Je bent te aardig man.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik was nog wel zo meegaand
Jaquote:
Ik wilde dit met jullie delen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
thijs
waarom steek je zoveel moeite in zo'n suf figuur.
dat die 31 blijkt te zijn.
Dat kan, maar ga er dan ook zelf aan werken om het beter te maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel wat, gewoon aanmelden op zo'n site en dan tegen random mensen een beetje klagen over het kutleven.
Lijkt me wel zo iemand die zo gauw mogelijk zwanger wil worden en dat de man maar voor het inkomen mag zorgen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
thijs
waarom steek je zoveel moeite in zo'n suf figuur.
dat die 31 blijkt te zijn.
Ja maar gewoon als uitlaatklep, je kent die mensen toch nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde dit met jullie delen.
[..]
Dat kan, maar ga er dan ook zelf aan werken om het beter te maken.
Ik wil het niet meer weten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef Koettie het volgende:
Ben nu wel benieuwd hoe ze eruit zag.. We zullen het nooit weten.
Hoe had jij gereageerd?quote:
DIE had ik nog moeten gebruiken!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus met zo'n mentaliteit maak je niet eens kans op een baan, laat staan een relatie.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus met zo'n mentaliteit maak je niet eens kans op een baan, laat staan een relatie.
snap ik. maar ik was denk ik zelf al na 2 zinnen afgehaakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde dit met jullie delen.
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:23 schreef artelligence het volgende:
Had zij wel een foto Thijs? Of vindt ze het fijner om andere mensen op uiterlijk te beoordelen zonder zelf haar gezicht te laten zien?
Ik snap sowieso niet waarom je na die afwijzing je tijd eraan besteed?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer weten.
[..]
Hoe had jij gereageerd?
[..]
DIE had ik nog moeten gebruiken!
Welke foto'squote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.
True, maar dat kan ook hierquote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar gewoon als uitlaatklep, je kent die mensen toch niet
Ja hequote:
Ik wilde hier zoveel mogelijk uit halen eigenlijk, gewoon voor de geinquote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik. maar ik was denk ik zelf al na 2 zinnen afgehaakt.
Maar wel jammer dat je er best wel serieus op in bent gegaan. Ik zou keihard trollen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Er staan 5 foto's op mijn account.
Ik had het gesprek al veel eerder afgekapt. En misschien niet eens op een nette manier.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer weten.
[..]
Hoe had jij gereageerd?
[..]
DIE had ik nog moeten gebruiken!
Voor de lol meer. Toen ze geen foto had bekroop me al een gevoel dat dit niks zou wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je na die afwijzing je tijd eraan besteed?
Zie FoBoquote:
Dat is een Engelse Bulldog.quote:
Precies.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat je er best wel serieus op in bent gegaan. Ik zou keihard trollen.
Maar hier zijn mensen die ik wel kenquote:
dat had dan wel veel scherper gekund heh.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook hier
[..]
Ja he
[..]
Ik wilde hier zoveel mogelijk uit halen eigenlijk, gewoon voor de gein
Wat denk je dat ik hier heel de dag doe.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel wat, gewoon aanmelden op zo'n site en dan tegen random mensen een beetje klagen over het kutleven.
Mja, ik heb geen ervaring met trollen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat je er best wel serieus op in bent gegaan. Ik zou keihard trollen.
Die gedachte speelde ook in mijn hoofd, maar had er wel lol in eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het gesprek al veel eerder afgekapt. En misschien niet eens op een nette manier.
Sommige mensen doen het in DM.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hier heel de dag doe.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Koettie het volgende:
Ik ken niemand hier. Zal ik even mn zeiksluis openzetten?
Ik zou niet weten hoe dat zou moetenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.Haar zonder dat ze het doorheeft helemaal voor paal zetten.
31 jaar. Geen werk. Nutteloosheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hier zijn mensen die ik wel ken
Ik hoop voor haar dat zij ook niet echt andere intenties had dan een beetje van zich afzeiken, anders is het wel erg triest
Wellichtquote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef perro. het volgende:
[..]
dat had dan wel veel scherper gekund heh.
Hahaha met een sarcastische ondertoon semi-serieus op haar antwoorden ingaan. Kijken of ze het doorheeft. Of dat niet alleen haar kijk op het dagelijks leven, maar ook haar zicht en verstand zo beperkt is.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen ervaring met trollen.
[..]
Die gedachte speelde ook in mijn hoofd, maar had er wel lol in eigenlijk
als er maar geen rode klats uitkomt dan. en zelf dweilen is de policy hier.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Koettie het volgende:
Ik ken niemand hier. Zal ik even mn zeiksluis openzetten?
Geen details.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Details![]()
Maar ook echt aan Bond nalaten
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef perro. het volgende:
[..]
als er maar geen rode klats uitkomt dan. en zelf dweilen is de policy hier.
Haha. Oeps.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en ik ga denk ik straks een tramadolletje tikken en slapen
Zal eens kijken of me dat ooit luktquote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha met een sarcastische ondertoon semi-serieus op haar antwoorden ingaan. Kijken of ze het doorheeft. Of dat niet alleen haar kijk op het dagelijks leven, maar ook haar zicht en verstand zo beperkt is.
Wat is een tramadol?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:29 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld en ik ga denk ik straks een tramadolletje tikken en slapen
Mannen. Allemaal klootzakken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik doe het hier.
Vrouwen![]()
![]()
Economie![]()
Leven
Ik, maar dat wil je niet.quote:
Art misschien? Ik ben bang dat je baard prikt.quote:
quote:
Al gezien. Ik dacht andere foto'squote:Op donderdag 4 december 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor de lol meer. Toen ze geen foto had bekroop me al een gevoel dat dit niks zou worden
[..]
Zie FoBo
Sure, kom maar door. Kom maar bij Arti. Ik ga die Kaneel hard knuffelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Art misschien? Ik ben bang dat je baard prikt.
Probeer jij het eens.quote:
Nee, ik ga geen enge foto's op PaiQ plaatsenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al gezien. Ik dacht andere foto's
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sure, kom maar door. Kom maar bij Arti. Ik ga die Kaneel hard knuffelen.
Klopt...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen. Allemaal klootzakken.![]()
Banen komen niet aanwaaien.
Studeren is kut.
Ik wil het met jullie allemaal delen.quote:
Nog bedankt voor je Whatsappjequote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wil het met jullie allemaal delen.
Hehe, awwquote:
Mijn piemel prikt ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Art misschien? Ik ben bang dat je baard prikt.
Toot bbyquote:
Jaquote:
Dat is wel minder vervelend.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hallo Yvie, hoe is het?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*jaloers*
[..]
*knuffel*
[..]
Mannen
Lief, als een echte verslaggeefsterquote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kaneel moppie.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, aww![]()
[..]
Mijn piemel prikt ook.
[..]
Toot bby
[..]
Ja
Jij ook nog dank je.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*jaloers*
[..]
*knuffel*
[..]
Mannen
whutquote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je Whatsappje
Keiharde afwijzing dit.quote:
Cadeautjes?quote:
Samskequote:
Kaneel heeft sletvrees.quote:
*opent armenquote:
Heeft iedereen haar nummer ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je Whatsappje
Wow.quote:
Heb geen Whatsapp.quote:
Druks ar goot als je anders niet kan slapen! Ik moet echt naar boven kruipen straks vermoed ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
wel een behoorlijk zware. druks ar bat.
quote:
Lijkt me een goed plan!quote:
*houdt krampachtig lang vastquote:
Die is hier toch niet?quote:
Ik lig al in mijn slaapshirt in bed anders was ik even een knuffel komen brengenquote:
Mijn zus heeft een relatie met een 1 of andere Engelsmand die ze heeft ontmoet op dr werk. Ze is net terug van een reis van Hawaii, LA en LV met hem.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
In een paar uur 4 topics er door heen gejaagd, jeetje.
Ik heb pannenkoek gegeten met bonen, mais, sla en gehakt.
En mijn zusje denkt nog steeds dat ik een relatie heb met Morrigan.
Ik heb feer wel vaker geknuffeld, dus ik weet niet waar het over gaat eigenlijk.quote:
Dat sowieso.quote:
*legt hoofd op je schouderquote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
*houdt krampachtig lang vast
Hovv, mede baarddrager.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een relatie met een 1 of andere Engelsmand die ze heeft ontmoet op dr werk. Ze is net terug van een reis van Hawaii, LA en LV met hem.
Het is raar om me weg te duwen waar andere mensen bij zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb feer wel vaker geknuffeld, dus ik weet niet waar het over gaat eigenlijk.
Dragon Agequote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
In een paar uur 4 topics er door heen gejaagd, jeetje.
Ik heb pannenkoek gegeten met bonen, mais, sla en gehakt.
En mijn zusje denkt nog steeds dat ik een relatie heb met Morrigan.
Ook lekkerquote:Op donderdag 4 december 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, chocoladekruidnootjes en taai taai
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie dat eigenlijk, knuffelen met vreemde mensen?
Lijkt me niets.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Neequote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Sinds een uur geleden ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hovv, mede baarddrager.
Sinds wanneer hang jij hier?
Ik heb haar adresquote:
Ja, met bekenden is immers engquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Soms wel. Wel eens iemand geknuffeld met een bordje 'Free Hugs'. Vond het wel grappig. Maar dat jochie zag er gewoon heel schattig uit. En Drizzt wilde ook meteen huggen toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
met niemand.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor, geen probleem. Alleen voel ik de behoefte niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Wel eens iemand geknuffeld met een bordje 'Free Hugs'. Vond het wel grappig. Maar dat jochie zag er gewoon heel schattig uit. En Drizzt wilde ook meteen huggen toen ik hem voor het eerst zag.
ja veel te koud laatste tijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mutsen zijn er het hele jaar door hoor.
Maar je hebt gelijk, lekker warm
Zijn we aan het slachtofferrollen?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is raar om me weg te duwen waar andere mensen bij zijn.
Er zijn sowieso maar 2 mensen die ik aan kan raken zonder dat het vreemd voelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Nog met Cambuur bezig?quote:
Drizztquote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel. Wel eens iemand geknuffeld met een bordje 'Free Hugs'. Vond het wel grappig. Maar dat jochie zag er gewoon heel schattig uit. En Drizzt wilde ook meteen huggen toen ik hem voor het eerst zag.
*geeft knuffel*quote:Op donderdag 4 december 2014 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Alleen voel ik de behoefte niet.
Nee je doet er heel andere dingen mee, boefquote:Op donderdag 4 december 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik app niet met Fok!k(st)ers
Jelly?quote:
Altijd toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we aan het slachtofferrollen?
Tuurlijk. Maar ben nu bezig met Just Cause 2 en heb net een nieuwe char aangemaakt in Skyrim.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we aan het slachtofferrollen?
[..]
Er zijn sowieso maar 2 mensen die ik aan kan raken zonder dat het vreemd voelt.
[..]
Nog met Cambuur bezig?
Ik knuffel wel kort met mensen als ik er al contact mee heb gehad (via whatsapp of Fok!). Bij begin van een date en je hebt al heel wat besproken daarvoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig, ben ik toch niet alleen
Iedereen hier schijnt het zo raar te vinden, als ik vreemde mensen die je tegenkomt met uitgaan niet wil knuffelen.
Dat wil ik ook nooit. Maar die mensen stinken naar bier.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen hier schijnt het zo raar te vinden, als ik vreemde mensen die je tegenkomt met uitgaan niet wil knuffelen.
quote:
Waarom zou je vreemde mensen bij het uitgaan moeten knuffelen?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Open er een topic over!quote:
en de verwarming.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, I know. Lang leve de laagjes kleding
Ow,dus dat doe ik verkeerd?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef Koettie het volgende:
Waarom zou je vreemde mensen knuffelen met uitgaan. Als ze lekker zijn gewoon je tong er in steken maar verder, nah, niet knuffelen.
Hmm, dat is wel zo. Maar ik vind dat het zo awkward voelt zo iemand tegen je lichaam.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik knuffel wel kort met mensen als ik er al contact mee heb gehad (via whatsapp of Fok!). Bij begin van een date en je hebt al heel wat besproken daarvoor.
Die jongen is zwaargewond. Cut him some slack.quote:
Leg even uit dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee niks aan de handHad even een MI. Niet over jou hoor
Ik heb maar drie Fokkers op Whatsapp hoor.quote:
Vraag dat mijn vriendenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je vreemde mensen bij het uitgaan moeten knuffelen?
Je ouders zien me aankomen.quote:
Yats, Fax en...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb maar drie Fokkers op Whatsapp hoor.
Ik ontken allesquote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb maar drie Fokkers op Whatsapp hoor.
Ja, die heb ik helaas niet overal. Gelukkig nog wel zo'n klein verplaatsbaar elektrisch kacheltjequote:
Sommige mensen zijn aanrakeriger dan anderen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Autisme. Nee grapjequote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn aanrakeriger dan anderen.
Ik vind het ook vaak awkward met een begroeting als de ene het wel wil doen en de ander verwacht dit niet. Of met een cadeautje geven of iets. Zo raar altijd.
Of als de een wil wangzoenen en de ander wil knuffelen. Ouch.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak awkward met een begroeting als de ene het wel wil doen en de ander verwacht dit niet. Of met een cadeautje geven of iets. Zo raar altijd.
Idd. Non-verbale signalen... bahquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang die nog werkt, zit je goedquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die heb ik helaas niet overal. Gelukkig nog wel zo'n klein verplaatsbaar elektrisch kacheltje
dit. wegduwen die hap.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat hele stomme knuffelen niet doen dus!
quote:
quote:
Of als de een wil wangzoenen en de ander je ineens op je bek paktquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Of als de een wil wangzoenen en de ander wil knuffelen. Ouch.
Maar knuffelen is zo fijnquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat hele stomme knuffelen niet doen dus!
The usual suspects dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aeque volgens mij, en ik weet van niets
Oh ja. Ik kom eraan, Toot!quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Die jongen is zwaargewond. Cut him some slack.
Ik knuffel geen wildvreemde mensen neequote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Koettie het volgende:
Oh maar bij een date vind ik al andes. Ik dacht helemaal nooit gezien/gesproken vreemd.
Als je daar stiekem op uit was is het wel geil.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of als de een wil wangzoenen en de ander je ineens op je bek pakt
Als je de hele avond/nacht met iemand optrekt en dan bij het afscheid een knuffel geeft snap ik het wel.quote:
Of dat je wil wangzoenen en de ander gaat met zijn/haar hoofd naar achter en steekt z'n/haar hand ver uit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och, shit happens.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je ouders zien me aankomen.
Pap, mam, ik heb al een vriend maar dit is een of ander jong jochie van het internet waarmee ik ga knuffelen.
quote:
Of als de een direct op de knieën gaat. Zo awkward.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets goed gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je daar stiekem op uit was is het wel geil.
Ik deed dat vroeger in m'n gothicperiode.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Koettie het volgende:
Ja kan toch. Mensen genoeg die het wel doen
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of dat je wil wangzoenen en de ander gaat met zijn/haar hoofd naar achter en steekt z'n/haar hand ver uit.![]()
Nee, niet meegemaakt.
In Nederland is het nietguilty untill proven innocentquote:
Wil je een knuffel of nietquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mam, pap, dit is Samzz. Maar ze heeft al een vriend, hoor.
Ik heb een keer Myra op haar mond gezoend daardoorquote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Of als de een wil wangzoenen en de ander wil knuffelen. Ouch.
Dan heb je toch iets fouts gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als de een direct op de knieën gaat. Zo awkward.
Had jij ook een gothicperiode?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger in m'n gothicperiode.![]()
Iedereen die 14 is knuffelt.
Ach, meteen de spits afbijten.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of als de een direct op de knieën gaat. Zo awkward.
Ja precies. Ik werkte een tijdje bij een jongerencentrum. Hingen elke keer mense naan mn benenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op mijn 14e iemand had geknuffeld in de afgelopen 10 jaar hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pics.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer Myra op haar mond gezoend daardoor
Lobi terug tootquote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Ja hallo ii kan jullie nietallemaal quoten met deze telefoonsorry, liefde voor allemaal
Pics van jou als gothic in ruil tegen pics van mij als gothic?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van op mobiel.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Toto69 het volgende:
Ja hallo ii kan jullie nietallemaal quoten met deze telefoonsorry, liefde voor allemaal
Whehehe.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of juist niet hequote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets fouts gedaan
1 quote lukt wel maar als er ineens 6 mensen me quotenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van op mobiel.
Was jij gothic?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Pics van jou als gothic in ruil tegen pics van mij als gothic?
Zeg me dat je serieus bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd, maar dat is omdat ik niet zo'n knuffelfamilie heb. Merk wel dat nu ik het vaker doe het steeds normaler voelt. Ik ben liever te spontaan dat ik een knuffel geef waar de ander het nog niet verwacht, dan dat ik niet knuffel en mensen mij als een van de weinigen niet knuffelen (omdat gesloten lichaamstaal).quote:Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs een jaar een relatie gehad met een zogenaamde 'metalhead'.quote:
Hormonen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:45 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik werkte een tijdje bij een jongerencentrum. Hingen elke keer mense naan mn benen
"Kijk mij populair zijn, ik houd het zelfs niet meer bij"quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 quote lukt wel maar als er ineens 6 mensen me quoten.
Ja...Ik had op mijn 16e serieus haar tot over mijn schoudersquote:
Je zwarte eyeliner is ondertussen wel op?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb die nog steeds zo nu en danKwa muziek dan
Ik qua kleding en muziek. Met dikke, zwarte eyeliner.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb die nog steeds zo nu en danKwa muziek dan
Was hij ook mental?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs een jaar een relatie gehad met een zogenaamde 'metalhead'.
Uit principe allemaal verwijderd. Maar ze staan vast nog ergens op een laptop.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
yats.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ja...Ik had op mijn 16e serieus haar tot over mijn schouders
Boks. Ik ook. Kisten en een legerbroek.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Hormonen.
Stommedd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk mij populair zijn, ik houd het zelfs niet meer bij"
Ik was een halve gabberquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Koettie het volgende:
Was niet iedereen gotic?? Ik was meer punker alto. Dat was toen stoerder.
Alsjeblieft, mijn DM staat open. Die moet ik zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Whahahahaha.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Bááááárt, ik ben vreemdgegaan met Kaneeeeeel! "
Yepquote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zwarte eyeliner is ondertussen wel op?
Wat voor 'metal' luisterde hij?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Hormonen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Uit principe allemaal verwijderd. Maar ze staan vast nog ergens op een laptop.
Er is nog 1 foto van, maar niet digitaalquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats.! Omg, ik wil hier een foto van zien. *puss in boots ogen trekt
Ik luisterde naar klassieke muziek op de radioquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Koettie het volgende:
Was niet iedereen gotic?? Ik was meer punker alto. Dat was toen stoerder.
Dit dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was gewoon slecht gekleed. Nooit alto of gothic.
Ik zat toen nog op de mavo. Ik had enkel de schoenen, meer nietquote:
Ik heb ook een zwerverfase gehad. Toen trok ik maar wat oude lappen uit de kast.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat dus. We zijn oud Art.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
Was ik de enige gabber met daarna een wiggerperiode? Of ben ik te oud voor die gothicshit. In mijn tijd waren het alto's overigens. Je was een gabber, een alto/skater of niks.
Die heb ik live gezien op Rock am Ring.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Over " Metal" gesproken. SOAD komt naar Ziggo!
Unieke mensenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik luisterde naar klassieke muziek op de radio
Dat herken ik wel. Toen zat ik op de basisschool.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
Was ik de enige gabber met daarna een wiggerperiode? Of ben ik te oud voor die gothicshit. In mijn tijd waren het alto's overigens. Je was een gabber, een alto/skater of niks.
Boringquote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Koettie het volgende:
Over " Metal" gesproken. SOAD komt naar Ziggo!
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Boks. Ik ook. Kisten en een legerbroek.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oke. Nu wijntjes drinken, knuffel!
Boksquote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
Ik kleed me tegenwoordig regelmatig wel netjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb hem alleen niet digitaal. Hij zit ergens in een verhuisdoos, dus je houd hem tegoedquote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsjeblieft, mijn DM staat open. Die moet ik zien.
Nope, geen piercings.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Koettie het volgende:
Ook piercings of was dat weer te cool? Haha mn ouders vonden het zo kut
Ik weet niet precies wat ik voor moest stellen, want er zijn zoveel subsubculturen (opzettelijk dubbelop).quote:Op donderdag 4 december 2014 22:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Ik was denk ik meer emo dan gothic, dat was voor mijn tijd denk ik.
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor 'metal' luisterde hij?
Stuka > Overzeasquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
Mijn beste vriend was zo'n metalliefhebber met zwart haar, zwarte nagels. Spikebandjes, bandshirts en zo. Overseaz broeken aan (wie kent ze nog?!)
Oh ik vond die broeken altijd wel fijn bij jongens toen, kon je zo heerlijk je handen in kwijtquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
Mijn beste vriend was zo'n metalliefhebber met zwart haar, zwarte nagels. Spikebandjes, bandshirts en zo. Overseaz broeken aan (wie kent ze nog?!)
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.
Dit was z'n favoriet:![]()
smeerpijpquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik vond die broeken altijd wel fijn bij jongens toen, kon je zo heerlijk je handen in kwijt
Sonata Arcticaquote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan moet ik echt heel diep graven. Het was niet echt heel erg metal volgens mij.
Foto van de foto's maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen niet digitaal. Hij zit ergens in een verhuisdoos, dus je houd hem tegoed
Pics pics pics.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
En ik had een wenkbrauwpiercing. En heb oorbellen gehad.
*erases memory*
Mensen zonder draken- en wolvenshirtsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste vriendje luisterde dit ook altijd.Was ook een metalhead. Hij droeg een drakenshirt.
Yup, ken ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef artelligence het volgende:
Art, niet achter je gezochtquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
*erases memory*
Oorbellen? Meerdere? Hihiquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
*erases memory*
Niets online uit die periodequote:
Mijn wolvenshirt is een keer spoorloos verdwenen na een logeerpartijtje bij iemand, eeuwig zondequote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zonder draken- en wolvenshirts
Altijd te koop op de braderie bij zo'n nep-Indiaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zonder draken- en wolvenshirts
Haha, die van mij had volgens mij alleen maar drakenshirts. Zijn haar was langer dan het mijne.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste vriendje luisterde dit ook altijd.Was ook een metalhead. Hij droeg een drakenshirt.
quote:
Gejat uit jaloezie.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn wolvenshirt is een keer spoorloos verdwenen na een logeerpartijtje bij iemand, eeuwig zonde
Symfonische power metal...quote:Op donderdag 4 december 2014 22:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij komt vast tevoorschijn als ik verhuisquote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto van de foto's maken.
Hou ik je aan.
Collectors item?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag elke dag een t-shirt met het hoofd van kaneel erop.
Hij had toen kort haar, maar nu is het wel lang idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha, die van mij had volgens mij alleen maar drakenshirts. Zijn haar was langer dan het mijne.
[..]
Mja, had er een. Later pas zelf een gaatje bij geprikt met een naald in andere oor. Ik wilde ze eerst ook stretchen. Blij dat ik het niet gedaan heb.quote:
Hebben ze vast niet. :$quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas vraagt alleen de pics zodat ze kan soppen op de goed verzorgde handen.
Jullie hoorden het hier eerst
Ik denk het, ik vroeg nog een paar keer of er nog iets van een wolvenshirt gevonden was misschien, maar nietsquote:
Ik had er 4 in m'n oor. Wenkbrauw overwogen, niet gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
*erases memory*
Tijdens de housewarming laat je ze maar zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hij komt vast tevoorschijn als ik verhuis
Daar heb ik geen verstand van.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd te koop op de braderie bij zo'n nep-Indiaan.
Zelf?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, had er een. Later pas zelf een gaatje bij geprikt met een naald in andere oor. Ik wilde ze eerst ook stretchen. Blij dat ik het niet gedaan heb.
En dan tegen andere vrienden: "Ik heb echt een tof shirt gescoord laatst".quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het, ik vroeg nog een paar keer of er nog iets van een wolvenshirt gevonden was misschien, maar niets
Moest je toen naar huis zonder shirt?quote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn wolvenshirt is een keer spoorloos verdwenen na een logeerpartijtje bij iemand, eeuwig zonde
Daarom ben je zo'n hit bij de vrouwenquote:Op donderdag 4 december 2014 22:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik draag elke dag een t-shirt met het hoofd van kaneel erop.
come fight me irl, fggt.quote:
Jammer. Nu moet je het doen met je collectie.quote:
Ik weet niet hoe hij er nu uitziet.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had toen kort haar, maar nu is het wel lang idd.
Zolang het maar een beetje klinktquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van.
Navel piercingsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Koettie het volgende:
Alleen nog navel (die was vooral om mn moeder te fucken) en mn tepel. rest is allemaal weg. Draag niet eens oorbellen meer
Maar jij vraagt er als enige omquote:Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijdens de housewarming laat je ze maar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |