SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dat grote talent kan toch niet zomaar weg zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een beschamende vertoning van Koos.
Van Eijden tegen De Graaf.quote:
Madars Razma was eerbiedig voor de dartsgod in het Zuiderduin Hotel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Shit mijn held gemist, hij heeft toch wel gewonnen?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
De toppers bij PDC maken deze gasten nog af wanneer ze achterwaarts gooien..
Er is een wezenlijk verschil tussen weten wat je moet doen, en het daadwerkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
Co kap er toch mee man![]()
![]()
Echt niemand kan hem nu meer serieus nemen als analist om te zeggen wat een ander verkeerd doet
Zie Lambiek ....quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen weten wat je moet doen, en het daadwerkelijk kunnen.
Alsof goede voetbalannalisten de beste voetballers ter wereld zijn/waren.
Nee want CO doet alsof alles wat hij zegt gegarandeerd succes is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen weten wat je moet doen, en het daadwerkelijk kunnen.
Alsof het moeilijk is om darts te analyseren..quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er valt eigenlijk weinig te analyseren. Darts kent niet echt tactieken die voor de gemiddelde kijker niet direct te doorzien zijn. 'Hij laat het liggen op de dubbels, hij scoort niet genoeg, hij liet daar geen finish over, hij had beter voor de bull kunnen gaan, enzovoort' zijn allemaal dingen die je als kijker ook wel ziet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof het moeilijk is om darts te analyseren..
Aanvallend dartenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er valt eigenlijk weinig te analyseren. Darts kent niet echt tactieken die voor de gemiddelde kijker niet direct te doorzien zijn. 'Hij laat het liggen op de dubbels, hij scoort niet genoeg, hij liet daar geen finish over, hij had beter voor de bull kunnen gaan, enzovoort' zijn allemaal dingen die je als kijker ook wel ziet.
Volgens mij niet, ik vind Co een lache gozer hoor, betere analist dan dooie droogkloot Vander voort. Darten ging hem vroeger nog redelijk af (kwart finale WK BDO volgens mij).quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee want CO doet alsof alles wat hij zegt gegarandeerd succes is.
Vincent is een baas. Co kan een voorbeeld aan hem nemen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik vind Co een lache gozer hoor, betere analist dan dooie droogkloot Vander voort. Darten ging hem vroeger nog redelijk af (kwart finale WK BDO volgens mij).
Maar iemands commentaar niet serieus nemen, omdat hij er zelf niks van kan is gewoon een drogreden. Zoals ik al zei, het feit dat hij het zelf niet kan, staat los van het feit of hij er wel of geen kijk op hebt.
Heb je nu een nat plekje in je broekje?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vincent is een baas. Co kan een voorbeeld aan hem nemen.
Dat zeker. Al is Part wel goed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:32 schreef Monolith het volgende:
De hele functie van analyticus is gewoon overbodig bij darts.
Altijd beter dan een D1 terwijl je T20 wil.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Scotty Dog wil een 1 gooien op 41 maar hij eindigt buiten het bord. Topshow.
Doet me denken aan Omroep Brabant in Carnavalstijd ..quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek.![]()
"Ik ben niet te pakken ja!!!"
Man man man. Oude rotzooi
Co die een match heeft met Francis Hoenselaarquote:Op maandag 8 december 2014 11:16 schreef borisz het volgende:
Heb alleen vrijdag Co gezien.
Toernooi gaat volgend jaar door onder de naam Tinder Darts Masters.
Karin Krappenquote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Co die een match heeft met Francis Hoenselaar
Hebben ze die zelf gemaakt of Sky ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef Zipportal het volgende:
Maandag zendt RTL 7 om 23:00 een docu uit over Van Gerwen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben ze die zelf gemaakt of Sky ?
SPT / PDC World Darts Championship 2015 #1 Met 9 Nederlandersquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donderdag gaat het eindelijk beginnen
quote:Bransgore thrower Scott Mitchell targets switch to PDC
ARROWS star Scott Mitchell is keen on a switch to the Professional Darts Corporation but admits he could be held back by financial concerns.
The 44-year-old, set to begin his British Darts Organisation World Championship campaign tomorrow, is open to a move to the lucrative PDC circuit.
Legendary commentator Dave Lanning suggested the Bransgore ace would benefit from such a switch but Mitchell insisted inflated tour costs could prove a sticking point.
He told the Daily Echo: “If I don’t go to the PDC one day, I think I will live with regrets.
“I don’t want to be 60 years old and think that I should have had a go. But it’s about the capital.
“It would be nice to have the offer because it means you are playing great. But it’s not quite as simple as just going across and playing, unfortunately.
“There are financial implications with the PDC circuit – it costs nearly double what it costs to do the BDO.
“A year in the PDC would cost around £10,000-£12,000 but their ranking table goes across two years so you need to find around £25,000 to finance everything.
“If the money ever came to fruition I would have to seriously look at taking my opportunity but I would only ever do what was best for me and my family.”
Fourth seed Mitchell faces a tough clash with three-time world finalist Tony O’Shea in the first round at Lakeside Country Club.
And while the Dorset thrower admitted he could have had a kinder draw, he revealed his confidence was brimming.
Mitchell added: “There are players that you don’t want to draw in the first round and the likes of Tony are the ones you want to avoid.
“It’s a very difficult situation but that’s the draw and we have to deal with it.
“I’m number four seed for a reason and Tony is unseeded for a reason, that’s the way I’m trying to look at it.
“At one point this year I held six titles and if I don’t go into Lakeside with confidence on the back of that, then there’s something wrong.”
quote:Who's in Celebrity Big Brother 2015? Darts player Richie Burnett 'joins line up'
Darts player Richie Burnett has been tipped to take part in Celebrity Big Brother 2015 this month.
The shamed sportsman was banned from this year’s latest championship over claims of drug use, allegations he’s yet to comment on.
The Sun newspaper reports that Richie is hoping to “revive his career” with a comeback on the Channel 5 series which launches next week.
“Richie’s career has been hanging in the balance ever since he was banned last month,” a source told the newspaper. “It’s been a rough time for him. But he is hoping that Big Brother can change things.”
The insider added to the tabloid today (January 1): “It’s a chance for him to give his side of the story.
“He could be facing anything from a year to life away from the sport.”
Some of the other sort-of celebs who have been linked to the latest line up include TV host Keith Chegwin, celeb blogger Perez Hilton, East 17 singer Brian Harvey, soap star Patsy Kensit, model Calum Best and media loudmouth Katie Hopkins.
There’s also been more recent rumours that X Factor’s Marcus Collins, Baywatch actor Jeremy Jackson and Dynasty’s Linda Evans are set to enter the house.
Celebrity Big Brother 2015 starts on Wednesday, January 7 on Channel 5.
Big Brother... is dat niet zo'n beetje hét programma om flink coke te snuiven om vervolgens met een blonde medebewoonster te gaan neuken?quote:
Barney een wildcard??quote:Op maandag 5 januari 2015 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Premier League line-up 2015
OoM:
Van Gerwen
Taylor
Lewis
Anderson
Wildcards Sky:
Van Barneveld
Bunting
Wildcards PDC:
Wright
Chisnall
Huybrechts
Wade
Alleen de top-4 is automatisch geplaatst, hoewel je er volgens mij wel vanuit kon gaan dat de titelverdediger gewoon een wildcard zou krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barney een wildcard??
Ik dacht dat hij automatisch geplaatst was, omdat hij de PL afgelopen jaar heeft gewonnen??![]()
En dat werd dus ook al eerder bevestigdquote:Op maandag 5 januari 2015 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de top-4 is automatisch geplaatst, hoewel je er volgens mij wel vanuit kon gaan dat de titelverdediger gewoon een wildcard zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |