Nou daar wordt SInterklaas niet echt vrolijker van.quote:

Ach morgen gaat de Sint weer naar Spanjequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou daar wordt SInterklaas niet echt vrolijker van.
Sinterklaas wordt daar zelfs een beetje verdrietig van
En als Sinterklaas verdrietig is, dan moet hij getroost worden
en dat kan op allerlei manieren Karina.

quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:47 schreef Karina het volgende:
Ach morgen gaat de Sint weer naar Spanje
En daar lopen veel mooiere vrouwen rond
Die kunnen de Sint veel beter troosten
Dan een oude vrouw uit Amsterdam dat kan

Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Karina het volgende:
Laten we dat maar niet doen
Ken het vaagjes maar volgens mij nooit echt helemaal afgekeken om een of andere reden.

En anders vindt Tem het ook leuk die is ook een beetje een ouwe lulquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.

In het datingtopic, is wel gewoon erg matig allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee over welke bitchfight je het hebt natuurlijk.

Slecht begin van een date lijkt me, beetje vechten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het datingtopic, is wel gewoon erg matig allemaal.

Nouja, als het daarna maar worstelen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Slecht begin van een date lijkt me, beetje vechten.

Ik kende dat natuurlijk al lang.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien het hoge gehalte aan herenliefde in dit topic zijn er vast een aantal anderen die er met veel plezier naar zullen kijken. Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.

quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, als het daarna maar worstelen wordt.
Ik ben niet zo een vechtersbaas dus laat maar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef sp3c het volgende:
of juist een heel goed begin
kwaaie sex en alles

Je hebt liever dronkemanssexquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo een vechtersbaas dus laat maar.

Hey Kingstown, is dat een banketstaaf of ben je wel heel blij om mij te zien?quote:

Die ene is echt gek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
Ondertussen genieten njos en ik weer van een heerlijk ouderwetse bitchfight.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |