Of je maakt gezond voedsel betaalbaarder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn dokter roept op tot een belasting op fast food
quote:
Doe ik ook wel eens. En ik ben niet vetquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:17 schreef Jellereppe het volgende:
455 kilo. Wat wil je. Veel beter voor hem. Hij had sowieso geen leven. Zes eieren op een ochtend. Daar kan ik een week van eten.
Ohja gevoel is inderdaad totaal niet subjectief en daarom een heel goede graadmeterquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:02 schreef Re het volgende:
[..]
het hongergevoel is igg nog een stuk prominenter aanwezig aangezien het volume een stuk kleiner is en daardoor de signalen naar je hersenen je vertellen dat je nog niet vol zit.
en hou eens op met je jankposts
Nee, zijn overgewicht kwam door een gebrek aan zelfbeheersingquote:Martin gaf toe dat zijn overgewicht voornamelijk kwam door goedkoop fast food.
True.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:38 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee, zijn overgewicht kwam door een gebrek aan zelfbeheersing
het is een zeer objectieve fysieke response van je maag en dus een prima graadmeter ja, jankmuilquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ohja gevoel is inderdaad totaal niet subjectief en daarom een heel goede graadmeter![]()
![]()
Haha. Dus je gaat serieus zijn in dat je na een maaltijdsalade een voller gevoel hebt dan na een McMenu met in totaal bijna 4x zoveel calorieënquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
het is een zeer objectieve fysieke response van je maag en dus een prima graadmeter ja, jankmuil
Goeie vergelijking ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:37 schreef Re het volgende:
junkfood is helemaal niet zo goedkoop eigenlijk, een kant en klare salade bij de AH is 4-5 euro, een McMenu zit daar wel een stuk boven en dan zit je nog niet vol
Het überhaupt zo ver laten komen, met je 20.000 calorieën per dag.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:35 schreef Woestijnvos het volgende:
Zoveel gewicht verliezen en dan de pijp uit gaan met een simpele longontsteking.
yupquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Haha. Dus je gaat serieus zijn in dat je na een maaltijdsalade een voller gevoel hebt dan na een McMenu met in totaal bijna 4x zoveel calorieën
Snap waar je naartoe wil, maar ik ervaar dit toch echt anders. Na zo'n menu van vriend Ronald heb ik t gevoel voor een volledige dag gegeten te hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:32 schreef Re het volgende:
[..]
yup, heeft niet zo zeer met calorieën te maken maar ook met volume etc. zoek eens op ghreline en rekreceptoren
vaak heb ik na de Mac na een uur alweer hongerquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:28 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Snap waar je naartoe wil, maar ik ervaar dit toch echt anders. Na zo'n menu van vriend Ronald heb ik t gevoel voor een volledige dag gegeten te hebben.
Maargoed..waar gaat het over.
geen idee, maar de vlammen zal wel uit de schoorsteen komen denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Hoelang zouden ze erover doen om hem te cremeren?
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met stopwatch in een crematorium zien staan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Nou ja.. om eerlijk te zijn zit ik na een Big Mac menu gewoon vol; kan geen toetje meer bij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
Big Mac Menu is 1.115 kcal (6 euro)
AH Maaltijdsalade met geitenkaas is 567 kcal (5 euro)
richtlijn is 500-700 kcal voor de avondmaaltijd
en ga me niet vertellen dat je bij een McMenu vol zit... of dat je dat als enige neemt voor het avondeten
Mwah die 6 eieren moet nog kunnen als je erbij sport. Iets wat deze man overduidelijk niet deedquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:17 schreef Jellereppe het volgende:
455 kilo. Wat wil je. Veel beter voor hem. Hij had sowieso geen leven. Zes eieren op een ochtend. Daar kan ik een week van eten.
Die volgens mij nooit hoog genoeg kan zijn om het voedingspatroon uit de OP te bekostigen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een docu gezien over hem. Hij kon niet eens meer zitten.
Zijn zus zorgde fulltime voor hem (en regelde dus ook al dat eten). Hij zal inderdaad wel iets van uitkering hebben gekregen.
Waarschijnlijk wordt het een begrafenis bij gebrek aan grote ovens.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Dat is dus bewezen incorrect. Vet en eiwitten geven eerder een gevoel van verzadiging dan vezels en koolhydraten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:32 schreef Re het volgende:
[..]
yup, heeft niet zo zeer met calorieën te maken maar ook met volume etc. zoek eens op ghreline en rekreceptoren
helemaal niet, dat jij dat vindt zegt niet dat het incorrect is, al verwacht ik dan eigenlijk ook geen verdere onderbouwing van jequote:
Ik dacht dat ik toch behoorlijk vaak bronnen en links plaats.. alleen worden die dan niet gelezen en genegeerd dus is dat eigenlijk verspilde tijd en moeite.quote:Op zondag 7 december 2014 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
helemaal niet, dat jij dat vindt zegt niet dat het incorrect is, al verwacht ik dan eigenlijk ook geen verdere onderbouwing van je
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vetten.aspxquote:Bovendien zorgen verzadigde vetten ervoor dat je vertering wordt vertraagd waardoor je langer een verzadigd gevoel houdt.
http://www.elsevier.nl/St(...)ren-ELSEVIER296261W/quote:Vet blijft relatief lang in de maag en geeft daarom voor langere tijd een verzadigd gevoel
Zo genoeg? Is niet zo moeilijk googlen hoor dus doe het voortaan maar zelf als je ononderbouwde claims op het forum smijt. Beetje pot verwijt de ketel. Jij begint met beweren dus jij had dat moeten onderbouwen, niet ik.quote:Een ei bevat 78 calorieën en zit bomvol voedingsstoffen. Dankzij de aanwezige proteïne blijft een hongergevoel lang weg.
Een stevig ontbijt met eieren zorgt voor dusdanig verzadiging, dat je gedurende de rest van de dag 330 calorieën minder nodig hebt om een knorrende maag te voorkomen.
Echt wel in een maand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:22 schreef maryen65 het volgende:
Ik vraag me af hoe zo iemand aan het geld komt voor al dat eten. Eet ik in een maand nog niet op
Hij kan dat eten zelf nooit klaarmaken of pakken. Er is iemand die het hem aangeeft.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Als je 20K per dag naar binnen schuift , heb je meer aan een psychiater dan aan een duurdere vette hap.
En betaalt waarschijnlijk.... alleen al 2 BigMac menu's per dag is al zo ongeveer een maandbudget voor een alleenstaande qua eten, en dan hoef je niet eens karig te doen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hij kan dat eten zelf nooit klaarmaken of pakken. Er is iemand die het hem aangeeft.
Ben ook te zwaar. Dit zet het weer in perspectief.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Skillstorm het volgende:
Denk je dat je zelf dik bent en dan zie je dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |