Whyquote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst een foto van mij zonder broek, met mijn bil tegen de kachel, aan ons kippenmeisje gestuurd.
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?quote:
Ik zei dat ik met mijn bil tegen de kachel lag. Zij vroeg om picsquote:
Roken als het zo koud is is wel jammer jaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?
Whehehe. Dat jij dat zomaar doet. Onverwacht, maar wel leuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei dat ik met mijn bil tegen de kachel lag. Zij vroeg om pics
Ik vat 'emquote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar verslaving.. Haha rook echt meer dan de helft minder nu. Das wel nais. Als het echt -5 is stop ik Cold turkey. COLD. Snap je 'm ?
Ik snap hem niet. Wil je hem uitleggen?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
En wat zei je oma?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
Ik had laatst ook mijn billen verzonden.
Maar helaas was dat naar een bekende ipv naar mijn scharrel
FML
Nouja, ik voel me tegenwoordig wat prettiger in mijn lijf. Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe. Dat jij dat zomaar doet. Onverwacht, maar wel leuk.
Echt?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
FML
Binnen roken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
'per ongeluk'quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef rival het volgende:
FML
Nee?quote:
Wel fijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik voel me tegenwoordig wat prettiger in mijn lijf. Dat scheelt wel.
En bij haar kan het weinig kwaad doen.
Mag njet. En is eigenlijk ook wel lekker zo. Vroegah rookte ik binnen en gatver eigenlijk meurt dat als een gek man.quote:
Wat is een kippenmeisje?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst een foto van mij zonder broek, met mijn bil tegen de kachel, aan ons kippenmeisje gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |