Contouren is wel leuk voor foto's, video's en misschien voor feesten/uitgaan. Maar zijn er serieus vrouwen die dit elke dag doen/dragen? Het is zoooveel make-up, zoveel tijd, zoveel gedoe en irl ziet je gezicht er ook nog eens uit of je cakefrosting erop hebt gesmeerd.quote:
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppenquote:
Dit voor dagelijks nooooooo. Je ziet er dan echt onnatuurlijk uit 9/10 xquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Contouren is wel leuk voor foto's, video's en misschien voor feesten/uitgaan. Maar zijn er serieus vrouwen die dit elke dag doen/dragen? Het is zoooveel make-up, zoveel tijd, zoveel gedoe en irl ziet je gezicht er ook nog eens uit of je cakefrosting erop hebt gesmeerd.
Deze verhalen ken ik ook. Ook andersom. Families met alleen zonen die een dochter willen en maar doorgaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppen
Zulke families ken ik ook ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kende een familie die 9 dochters had en toen hij eindelijk een zoon kreeg, ging hij er ook gelijk mee stoppen
Echt lelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit voor dagelijks nooooooo. Je ziet er dan echt onnatuurlijk uit 9/10 x
voor een feest, bruiloft of foto's is het een plus.
Maar er zijn meiden die dit dagelijks doen ja...
Dit is gewoon schminken, carnaval.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:10 schreef Crip het volgende:
Oja Amena had het nog redelijk natural gedaan borte bij de meeste meiden gaat het zo. Hhhhhhhhh
Nieuw gezicht op haar face.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is gewoon schminken, carnaval.![]()
Nee, zelfs met carnaval doe ik niet eens zoveel schmink op mijn gezicht.
Vaak doen ze het echt alleen, zodat hun achternaam nog door kan bestaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze verhalen ken ik ook. Ook andersom. Families met alleen zonen die een dochter willen en maar doorgaan.
Beetje raar maar zolang je al je kinderen gelijkwaardig behandelt en ze een fatsoenlijk leven kunt geven zie ik het probleem er niet van in. Het wordt pas ziek wanneer je je eigen kinderen gaat vermoorden om hun geslacht (abortus).
Hmm ja en ik denk sowieso ook wel dat iedereen een soort van mini me wil. Valt me op dat vrouwen juist vaak een dochter willen en mannen een zoon. Of ja, voor vrouwen maakt het vaak weinig uit maar in de families die doorgaan voor een dochter is het 90% van de tijd vaak de vrouw die het perse wil. En bij zonen is het toch vaak de vader.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak doen ze het echt alleen, zodat hun achternaam nog door kan bestaan.
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.quote:
Trollquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:58 schreef Weissman het volgende:
Gestoorde man, Mekka, zieke geest, ik zie een verband...
Hij noemt hem wel zijn broertje, maar is eigenlijk zijn broer. Weiss is nog een kleuter.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.
16, over 4 maanden 17.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Best grote leeftijdsverschil dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |