Ach....ik schreef een flammend betoog over een coupe die we gingen plegen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet wat ik heb deze week, drie x ik word met dt, op het laatste moment betaald naar betaalt veranderen.
Ik ga even mijn verdriet vedrinken...ik heb kersenthee.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....ik schreef een flammend betoog over een coupe die we gingen plegen.
Kreeg ik reacties in de trant van "bij de kapper zeker? "![]()
Ik heb gelukkig groene thee.
Je kan ook een printer op je kamer hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ging net iets printen, 1 pagina in zwart-wit: 90 cent![]()
Had alleen maar een briefje van 5 dus dat gaf ik. Toen begon die man in mijn portemonnee te gluren en vroeg hij of ik niet iets kleiners had. Dus ik zei dat ik maar 30 ct had ofzo, maar hij drong hij er op aan dat ik mijn portemonnee leegkieperde. Waren vnl 1 en 2 centen, maar hij nam er genoegen mee
Hij probeerde ook nog mijn IJslandse geld te confisqueren maar dat liet ik niet gebeuren natuurlijk.
#adventures
Misschien wat meer mensen van hier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat betekent Fylax Friday!
Ik weet zeker dat Kingstown ook gaat luisteren.
Krijg ik als sinterklaascadeau.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook een printer op je kamer hebben
#luxeleven
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
Sorry schat, ik ga vanavond Grease kijken![]()
Ben je stout geweest?quote:
Kingstown is helaas doof, dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Ariana Grande hier voor verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstown is helaas doof, dus dat gaat niet lukken.
Dat verklaart ook mijn goede muzieksmaak.
Bejaardenliefdequote:Op vrijdag 5 december 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb Karina trouwens een sinterklaascadeau gegeven en ze was er nog blij mee ook.
Met nog meer pop aids?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien mag je verzoekjes doen, wat had je in gedachten?quote:
Lijkt Kingstown op Sinterklaas?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon nog in Sinterklaas
Neuh, dank je.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien mag je verzoekjes doen, wat had je in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |