquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Contouren is wel leuk voor foto's, video's en misschien voor feesten/uitgaan. Maar zijn er serieus vrouwen die dit elke dag doen/dragen? Het is zoooveel make-up, zoveel tijd, zoveel gedoe en irl ziet je gezicht er ook nog eens uit of je cakefrosting erop hebt gesmeerd.
Deze verhalen ken ik ook. Ook andersom. Families met alleen zonen die een dochter willen en maar doorgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |