Doe het dan goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het was jouw arrogante post waar ik op reageerde.
Ik zeg niet dat het niet zwaar is, maar dat mensen vaak hun werk groter maken dan het is. En dat doen velen ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij onderschat het en ik overdrijf niet. Ik snap sowieso niet hoe jij kunt denken dat alle banen op de een of andere manier gelijk zijn?Echt, het werk wat wij op werk doen is lichamelijk gewoon zwaar werk. En werken in de zorg ook.
En ik vond het altijd al knap van haar maar nadat ik zelf gisteren om 05:30 opstond, de hele dag weg was en in de avond tot 10:30 werkte besefte ik pas hoe zwaar het eigenlijk is. Ik ben gewoon nog steeds moe.
Zou echt niet lenen. Ze doen dan zo moeilijk, wanneer je een hypotheek wilt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:24 schreef Landysh het volgende:
Ik zou mezelf dat overigens niet aandoen. Ik zie het punt er niet van in om mezelf kapot te werken in mijn jonge jaren als ik de last ook kan verdelen over de rest van mijn leven. Natuurlijk zou ik op mijn geld letten maar verder zou ik er ook bij lenen.
En daarom lult iedereen per definitie maar? Ik heb het niet eens over mezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik zeg niet dat het niet zwaar is, maar dat mensen vaak hun werk groter maken dan het is. En dat doen velen ja.
En dan hele dag series en films kijken en als je kids thuiskomen van school huistaken over hun verdelen zekerquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Crip het volgende:
Als ik ga trouwen en ik krijg kids word ik sws huisvrouw. Iets waar ik bewust voor kies. Voor mijn kids wil ik wel werken en als ze groter zijn en naar school gaan ook wel als de mogelijkheid er is
Nee. Daarom zeg ik 'velen'.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
En daarom lult iedereen per definitie maar? Ik heb het niet eens over mezelf.
Denk je dat ze moeilijk zullen doen over een studieschuld van, pak m beet, 10k?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou echt niet lenen. Ze doen dan zo moeilijk, wanneer je een hypotheek wilt.
Ik wil later huisman worden. Lijkt me echt chill.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Crip het volgende:
Als ik ga trouwen en ik krijg kids word ik sws huisvrouw. Iets waar ik bewust voor kies. Voor mijn kids wil ik wel werken en als ze groter zijn en naar school gaan ook wel als de mogelijkheid er is
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En dan hele dag series en films kijken en als je kids thuiskomen van school huistaken over hun verdelen zeker
Ik heb op dit moment een studieschuld van 25k of zoquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Denk je dat ze moeilijk zullen doen over een studieschuld van, pak m beet, 10k?
Je zegt velen maar probeert mijn post wel de hele tijd te bagatelliseren?quote:
For surequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je samen met je partner een huis gaat kopen is het te doen, maar wanneer je alleen gaat kopen niet. Helemaal wanneer je een starter bent. Je kan dan zo weinig lenen, dat het heel moeilijk wordt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, idd. Ik heb het over bijlenen, niet over basisbeurs en ov.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een studieschuld van 25k of zo
Maar dat is over een paar maanden kwijtgescholden als ik mijn diploma heb.
Maar oke, dit heeft er verder niks mee te maken.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil later huisman worden. Lijkt me echt chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Voelde 't al aankomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vies.quote:
Dat zou ik je niet aanraden. Rente op die lening is zo klein, dat het slimmer is om met dat geld te gaan beleggen of je huis gewoon mee af te lossen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vies.
Mjah 10k heb je zo afbetaald. Na je studie even een jaartje niet op vakantie, weinig geld uitgeven, gewoon op je tanden bijten en je hebt het zo verminderd tot 2-3 duizend.
Jij zegt net dat je dan geen huis krijgt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik je niet aanraden. Rente op die lening is zo klein, dat het slimmer is om met dat geld te gaan beleggen of je huis gewoon mee af te lossen.
Je krijgt dan wel een hypotheek, maar dat bedrag is gewoon veel te klein. Het scheelt echt of je een huis daarmee kan gaan kopen of niet. Maar wanneer je veel spaargeld hebt, dan kan je dat gaan compenseren.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij zegt net dat je dan geen huis krijgt.Ik schreef dat dus als een oplossing voor de mensen die geen hypotheek krijgen voor het huis dat ze willen. Dan maar zo.
Anyway, punt is, 10k is geen ramp en je bent er redelijk snel vanaf, maar het geeft wel een hele verlichting tijdens je studie.
Jup, je kan ook kiezen om te verzwijgen. Maar heb je alleen jezelf mee. Wat je kan kan doen is je maximale aflosbedrag in je maandlast verwerken en op basis van dat bedrag je hypotheek bepalen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij het ermee eens dat het niet zo erg is om een studieschuld van 10k te hebben?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je krijgt dan wel een hypotheek, maar dat bedrag is gewoon veel te klein. Het scheelt echt of je een huis daarmee kan gaan kopen of niet. Maar wanneer je veel spaargeld hebt, dan kan je dat gaan compenseren.
Voor jouw geval niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij het ermee eens dat het niet zo erg is om een studieschuld van 10k te hebben?
Die heb ik laatst ook gepost hierquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:50 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152614702771884
Jij wilt gelijk rond de 8000 euro aflossen toch? Als je dat gewoon opspaart en je eerste huis gelijk mee aflost, dan zal jij er niet veel van merken.quote:
Gew azar azar afbetalen verspreid over 15-20 jaar?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:47 schreef Landysh het volgende:
Serieus al die tatta's op mijn werk die HBO of Uni hebben gedaan/doen hebben hoge studieschulden, hoe gaan die dat dan doen vraag ik mij af?
Het gaat niet over mij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij wilt gelijk rond de 8000 euro aflossen toch? Als je dat gewoon opspaart en je eerste huis gelijk mee aflost, dan zal jij er niet veel van merken.
Niet meegekregen. Sorry.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gepost hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar omdat het zo moeilijk is om een hypotheek te krijgen. Heb je HBO/Uni gedaan, vind je een puike baan moet je nog in een krot gaan wonen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew azar azar afbetalen verspreid over 15-20 jaar?
Ja, dit. Ik snap het ook niet zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef zarGon het volgende:
10k als een probleem zien wanneer je wél geslaagd bent en dus je diploma hebt...
Ging hierover:quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij.
Maar ik snap even niks meer van je posts. Never mind.
Als je het zo aanpakt, dan is het zeker niet erg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vies.
Mjah 10k heb je zo afbetaald. Na je studie even een jaartje niet op vakantie, weinig geld uitgeven, gewoon op je tanden bijten en je hebt het zo verminderd tot 2-3 duizend.
Zonder diploma zou je zelfs minder kunnen lenen. Is zeker een luxeprobleemquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef zarGon het volgende:
10k als een probleem zien wanneer je wél geslaagd bent en dus je diploma hebt...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 0 studieschuldEn gewoon handschoenen van 800 euro kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
NL onderwijs en huizenmarkt is sowieso fucked up. Daarom niet kopen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar omdat het zo moeilijk is om een hypotheek te krijgen. Heb je HBO/Uni gedaan, vind je een puike baan moet je nog in een krot gaan wonen.
#overdrijf
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
¤ 0 studieschuldniet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |