abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2014 @ 17:08:52 #26
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_147395804
Ik stond vanmiddag in de regen een beetje troosteloos op de tram te wachten op het Leidseplein en toen stond Emmaly heel hard 'Titanium' te zingen in het bushokje tegenover mij. Megan stond naast haar een beetje te gniffelen. Verder keek niemand op of om. Was echt een beetje raar. Het werd wel vanaf een afstandje gefilmd, dus wellicht zat er een idee achter..
  maandag 8 december 2014 @ 18:52:08 #27
22273 Dizer
Save the beard!
pi_147398866
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Duncan is ook mijn favoriet.

Emmaly is misschien het beste, maar niet mijn smaak (denk ik) als zij liedjes gaat maken.
Ik hou ook meer van rock en mannenstemmen. Ben heel benieuwd wat Duncan zou uitbrengen als hij de kans krijgt.

Het publiek kiest eerder voor Emmaly, en ik gun het haar ook van harte. (En fijn voor Duncan als hij wurgcontractvrij blijft :7 Je hoeft niet te winnen om wat te maken, kijk maar naar Niels Geusebroek).
Ik vind maar 1 ding belangrijk, dat na afloop maar snel een album komt van The Slick & Suited ^O^
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 8 december 2014 @ 18:54:32 #28
22273 Dizer
Save the beard!
pi_147398951
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik was nogal verbaasd over de keuze van Ilse, Sietske deed alles goed bij haar optreden en er zijn weinig mensen die zichzelf op dit niveau kunnen begeleiden en goed kunnen zingen, aangezien zij ook beter zingt dan Megan - technisch gezien - had ik het logischer gevonden om voor Sietske te kiezen. Voor de rest geen verrassingen, de beste 2 gingen door van elke groep. Hopelijk krijg je nu bij de kruisgevechten de betere/slechtere kandidaten van Trijntje en Marco tegen de betere/slechte kandidaten van Ilse en Ali.
Als ik Ilse goed inschat, en gezien komende vrijdag de stemmen van het publiek waarschijnlijk het verschil gaan maken, heeft ze een tactisch beslissing gemaakt. Ze weet dat de stemmers dan voor Duncan gaan ipv Megan. Ze wil safe spelen en van mij mag ze.

Los van het feit dat Sietske 100x beter is dan Megan.
pi_147400447
Godver

Duncan-Emmaly wordt het, aldus RTL Boulevard :(

Verder:

O'G3ene-Megan
Dr-Rum&April- Sjors
Guus-David
pi_147400455
De crossbattles zijn bekend:
April & Dr Drum vs. Sjors van der Panne
O'G3NE vs. Megan Brands
Duncan de Moor vs. Emmaly Brown
David Dam vs. Guus Mulder
pi_147400958
Sjors, O'G3NE, Emmaly en Guus dus in de finale?
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 19:42:40 #32
43556 miss_dynastie
pi_147401066
Pfoe, ik ben blij dat Emmaly niet tegenover de heksjes staat *O*
Ik gok op April & Rum, Ogene, Emmaly en David.
  maandag 8 december 2014 @ 19:43:46 #33
22273 Dizer
Save the beard!
pi_147401113
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Max23 het volgende:

Mijn 2 favorieten! NEEEEE ;(
pi_147401158
quote:
15s.gif Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef Dizer het volgende:

[..]

Mijn 2 favorieten! NEEEEE ;(
Ilse mocht kiezen wie de tegenstander van Duncan werd en koos Emmaly :(
  maandag 8 december 2014 @ 19:46:52 #35
22273 Dizer
Save the beard!
pi_147401228
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ilse mocht kiezen wie de tegenstander van Duncan werd en koos Emmaly :(
Waarom doet ze dat? Njah... volgens mij is ze wel nog steeds strategisch bezig denk ik.
pi_147401257
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef iBenny het volgende:
De crossbattles zijn bekend:
April & Dr Drum vs. Sjors van der Panne
O'G3NE vs. Megan Brands
Duncan de Moor vs. Emmaly Brown
David Dam vs. Guus Mulder
de vetgedrukte door graag :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 8 december 2014 @ 19:48:32 #37
22273 Dizer
Save the beard!
pi_147401301
Het is niet moeilijk, OG :r ENE gaat winnen.. Helaas. :{
pi_147401342
O'G3NE vs. Megan is trouwens wel een kansloze faalbattle :')
pi_147401892
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef iBenny het volgende:
O'G3NE vs. Megan is trouwens wel een kansloze faalbattle :')
denk het ook. O'g3ne gaat natuurlijk door, want die zijn erg populair bij het grote publiek. Omdat ik het echter nog steeds stom vind dat er ook een trio meedoet, hoop ik toch dat Megan doorgaat :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_147402293
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef MissJ het volgende:

[..]

denk het ook. O'g3ne gaat natuurlijk door, want die zijn erg populair bij het grote publiek. Omdat ik het echter nog steeds stom vind dat er ook een trio meedoet, hoop ik toch dat Megan doorgaat :')
Sluit ik mij voor de volle 100% bij aan...
pi_147402892
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Max23 het volgende:
Godver

Verder:

O'G3ene-Megan
Dr-Rum&April- Sjors
Guus-David
O'G3ene en David gaan zeker door naar de finale. Normaal gesproken zou Emmaly ook zeker moeten doorgaan maar met al die tienermeisjes die kijken en stemmen...
Over het andere duel durf ik geen voorspelling te doen: een leuke act vs. iemand die goed Nederlandstalig kan zingen. Jammer trouwens dat hij alleen Nederlandstalig zingt, waarom je beperken tot 1 taal?

Ik denk trouwens dat we van O'G3ene, Sjors en Emmaly in ieder geval nog meer zullen gaan horen in de komende jaren. Misschien ook David.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147403134
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:40 schreef iBenny het volgende:
Sjors, O'G3NE, Emmaly en Guus dus in de finale?
Alleen als de hormonen de overhand krijgen bij het stemmen. :)
Niets ten nadele van Guus - hij doet het prima - maar David heeft momenteel meer te bieden.
#NoDAPL
  maandag 8 december 2014 @ 20:41:59 #43
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147403407
quote:

[..]

dan moet O'gene een heeeeel beroerde dag hebben en Megan een heeeeel goede, en dat is nog niet gebeurd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147403585
quote:
13s.gif Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Dizer het volgende:
Het is niet moeilijk, OG :r ENE gaat winnen.. Helaas. :{
Ik vrees het ook.
Ik gun uiteindelijk iedereen de winst, maar niet een trio.
Daarbij zijn ze solo minder dan anderen, dus ik vind het op geen enkele manier terechte winnaars. Maar als het publiek zo kiest, prima.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 8 december 2014 @ 21:18:32 #45
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_147404992
Ik hoop April, David, O'G3NE en Duncan.
pi_147405128
quote:

[..]

Ik vind dat je dat vooral open moet houden en moet afgaan op hoe goed het klinkt. Je kan zeggen wat je wil maar het is erg knap wat die 3 meisjes doen. Twee van de drie zijn individueel ook nog best wel goed (ze zouden individueel ook door zijn gegaan) en de derde (het zusje wat zwart haar heeft) kan zich in de groep prima staande houden maar is individueel wat zwakker.

quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Daarbij zijn ze solo minder dan anderen
Een van de drie wel, die anderen kunnen zich gewoon meten met de meeste andere kandidaten. Luister nog maar eens terug naar de blinde auditie, je hoort duidelijk dat twee van de drie solo best goed zingen, ze hebben ook fraaie adlibs.
#NoDAPL
pi_147406903
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vrees het ook.
Ik gun uiteindelijk iedereen de winst, maar niet een trio.
Daarbij zijn ze solo minder dan anderen, dus ik vind het op geen enkele manier terechte winnaars. Maar als het publiek zo kiest, prima.
Het is gewoonweg 'verneukerij' van een tof programma. Juist om die punten...
pi_147409728
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is gewoonweg 'verneukerij' van een tof programma. Juist om die punten...
Jullie geven alleen geen enkel goed argument waarom een trio niet mee zou mogen doen. Ik zou niet voor dat trio kiezen als winnaar maar ze mogen van mij rustig meedoen. Je hoeft er bovendien niet bang voor te zijn dat er volgend jaar ineens veel duo's en trio's mee willen doen, dat werkt toch 9 op 10 keer niet als je het probeert te forceren.
#NoDAPL
pi_147411439
Het programma is voor solo kandidaten. Wat is daar niet goed genoeg aan als argument?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_147412131
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
Het programma is voor solo kandidaten. Wat is daar niet goed genoeg aan als argument?
Dat het niet klopt! Het programma zoekt zangtalent, nooit heeft het programma aangegeven zich enkel op solokandidaten te richten. Sterker nog, tijdens de eerste seizoenen was er een duo coach. Een van de sterke punten van het programma is nu juist dat alle opties open worden gehouden door blind te selecteren uit de kandidaten die doorheen de voorselectie zijn gekomen. Solo, duo, trio, jong, oud, lelijk, knap, Nederlands, buitenlands...het doet er allemaal niet toe. Het zou raar zijn om dan wel een trio te verbieden. Als het niet goed zou klinken dan zou het niet zijn gebeurd dat Trijntje en Marco na 6 seconden drukten en de andere twee binnen de halve minuut. :)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')