Nou ik vind het nog steeds hartstikke leuk en ik verheug me er enorm op!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hier niet meer aan mee doe
Ik ben geen oma of Opa ... ... Dat gevoel ben ik iig kwijtquote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik vind het nog steeds hartstikke leuk en ik verheugd me er enorm op!
dat heeft niets met oma of opa gevoel te maken, ik heb het altijd leuk gevonden die gezelligheid, leuk iets voor een ander kopen, hoeft niet duur te zijn maar de lol om voor weinig iets voor een ander te kopenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen oma of Opa ... ... Dat gevoel ben ik iig kwijt
Zit ff Blondie te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Siliconen pip-implantaten tieten bij Pauw.
En ja hoor, ze zijn blond en hebben ook opgespoten lippen.
Oh jee, gemist. Waar?quote:
stalker ?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
Ik ben ooit zo vreselijk verliefd op Debbiegeweest. En nog steeds volg ik alles wat ze doet.
Debbie is master ... ook hier .. Ook gemist ... Verdent Umberto ...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
Ik ben ooit zo vreselijk verliefd op Debbiegeweest. En nog steeds volg ik alles wat ze doet.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Debbie is master ... ook hier .. Ook gemist ... Verdenkt Umberto ...
NPO2 Uur van de wolf.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent iid geval nog wakker
Ik ga naar bed...
nou dan voor straks welterusten, ik drink mijn glaasje leeg voordat ik lekker ga slapenquote:
Geniaal!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb maar even een dank speech gehouden in dat Sint avatar topic:
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Dank jullie allen!!
Dat FHF kan wel een stormlooptopic gebruiken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Helaas alle fun gemist vanavond zie ik al, maar als zelfbenoemde- en ongewenste campagneleider ben ik ontroerd om te zien dat de bon in FHF wordt aangeboden....stel onvolwassen kut 40-ers die we zijn.![]()
Als er nog tekst nodig is om er een leuk topic van te maken, dan stel ik me uiteraard geheel nederig ter beschikking om daar aan mee te werken.
Crisis?quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat FHF kan wel een stormlooptopic gebruiken.
Zo dood als een pier daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |