Ben mobiel dus kan niet voor je zoeken. Maar paar topics terugquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, waar kan ik het geüpdate recept vinden?
Stage stelt niks voor. En leren is lekker rustgevend(voor mij dan)quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Ik ben echt zo fucking moe. Gisteren vroeg opstaan, bezig zijn en dan ook nog eens werken tot 10:30 heeft mij niet goed gedaan.
Snap niet hoe al die studenten het bij ons op werk doen. Sommigen werken gewoon 18 uur per dag (volle werkdag stage met gehandicapten en ook nog eens een volle werkdag in de logistiek) en dan moeten ze ook nog eens leren voor tentamens en hw maken. En dit paar keer per week.
What are you :0quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stage stelt niks voor. En leren is lekker rustgevend(voor mij dan)
Uh ja als je op een kantoor zit misschien niet nee. Maar deze chick werkt met volwassen gehandicapten die heeel veel zorg nodig hebben. Doe dit 8 uur terwijl je net een hele dienst heb gedraaid in een fabriek. Kijken of je dan ook zo piept.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stage stelt niks voor. En leren is lekker rustgevend(voor mij dan)
Paar topics terug maar ik kan hem ook niet vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, waar kan ik het geüpdate recept vinden?
Op mijzelf kookte ik bijna nooit.. nodigde vaak wel ouders, nichtjes en anderen uit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. Maar koken voor anderen is toch leuker. Als ik ooit op mezelf ga, ga ik het echt missen om mijn ouders alles te voeren. Mijn vader eet bv. ook gewoon al mijn mislukkingen op.
Kantoor is ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uh ja als je op een kantoor zit misschien niet nee. Maar deze chick werkt met volwassen gehandicapten die heeel veel zorg nodig hebben. Doe dit 8 uur terwijl je net een hele dienst heb gedraaid in een fabriek. Kijken of je dan ook zo piept.
Allemaal onzin. Als stagiaire werk je zeker hard, maar moeten ook niet overdrijven. Mensen maken vaak alles groter dan het is. Werken ze 1 uur hard, dan doen ze alsof ze dat de hele dag hebben gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uh ja als je op een kantoor zit misschien niet nee. Maar deze chick werkt met volwassen gehandicapten die heeel veel zorg nodig hebben. Doe dit 8 uur terwijl je net een hele dienst heb gedraaid in een fabriek. Kijken of je dan ook zo piept.
A mf'ing beast.quote:
Daarom ook dat ik er later misschien achter heb gezet.quote:
Denken dat je stage ervaring kan vergelijken met echte werkervaringquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Als stagiaire werk je zeker hard, maar moeten ook niet overdrijven. Mensen maken vaak alles groter dan het is. Werken ze 1 uur hard, dan doen ze alsof ze dat de hele dag hebben gedaan.
[..]
A mf'ing beast.
Zij heeft nu toch over een stagequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je stage ervaring kan vergelijken met echte werkervaring
Hoe kun je dit zeggen? Hoe kun je sowieso spreken voor alle werkplekken?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Als stagiaire werk je zeker hard, maar moeten ook niet overdrijven. Mensen maken vaak alles groter dan het is. Werken ze 1 uur hard, dan doen ze alsof ze dat de hele dag hebben gedaan.
Ik zal zo eens zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Paar topics terug maar ik kan hem ook niet vinden.
Ik zeg ook nergens dat het niet knap is, maar we moeten ook niet overdrijven. ik vind het echt goed dat ze dat doet. Genoeg die liever feesten en geld maar lenen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen? Hoe kun je sowieso spreken voor alle werkplekken?
Ik heb zelf ook meerdere malen stage gelopen en dat was echt niet niks. En mind you, wij hebben het hier over mensen die een volle stagedag BOVENOP een volle werkdag doen. En allebei de banen zijn ook nog eens fysiek belastend.
Ik heb op verschillende plekken stage gelopen maar mijn stage op een kinderdagverblijf vond ik anders best zwaar. Ik kwam elke keer kapot thuis en ik werkte er verder niet eens naast.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denken dat je stage ervaring kan vergelijken met echte werkervaring
Waar slaat jouw reactie dan op? Waar heb ik dat gedaan?quote:
Jij onderschat het en ik overdrijf niet. Ik snap sowieso niet hoe jij kunt denken dat alle banen op de een of andere manier gelijk zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet knap is, maar we moeten ook niet overdrijven. ik vind het echt goed dat ze dat doet. Genoeg die liever feesten en geld maar lenen.
Het was jouw arrogante post waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie dan op? Waar heb ik dat gedaan?
Dit is het hele punt dus. Ik heb het hier over twee fysiek belastende banen/stages. Twee volle werkdagen op een dag is echt niet niks hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:16 schreef Peunage het volgende:
De ene stage is de andere niet he. Meeloop/meewerk stage a la MBO is easy peasy.
Werken is gewoon vermoeiend. Iedereen die zegt van niet lult. Je hebt lichamelijke vermoeidheid en geestelijke. Ik kom geestelijk moe thuis elke werkdag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende plekken stage gelopen maar mijn stage op een kinderdagverblijf vond ik anders best zwaar. Ik kwam elke keer kapot thuis en ik werkte er verder niet eens naast.
Ik deed overigens gewoon hetzelfde werk als wat mijn begeleiders deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |