SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is diep. Studeer jij filosofie?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar als er nog weken van de maand over zijn, op hoeveel jaar zit je dan na 19 maanden ? begrijp je waar ik heen wil
Echt hè. Ik werd op de vingers getikt toen ik dat deed, terwijl ik niet eens eens wist dat het niet de bedoeling was. Nu doet iedereen het.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ik moet nog altijd wennen aan deze snitchmethodes waarin de laatste post niet de respect krijgt om het nieuwe topic te openen
Ja precies dat. Gaat echt lang mee. Heb eentje van vier jaar terug en is nog steeds perfect.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef JanPiraat het volgende: [..] Hmmm ja wel goede investering in kwaliteit natuurlijk ipv goedkopere die eerder lelijk worden waardoor je uiteindelijk zelfde kwijt bent..
Doe normaal manquote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Ik koop gemiddeld 10 overhemden per jaar...
Wordt een duur geintje.
![]()
Weet je wat ook diep gaat?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is diep. Studeer jij filosofie?
Zeg 't 'ns.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook diep gaat?
Oh god, daar komt weer een #sylvesterrr-momentje...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Ik ben best een kakker eigenlijk. Ik ookquote:
Dat doet m'n kat.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je moet ze niet opeten.
#sylvesterrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die overhemden van cavalarro gaan echt lang mee. En is ook anti-kreuk, dus je merkt echt de kwaliteit ervan.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen kinderarbeidoverhemden van de H&M kopen...
Nee, 135 euro voor twee overhemden vind ik met mijn huidige inkomen en baantje waarin dat niet echt nodig is, iets te veel van het goede.
Het is dat ik enorme vaste lasten heb en nauwelijks let op m'n uitgaven, anders zou ik m'n overhemden op maat laten maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best een kakker eigenlijk. Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel pauperflesjes water kopen, elke week weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar die overhemden van cavalarro gaan echt lang mee. En is ook anti-kreuk, dus je merkt echt de kwaliteit ervan.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
zeg dan wat het betekent
Warme gestreken overhemdenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar die overhemden van cavalarro gaan echt lang mee. En is ook anti-kreuk, dus je merkt echt de kwaliteit ervan.
Get over itquote:Op donderdag 4 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel pauperflesjes water kopen, elke week weer.Koop dan een mooie bidonding.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik enorme vaste lasten heb en nauwelijks let op m'n uitgaven, anders zou ik m'n overhemden op maat laten maken.Dan moet je het daar kopen. Ze doen het gelijk op maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar genoeg reclame
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja hè, dat gevoel had ik ook. Maar moet gewoon nog werken morgen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
Voelt vandaag echt als een vrijdag. Echt kut gewoon
Trusten.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat plaatje met die meid en die hond trouwens, wat!_
losers doei
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/(...)73746&type=2&theater
Dit ben ik,
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat als je als aandachtshoer begint?
Dus...quote:
Nee dit ben jij!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit ben ik,
Dezelfde dansskills of in de zin van, het boeit me niet wat ze van me denken?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit ben ik,
I know the feeling. Een colbert maakt het gewoon fucking mooiquote:Op donderdag 4 december 2014 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben helaas zo'n gek die niet in een overhemd kan rondlopen zonder een colbert.![]()
Best vervelend soms.
Allebei, binnenkort ook dat kapsel. YOLO.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dezelfde dansskills of in de zin van, ik het boeit me niet wat ze van me denken?
Haters gaan haten.quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
I know the feeling. Een colbert maakt het gewoon fucking mooi
Jij bent dat kindje jaquote:
Omdat God hen zo heeft geschapen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:47 schreef Montelly het volgende:
Waarom zijn Iraanse vrouwen zo behaard?
Dit is wel een inkopper zeg...quote:
Dat is part 3. Dus je mist er 1quote:
Nice, we zouden goed samen kunnen dansen.quote:
hmm ok.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat God hen zo heeft geschapen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, we zouden goed samen kunnen dansen.
https://www.facebook.com/(...)73746&type=3&theater
0:25![]()
https://www.facebook.com/(...)92259&type=2&theaterquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)92259&type=2&theater
Dit is mijn laatste linkdump. Die man met baard, die jongen op het einde.![]()
Was je chips aan het eten?quote:
Ik heb trouwens mijn fb ge-updatequote:
Wat? Verkeerde persoon gequote?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn fb ge-update
Nee mijn fotoboek. Ik heb gelijk iets met jouw feedback gedaanquote:
Ohhh. Ik dacht dat je het over Facebook had.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee mijn fotoboek. Ik heb gelijk iets met jouw feedback gedaan
Heb je nog Hyves ?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ohhh. Ik dacht dat je het over Facebook had.
We zitten toch op fokquote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ohhh. Ik dacht dat je het over Facebook had.
Dat is nou KBquote:
Voetbal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Foebal. Champions League. Creme de la creme, qua internationale toernooien.
Hoeren Hans Kraay dan steedsquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Walgelijk dat ze aan de prachtige CL komennu met allemaal derderangs commentatoren dus ?
Was het origineel ook maar zo ;c je kan toch niet haten op Nederlands elftal potjes tijdens EK of WK a mattiequote:
Weet ik veel dat het Nederlands elftal geen 'club' is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was het origineel ook maar zo ;c je kan toch niet haten op Nederlands elftal potjes tijdens EK of WK a mattie
Leuk tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 07:17 schreef Stimorol- het volgende:
Die radio op werk met jaren 80 muziek
quote:Op vrijdag 5 december 2014 02:41 schreef Deuce92 het volgende:
#teamnointernet
Langste twee uur van m'n leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |