quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
NL onderwijs en huizenmarkt is sowieso fucked up. Daarom niet kopen.
Deels heb je wel gelijk ja. Grootste kostenpost is gewoon rente.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Huurmarkt is al helemaal fucked up.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bijlenen van Duo dus? Dat valt heel erg mee. Rente is belachelijk laag. Je mag er 15 jaar over doen of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, idd. Ik heb het over bijlenen, niet over basisbeurs en ov.
Maar als je elke maand rond de 200 doet bijlenen, dan heb je aan het einde van je studie een studieschuld van rond de 10k. 200 euro is genoeg samen met een basisbeurs (rip) als je er verder ook nog een kleine inkomen erbij hebt (bijbaantje, niet jezelf kapot werken) en verder op je geld let. noo?
Een schuld van 10k valt imo wel mee?
Ja obviously.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bijlenen van Duo dus? Dat valt heel erg mee. Rente is belachelijk laag. Je mag er 15 jaar over doen of zo.
Oeh.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef Landysh het volgende:
Oh yeah mama heeft naar mij geluisterd en loempia's gehaald van de beste loempia'ci van NL.![]()
En een pot saus.
snap die posts van mrstylo dan ook niet, volgens mij werd deze lening niet eens meegerekend als je een huis zou willen kopen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bijlenen van Duo dus? Dat valt heel erg mee. Rente is belachelijk laag. Je mag er 15 jaar over doen of zo.
35 jaren vanaf aankomend zomer, dat is om zeker te weten dat jij het ooit terugbetaalt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zo lekker he stimo. Dunnow of het aan de vetsin ligt die ze erin hoogstwss in doen, maar i lovee it. Zelfgemaakte vind ik meh, maar deze.quote:
Tegenwoordig wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap die posts van mrstylo dan ook niet, volgens mij werd deze lening niet eens meegerekend als je een huis zou willen kopen.
Obv je strategie toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe je KPI's af leidt?
Geen BKR-registratie... Als je het vermeldt tijdens het adviesgesprek, dan wordt het wel meegenomen in de berekening.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap die posts van mrstylo dan ook niet, volgens mij werd deze lening niet eens meegerekend als je een huis zou willen kopen.
Volgens mij gaan ze dat weer versoepelen gezien de nieuwe studenten geen stufi meer krijgen maar MOETEN lenen..quote:
kijk dit bedoelde ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen BKR-registratie... Als je het vermeldt tijdens het adviesgesprek, dan wordt het wel meegenomen in de berekening.
Er wordt nix versoepeld. Ben je gek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat weer versoepelen gezien de nieuwe studenten geen stufi meer krijgen maar MOETEN lenen..
Ja maar hoe. Als de directeur bijvoorbeeld zegt 'we moeten on ze concurrentiepositie verbeteren, imago bij klanten verbeteren...'.quote:
Bovendien is de kans dan groter dat je bankroet gaat als persoon en dat was ook hoe deze crisis ontstond.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er wordt nix versoepeld. Ben je gek.
Teveel lening is minder lenen voor je huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |