Niet eens tijd om even bij te komen en te genieten van de eerste uurtjes. Aan de andere kant kan ze nu lekker naar huis, en heeft zij dit maar achter de rug.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is ook wat, helemaal in de makeup en haartjes perfect in de krul als je er net een kind hebt uitgepoept
Datquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is ook wat, helemaal in de makeup en haartjes perfect in de krul als je er net een kind hebt uitgepoept
Daar was dat kappersbezoek voor, denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou wel een half uurtje over hebben voor haar/make-up als je foto's tot in den eeuwigheid gepubliceerd worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet eens tijd om even bij te komen en te genieten van de eerste uurtjes. Aan de andere kant kan ze nu lekker naar huis, en heeft zij dit maar achter de rug.
[ afbeelding ]
op hakkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet eens tijd om even bij te komen en te genieten van de eerste uurtjes. Aan de andere kant kan ze nu lekker naar huis, en heeft zij dit maar achter de rug.
[ afbeelding ]
Hebben ze de zoon in het ziekenhuis achter gelatenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Filmpje. Ze gaan meteen weer terug naar binnen. Ik dacht dat zij naar huis zouden gaan. Is het wel fijn voor zo'n kleintje, direct al naar buiten?
http://www.dailymail.co.u(...)html#v-4211278040001
Oh, edit: Ze gingen ook weg. [ afbeelding ]
Als 2e naam hooguit. Ik denk niet dat de koningin dat goed zou keuren. Het zal wel Alice of Charlotte worden.quote:
ze is half 9 in de ochtend bevallen van die kleine. en om kwart over 7 s'avonds laten ze de baby zien. Dan denk ik (als ik mijn eigen 2de bevalling in gedachten heb) dat je wel genoeg kracht hebt om dit te doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste foto van de baby in dit topic is van 19.33 uur, ze is om 09.34 uur (Nederlandse tijd) bevallen... amper 10 uur.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef phony1234 het volgende:
[..]
ze is half 9 in de ochtend bevallen van die kleine. en om kwart over 7 s'avonds laten ze de baby zien. Dan denk ik (als ik mijn eigen 2de bevalling in gedachten heb) dat je wel genoeg kracht hebt om dit te doen.
Iedereen op naaldhakken en in couture jurk het zks uitquote:Op zondag 3 mei 2015 20:56 schreef Leandra het volgende:
Maar gelukkig hebben we jouw bevallingen als maatstaf, dan hoeft niemand daar meer van af te wijken.
t kindje is anderhalf uur na aankomst in t ziekenhuis al geboren. vlotte bevalling dus. waarschijnlijk geen ingrepen (zoals tang of vacuum).quote:Op zondag 3 mei 2015 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste foto van de baby in dit topic is van 19.33 uur, ze is om 09.34 uur (Nederlandse tijd) bevallen... amper 10 uur.
Je moet wel een hele soepele bevalling hebben gehad (waarschijnlijk zonder pijnstillers, anders ben je daar nog te gammel van om op hakken te lopen), wil je minder dan 10 uur later zo picture perfect op de stoep van het ziekenhuis staan.
Daarbij is een tweede bevalling geen garantie dat het makkelijker zal gaan als een eerste bevalling.
Maar gelukkig hebben we jouw bevallingen als maatstaf, dan hoeft niemand daar meer van af te wijken.
waar slaat dat nou op? ik zeg alleen dat het wel mogelijk is om dit te doen. 10 uur na de bevalling mits die soepel is verlopen.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:56 schreef Leandra het volgende:
Daarbij is een tweede bevalling geen garantie dat het makkelijker zal gaan als een eerste bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |