abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 6 december 2014 @ 12:38:16 #126
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147330073
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 december 2014 21:54 schreef El_Matador het volgende:

Er zijn verschillende mogelijke plekken voor die nachtfoto's gegeven, zowel hier als op WS:

• waar de rugzak is gevonden - bryn op WS

Dat is mijn locatie :( Die bryn zoekt maar een andere :(
pi_147330097
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De lijn Domnivoor zeg maar is wat verwaterd. Je post nauwelijks meer. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147330170
K ligt volgens mij in het water. Lisanne maakt de foto héél dichtbij dus ze ligt ook in het water?
Of ergens vastzitten tussen de rotsen in het water?
pi_147330191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 03:16 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee op 11 april gewoon nog meer dan een uur aan geweest (zonder een berichtje te sturen/maken)
Het moet eenvoudig te checken zijn bij Apple of dat mogelijk is na zoveel tijd. Waarschijnlijk hebben ze dat al wel gedaan en was het antwoord nee. Dit zou een goede reden zijn waarom de ouders zich er niet bij willen neerleggen.
pi_147330236
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:Y Gelijk heb je. Lokaties genoeg daar pff.
pi_147330274
nog eens naar de foto van het meisje met het rode haar gekeken en zie de foto nu toch anders.

Zou het kunnen dat ze een vest/ sjaal om had geslagen en zie ik nou de rugtas? Lijkt alsof ze van de camera wegdraait en naar links kijkt. Weet niet of ze hier staat of ligt en naar achteren op haar ellebogen steunt. Haar gezicht is bijna niet zichtbaar.
pi_147330283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef schuschuho het volgende:
K ligt volgens mij in het water. Lisanne maakt de foto héél dichtbij dus ze ligt ook in het water?
Of ergens vastzitten tussen de rotsen in het water?
Vastzitten tussen de rotsen in een rotsspleet heb ik ook nog aan gedacht.
Kan ook zijn dat L in het donker iets in het water zag liggen en een foto met flits maakte om goed te kunnen zien wat het was.
pi_147330320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Vastzitten tussen de rotsen in een rotsspleet heb ik ook nog aan gedacht.
Kan ook zijn dat L in het donker iets in het water zag liggen en een foto met flits maakte om goed te kunnen zien wat het was.
Haar vriendin die ze al 5,5 dag kwijt was! Zomaar toevallig in het pikkedonker op gestuit!?

Nee sorry, dat hangt echt van teveel toeval aan elkaar naar mijn smaak.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147330371
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haar vriendin die ze al 5,5 dag kwijt was! Zomaar toevallig in het pikkedonker op gestuit!?

Nee sorry, dat hangt echt van teveel toeval aan elkaar naar mijn smaak.
Toeval? Dagenlang intensief zoeken naar haar vriendin langs de rivier maakt het wat minder "toeval"
pi_147330397
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:51 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Toeval? Dagenlang intensief zoeken naar haar vriendin langs de rivier maakt het wat minder "toeval"
Maar haar net die nacht zelf met honger, uitputting, ziekte (?) etc. in het pikkepikkedonker vinden maakt het toeval veel groter.

Leuk scenario voor een film, maar nee, te ongeloofwaardig.

pi_147330411
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dag 1 de wandeling, dag 2 verder lopen en ongeluk, dag 3 zoeken langs de rivier

Maar toen regende het nog niet. Je kunt wel een gat in je kop vallen op de stenen maar niet verdrinken of meegesleurd worden. En daarom vertrouw ik de gidsen niet. Die weten ook wel dat er geen sterke allesverslindende rivier was de eerste week van april.
pi_147330523
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar haar net die nacht zelf met honger, uitputting, ziekte (?) etc. in het pikkepikkedonker vinden maakt het toeval veel groter.

Leuk scenario voor een film, maar nee, te ongeloofwaardig.
Grappig, ik denk dat het zo'n beetje het minst fantasierijke en vergezochte scenario is dat hier voorbij is gekomen.
Voor een film kan ik wel iets veel interessanters verzinnen :Y :)
pi_147330644
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 03:35 schreef Za het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe groot de afstand is tussen de verschillende kabelbruggen, en welke zij over moeten zijn gegaan en welke niet eerlijk gezegd.

Het was ook niet zozeer bedoelt als vergelijking, maar omdat het onderzoek stelt dat men bij bewolking in (onbekend) bebost gebied geen rechte lijn zou lopen.
Indien Kris en Lisanne zijn doorgelopen op een gegeven moment (ze zouden dan na dagen weer in de bewoonde wereld moeten belanden is vaak gesteld) en het was bewolkt zou het zo kunnen zijn dat ze dus nooit echt verder liepen ookal leek dat voor hen wel zo.
Hoi Za,

Ik zal je helpen met de afstanden door mijn kaart nog een keer te posten. De vakjes zijn 1 km x 1 km. Klik de link en download de kaart voor later.

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=9
pi_147330879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:51 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik zie niet goed in waarom ze elkaar kwijt moeten zijn geweest?
Make my day!
pi_147330906
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zie niet goed in waarom ze elkaar kwijt moeten zijn geweest?
Ik heb vannacht een scenario gepost, daar was het een reactie op
pi_147330985
Elkaar kwijtraken tijdens een vlucht voor aanvallers/onverlaten vind ik geloofwaardiger dan meegesleurd worden na een val van een normale kabelbrug in een rivier met historische laagstand.
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:23:10 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147331079
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef ToniB het volgende:
nog eens naar de foto van het meisje met het rode haar gekeken en zie de foto nu toch anders.
[ afbeelding ]
Zou het kunnen dat ze een vest/ sjaal om had geslagen en zie ik nou de rugtas? Lijkt alsof ze van de camera wegdraait en naar links kijkt. Weet niet of ze hier staat of ligt en naar achteren op haar ellebogen steunt. Haar gezicht is bijna niet zichtbaar.
in jouw tekening kan ik er met wat goede wil wel een capuchon in zien.
pi_147331241
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

in jouw tekening kan ik er met wat goede wil wel een capuchon in zien.
dat zou ook nog goed kunnen.
pi_147331300
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef 11en30 het volgende:
Elkaar kwijtraken tijdens een vlucht voor aanvallers/onverlaten vind ik geloofwaardiger dan meegesleurd worden na een val van een normale kabelbrug in een rivier met historische laagstand.
Die laagstand gaat over de Boquete kant. De Bocas kant is door de eeuwige nevel dat veel water genereerd een heel anders verhaal. Daar verdrinken het hele jaar door een aantal locals in de rivieren.
pi_147331336
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:31 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Die laagstand gaat over de Boquete kant. De Bocas kant is door de eeuwige nevel dat veel water genereerd een heel anders verhaal. Daar verdrinken het hele jaar door een aantal locals in de rivieren.
Nee, die laagstand gaat over de Changuinola. Die stond heel laag voor de regentijd. En alleen op 4 en 8-9 april zijn er regens gerapporteerd, helaas hebben we geen gegevens van precies die plek.

pi_147331403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef 11en30 het volgende:
Ik ook. Tenzij een flash flood die uit het niets opduikt, wat vooral 's nachts een risico is, zeker als ze vlakbij de rivier overnachten. Maar die kwamen pas later die maand, in die eerste 10 dagen regende het nog niet zo gek veel.

pi_147331409
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, die laagstand gaat over de Changuinola. Die stond heel laag voor de regentijd. En alleen op 4 en 8-9 april zijn er regens gerapporteerd, helaas hebben we geen gegevens van precies die plek.
Ik heb het over het hogere gebied iets dichter bij de mirador. Daar kunnen zware nevels er voor zorgen dat de rivier heel plotseling aanzwelt. Heeft al veel lndianen het leven gekost
pi_147331448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik heb het over het hogere gebied dichter bij de mirador. Daar kunnen zware nevels er voor zorgen dat de rivier heel plotseling aanzwelt. Heeft al veel lndianen het leven gekost
Nevels die een rivier aan kunnen laten zwellen? Heb je een linkje?

En die inheemsen, zijn die omgekomen in april? Of toch later in het regenseizoen?

pi_147331475
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nevels die een rivier aan kunnen laten zwellen? Heb je een linkje?

En die inheemsen, zijn die omgekomen in april? Of toch later in het regenseizoen?
Ja ik heb daar een link van maar moet nu zo weg.
Ik ga het vanavond opzoeken ;)
pi_147331510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:37 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja ik heb daar een link van maar moet nu zo weg.
Ik ga het vanavond opzoeken ;)
Geen haast, goeie middag.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')