Is zij 1.20 mtr? Ze gooit die dart zo hoog.quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rhian Edwards, een BDO mattie van Co.
[ afbeelding ]
Bijnaam Ryan.
Wow, ze hebben dus toch Whitlock erbuiten gelaten. Die zag ik niet aankomen. Nice!quote:Op maandag 5 januari 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Premier League line-up 2015
OoM:
Van Gerwen
Taylor
Lewis
Anderson
Wildcards Sky:
Van Barneveld
Bunting
Wildcards PDC:
Wright
Chisnall
Huybrechts
Wade
Woods heeft nog een Tourcard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Enkele namen die me zo snel opvielen;
Mike Veitch - De taxichauffeur (kan ik me herinneren uit de begin jaren '00).
Matt Clark - Supermatt
Steve Douglas - De brandweerman (kan ik me herinneren uit de begin jaren '00).
Peter Manley
Andy Jenkins
Magnus Caris - ook aantal BDO WK deelnames volgens mij.
Ik mis Brian Woods
En je zou maar Kev Rimmer heten![]()
Een aantal jaren terug een hartaanval gehad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja klopt. Toch herken ik de naam Steve Douglas....
Ik verslikte me serieus in mijn koffiequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een aantal jaren terug een hartaanval gehad.
[ afbeelding ]
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015 #8 Dikkertjesgenotquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef GwaiLow het volgende:
Pfoe wat is die Fitton dik geworden zeg, en wat ziet ie er slecht uit. Dat was wel anders toen ik de BDO nog volgde.
Verder lekkere wedstrijd met goed niveau nu
thnxquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015 #8 Dikkertjesgenot
Manley zei vorig jaar dat hij t niet meer ging proberen, maar gelukkig doet hij t tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Enkele namen die me zo snel opvielen;
Mike Veitch - De taxichauffeur (kan ik me herinneren uit de begin jaren '00).
Matt Clark - Supermatt
Steve Douglas - De brandweerman (kan ik me herinneren uit de begin jaren '00).
Peter Manley
Andy Jenkins
Magnus Caris - ook aantal BDO WK deelnames volgens mij.
Ik mis Brian Woods
En je zou maar Kev Rimmer heten![]()
Die Hubbard is wel goed. Ik denk dat 'ie z'n rechteroogbal meerdere malen is kwijtgeraakt en dat dat de reden is van z'n verval. Onvermijdelijk bij zijn stijl.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Manley zei vorig jaar dat hij t niet meer ging proberen, maar gelukkig doet hij t tochHet wereldtalent James Hubbard heeft ook geen tourcard meer trouwens.
Sascha Stein doet ook mee, leuk hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel tof om te zien dat steeds meer jongens, die we gezien hebben op het WK als internationale qualifier, zich in gaan schrijven.
Kan ie weer gaan trollen op de televisietoernooien, maar ik vraag weer te veel. Manley zal van ver moeten terugkomen om zo ver te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:09 schreef Sportex het volgende:
Haha zou wel geniaal zijn als Manley een kaart weet te bemachtigen
Met een kaart alleen ben je er nog niet natuurlijk. Zal wel niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan ie weer gaan trollen op de televisietoernooien, maar ik vraag weer te veel. Manley zal van ver moeten terugkomen om zo ver te komen.
Slecht. Net als Richie George.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:55 schreef Sportex het volgende:
Hoe is het met het andere eeuwige talent, Arron Monk?
Ron Meulenkamp ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sascha Stein doet ook mee, leuk hè.
twitter:jamesJammie180 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:16:14I have officially entered Q school in Wigan next week #PDC reageer retweet
twitter:jamesJammie180 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 19:05:00This ok? http://t.co/UufObLpxcX reageer retweet
Top 16.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef borisz het volgende:
Iedere dag de beste vier spelers. Daarnaast nog de top zoveel van de overall ranking.
Al jaren lukt hem het niet. Doet er helemaal niks meer voor hoorde ik hem laatst nog in een interview zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:09 schreef Sportex het volgende:
Haha zou wel geniaal zijn als Manley een kaart weet te bemachtigen
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)tij-in-de-zaal.dhtmlquote:Van Gerwen wint na grote vechtpartij in de zaal
Darter Michael van Gerwen blijkt niet snel van zijn stuk te brengen. De 25-jarige Brabander stond zaterdag in het Australische Melbourne in de finale van een lucratief invitatietoernooi. Die eindstrijd, tegen de Australiër Simon Whitlock, moest worden stilgelegd vanwege een grote vechtpartij in de zaal. Van Gerwen bleek weinig onder de indruk. Na de onderbreking won hij het toernooi.
© anp.
Van Gerwen stond 5-1 achter tegen Whitlock toen de vechtpartij losbrak. Stoelen en tafels vlogen door de lucht. De gemoederen liepen dusdanig hoog op dat de darters het podium verlieten. Toen ze terugkeerden bleek Van Gerwen het beste om te kunnen gaan met de opschudding. Hij won de partij met 9-8 en daarmee het toernooi.
In de halve finale had Van Gerwen nog Raymond van Barneveld uitgeschakeld.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)tij-in-de-zaal.dhtml
Ook hooligans bij het dartsen dus.
schatje mag ik je fotoquote:
OMFGquote:Op zondag 11 januari 2015 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
John Michael Walton staat ook op de lijst
Inderdaad, het is JOHN BOY WALTON.
Thanks. Ik vertrouw volledig op de door jou aangeleverde info.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag t/m zaterdag
Kopstukken BDO die meedoen: Norris, Wilson, Green, Dekker
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-over-naar-PDC.dhtmlquote:Darter Dekker stapt over naar PDC
Darter Jan Dekker stapt van de Britse Darts Organisatie (BDO) over naar de grotere bond Professional Darts Council (PDC), waar ook Michael van Gerwen en Raymond van Barneveld voor uitkomen.
De 24-jarige Drent, die dit jaar in de eerste ronde van het WK werd uitgeschakeld door de Engelse veteraan Martin Adams, vindt dat hij zich bij de BDO niet verder kan ontwikkelen. ,,Daar sta ik één keer per jaar op het WK. Verder zijn er weinig wedstrijden waarnaar je kunt uitkijken'', aldus Dekker tegen RTV Drenthe.
Het niveauverschil denkt Dekker wel aan te kunnen. ,,Benito van de Pas heeft vorig jaar in de eerste ronde van de Lakeside van mij verloren. Hij maakte daarna de overstap naar de PDC en staat nu al op het WK. Ik denk dat ik dat ook kan. Dat is het doel voor het komende jaar.''
Behalve Dekker, die recentelijke zijn studie afrondde, maken ook de Engelsen Robbie Green, Alan Norris en James Wilson de overstap, Net als de Nederlander maken zij woensdag hun debuut op de PDC Qualifying School, waar wildcards zijn te verdienen voor de PDC Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |